Zuid Afrika

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 10:46

Echt een schande dat ik nu pas over dit topic heb gehoord als Zuid-Afrikalover! Ik ben er vier keer met mijn ouders op vakantie geweest, telkens een maand. Vorig jaar heb ik van halvewege juli t/m halverwege januari in ZA gewoond voor mijn stage. Ik heb echt mijn hart verloren aan dit land en zie mezelf nog wel emigreren!

Nu zit ik eraan te denken om mijn afstudeerstage ook in ZA te doen, die zou vanaf februari of vanaf april zijn, mits ik iets vind uiteraard. Heeft iemand anders toevallig ook een afstudeerstage hier gedaan? Is toch weer anders dan een derdejaars stage.

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio


StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 11:12

Mawrr schreef:
StormMilagro schreef:
Echt een schande dat ik nu pas over dit topic heb gehoord als Zuid-Afrikalover! Ik ben er vier keer met mijn ouders op vakantie geweest, telkens een maand. Vorig jaar heb ik van halvewege juli t/m halverwege januari in ZA gewoond voor mijn stage. Ik heb echt mijn hart verloren aan dit land en zie mezelf nog wel emigreren!

Nu zit ik eraan te denken om mijn afstudeerstage ook in ZA te doen, die zou vanaf februari of vanaf april zijn, mits ik iets vind uiteraard. Heeft iemand anders toevallig ook een afstudeerstage hier gedaan? Is toch weer anders dan een derdejaars stage.


Wat voor studie doe je en wat is je afstudeerrichting?


Ik studeer communication & multimedia design, profiel interaction design :). Echt niet iets op per se in ZA voor te moeten zijn, maar dat risico heb ik eerder voor lief genomen en ben ik zeker bereid om nog eens te nemen!
We hebben nu een afstudeerproject waarin we een 'probleem' of wens van een bedrijf moeten analyseren, onderzoeken en uiteindelijk met een oplossing komen (en ontwerpen).

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-16 12:45

Jorinda schreef:
StormMilagro: mijn vriend zijn broer werkt in Johannesburg hij een reclamebedrijf. Hij doet meer design als in logo's enz, maar hij geeft aan dat reclame bedrijven (advertising agencies) ook weleens op zoek zijn naar multimedia designers. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk!


Oh gaaf, dat ligt wel binnen mijn werkveld! Ik zal eens kijken of ik daar wat over kan vinden op internet :). Bedankt voor de tip!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 20:35

casperzazoe schreef:
Heeft er iemand van jullie ervaring met Wild Cat World in Kirkwood, Kwazul natal? Ik heb de mogelijkheid om volgendjaar, bij hun een betaalde baan te hebben *\%/*


Geen ervaring, maar wat supergaaf zeg! Echt een enorme kans lijkt me!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-16 22:51

Cederberg is prachtig gebied! Ik heb hier vorig jaar januari een aantal dagen gezeten, maar we hebben in de hittegolf van toen 49 (!) graden gehad, dus hou daar wel rekening mee. Er zijn wel erg mooie wandelingen te doen met rotstekeningen of naar de wilde Rooibos. Prachtig gebied. Wij hebben ondermeer in Clan William overnacht, leuk plaatsje met een enorm meer vlakbij (wat voor ons toen wel de perfecte uitkomst was haha).

Die keer zijn wij niet noordelijker geweest van Lambert's Bay (ook een leuk plaatsje, en wet er nog een super restaurant!). Eerder zijn wel wel noordelijker geweest om de Kalahari te bezoeken. Ik weet niet hoe ver je wilt gaan?

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 08:44

Inderdaad zeker alles reserveren rond december/januari! Ik heb vorig jaar alle accommodatie in oktober geboekt en zelfs toen was er al heel veel weg.

idapaulien: een auto vlak langs onze auto xD?

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 12:04

idapaulien schreef:
StormMilagro schreef:
Inderdaad zeker alles reserveren rond december/januari! Ik heb vorig jaar alle accommodatie in oktober geboekt en zelfs toen was er al heel veel weg.

idapaulien: een auto vlak langs onze auto xD?


Hahaha, ik was nog helemaal wakker volgens mij hahaha. Maar een ik bedoelde een olifant naast onze auto :')


Haha ik dacht al zoiets :'). Al is een auto voor je auto ook wel erg spannend!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-18 11:34

Eindelijk kan ik hier weer gaan meepraten met zelf een reis in het vizier! Vandaag geboekt, 5 maart t/m 27 maart met mijn moeder. Vliegen op Johannesburg (ik wil Kruger nooit missen) en willen Lesotho meepakken (hopelijk te paard want we rijden allebei), daar zijn we nog nooit eerder geweest. Misschien een binnenlandse vlucht naar Kaapstad om bekenden uit mijn stageperiode op te zoeken.

Zoveel zin in, ik ben zo gelukkig nu! *\o/* *\o/*

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 10:05

Wauw supergaaf Laughterline! Ik heb gezegd dat als het niks wordt met de jongen die ik nu ‘date’, ik ook werk ga maken van emigreren.

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 10:20

Dat rondje is inderdaad een bekende, dat hebben wij ook twee keer gedaan in vier weken tijd.

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 01:59

laughterline schreef:
Leuk die plannen! En ik zit er alweer over twee weekjes..vind het heel leuk en heel spannend! Echte rollercoaster zo nu de laatste twee weken...afscheid nemen van vriendinnen, familie, m’n hondje, bijrijdpaardje... auto verkopen, laatste werkdagen, uitschrijven uit Nederland.. :oo

Een visum voor 3 jaar! Toch wel spannend :=


Wauw supergaaf hoor! Ben er wel echt jaloers op haha!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio


StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 23:47

Error fares in de gaten houden! Ik heb een ticket voor €344, gewoon vanaf Schiphol en een overstap op Cairo van 3 uurtjes en ik ga drie weken.

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 11:39

Het was geen korting nee. Ik volg sites die error fares in de gaten houden, daar stond deze tussen. Of het een echte is, geen idee en maakt me ook niet uit, ik ben blij met mijn goedkope reis

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio

StormMilagro
Berichten: 1756
Geregistreerd: 22-05-10
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 20:25

Even wat nieuw leven in dit topic. Het stond me bij dat er een bokker in de buurt van Kaapstad een tijd heeft geholpen op een ranch, zit deze bokker toevallig in dit topic? Ik ga vanaf eind oktober voor 3 maanden naar Kaapstad en het lijkt me natuurlijk geweldig om ook zoiets te kunnen doen!

Night gathers and now my watch begins - The world is not in your books and maps, it’s out there - May we meet again
:¨·.·¨:
`·. Montana & Rio


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnniekSolana, Fly_high, kimmetje26, Maera, Manou, Marocje, miisshOrse, Nicje87, VuurVleugels en 61 bezoekers