Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
stijntilla
Berichten: 600
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Vaassen

Re: Curacao 2011 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 18:17

hoi hoi,,

ohh heerlijk al die verhalen. Wij hebben zojuist ook een optie genomen op een villa op curacao voor 13 dagen, ik en mijn zus komen 11 dagen. Nu is mijn vraag, kennen jullie Coral estate villa's? en zo ja, is dit betrouwbaar? Wij zijn een klein beetje wantrouwend, aangezien dit nergens bij is aangesloten. Tot nu toe wel goed contact met die mensen, maar kent iemand dit toevallig?


stijntilla
Berichten: 600
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Vaassen

Re: Curacao 2011 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 11:26

Hoi,
Ik ben sinds gisteren terug van 11 dagen curacao. We hadden een villa geboekt, en die was net zo luxe als op de foto's dus ideaal :) Hebben zeker genoten!!!

Christoffelberg vind ik geen aanrader... levens gevaarlijk om daar op de top te komen!! Geen pad, maar gewoon bergbeklimmen zonder zekeringen.. Verder genoten van zo ongeveer alle stranden, de grotten van Hato gezien, de rotsen bij.. geen idee meer haha! En natuurlijk vaak naar willemstad (wij zaten bij sint willibrodus)

Wel jammer van de slechte wegen naar onze villa, maar onze kleine getz heeft zich er prima door heen geslagen. zonder auto waren wij nergens gekomen. Maar ik heb curacao nu wel gezien, hoef er niet nog een keer heen.

(ook erg vriendelijke bevolking!!)

stijntilla
Berichten: 600
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 09:17

Valeriej schreef:
Ik ben er ook in 2008 geweest en heb ook de Christoffelberg beklommen_O-
Ik zwemde met Tela

Edit
Toen wij de Christoffel berg gingen beklimmen, toen was er gewoon een trap met 500 en nog wat tredes :+
Je kan goedkoop eten op de markt bij Punda echter eet daar wel altijd het 'curacause' volk dus ik weet niet of je er tussen wilt zitten? :+


Wat apart.. wij hebben toch een ander pad (naar ons idee de enige) bewandeld.. wat echt levensgevaarlijk was! Zeker geen trap o.i.d.

stijntilla
Berichten: 600
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Vaassen

Re: Curacao 2011 !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 15:18

In nederland kun je geloof ik niet eens de antiliaanse gulden krijgen.. ivm met stoppen van de antiliaanse gulden en overstap op de dollar.?

Wij kregen beide keren 1 keer eten.. Terugvlucht vond ik dat wat minder. Alleen avondeten.. we vlogen 5 uur weg? en kwamen om half 10 in nl aan.. Dus zelf maar een ontbijtje aangeschaft.. Bij ons ging het gewoon goed met de gereserveerde stoelen hoor!

stijntilla
Berichten: 600
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Vaassen

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 19:05

Heerlijk om de verhalen te volgen! Aantal jaar geleden naar Curaçao geweest (coral estate Villa gehuurd) en zojuist een vakantie geboekt naar Acoya Curaçao Resort, Villas & Spa, voor over 19 dagen! Heel veel zin in. Maar eens op zoek naar de leuke strandjes! We hebben voor 4 dagen een auto gehuurd, dus kunnen een aantal dagen op pad.

stijntilla
Berichten: 600
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Vaassen

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 06:57

Oeh, welke villa, geen idee meer. Wel heerlijk ruim met 3 slaapkamers en een eigen zwembad. Hadden we gehuurd van Nederlanders.

Ja, lekker snel. Ik heb een nieuwe baan en wil tussendoor echt even weg naar de zon! We gaan 10 dagen.

Spannend een sollicitatiegesprek! Succes!

stijntilla
Berichten: 600
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 18:40

Gisteren geland op Curaçao, heerlijk!

Helaas is er iets mis gegaan met onze reservering voor de auto huur en de reisorganisatie laat ons een beetje in de steek (geld krijgen we terug en moeten zelf op zoek naar iets anders...) En nu blijkt dat laatste een probleem.. er is geen auto meer te verkrijgen.. hebben jullie nog tips??

stijntilla
Berichten: 600
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Vaassen

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 19:16

Gaaf, daar gaan wij ook maar heen dan;)

Auto lijkt geregeld, we hebben flink wat berichten uitgezet en het lijkt erop dat we een auto hebben vanaf vanavond!

stijntilla
Berichten: 600
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Vaassen

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 12:25

Bedankt voor het meedenken allemaal. Gisteren toch een auto gevonden (vind het zelf een beetje een aparte auto verhuurder, maar we hebben alles afgekocht, dus moet goed komen)
De vos had helaas niets meer staan.

stijntilla
Berichten: 600
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Vaassen

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 23:03

Bedankt over de tip van de schildpadden bij Playa Grandi! Was heerlijk vanmiddag. Daarna gezellig met de varkens in de zon gelegen bij Porto Marie!


stijntilla
Berichten: 600
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 12:53

Hier helaas alweer de laatste dag:( heerlijk gehad!! En sinds gisteren staat er een te harde wind, dus in dat op zicht is het niet zo er om te gaan

Heb wel besloten om vaker in februari naar een warm land te gaan om de winter te doorbreken. Wat is dat heerlijk zeg!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, ChanelR, ellen05, Evilou, Femke_Tweety, History_, Jacquelinee_, pamts1, xxmichellexx, Yontheke en 70 bezoekers