Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
saabineex
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 15:28

Ik kom even binnenvallen, dit topic komt goed van pas. Ik vlieg zaterdag met drie vrienden naar Curaçao. We verblijven 8 nachten in Livingstone Jan Thiel. Zijn er dingen waarvan jullie zeggen: Dat MOET je doen of zien? We hebben (natuurlijk) al rond gekeken op het internet, maar er is zoveel te doen _/-\o_


saabineex
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-19 16:51

Bedankt voor de tips!

@Wizz, ga ik doen :)

saabineex
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 16:45

Klinkt allemaal veelbelovend! Volgens mij is er veel te veel leuks te doen in die korte tijd :')

saabineex
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 19:22

Ik ben vandaag terug gekomen van Curacao! Wat een heerlijk eiland. Helaas geen goede ervaring met het resort, maar verder hebben wij ons prima vermaakt! Ik kan de Mermaid tour naar Klein Curacao aanraden, echt top geregeld! Wij werden opgehaald met een limo, gebracht naar de haven en toen 1,5/2 uur varen (geen pretje, haha). Eenmaal daar aangekomen kregen we ontbijt, in de middag een BBQ lunch en je kon onbeperkt drinken pakken (alcoholische dranken tegen betaling). Je kon gratis gebruik maken van snorkelspullen en bedjes. Heeeel veel mooie vissen gezien en uiteindelijk lieten de schildpadden zich ook zien!

We hebben de Christoffelberg gelopen/beklommen (pittig!), maar zeker de moeite waard. Daarnaast nog gejetskied en heel veel stranden bezocht. Voor de hele vakantie hadden wij een auto gehuurd, ideaal. Zonder auto kom je vrijwel nergens. Zaterdag zijn we nog naar Cabana beach gegaan voor Maan en Tony. 9 dagen was veel te kort. Ik had nog veel meer willen doen!

saabineex
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 20:13

We hadden een verkeerd appartement gekregen. De communicatie tussen de receptie en reserveringsmanager was echt bar slecht. Wij zijn elke dag langs geweest om verhaal te halen, maar kregen elke keer te horen dat ze er nog geen tijd voor heeft gehad etc. Uiteindelijk een brief op de deur dat we een deel van het geld zouden terugkrijgen, maar dat vonden wij alsnog te weinig, dus konden wij weer terug. Wij hadden een berekening gemaakt die niet overeen kwam met wat zij hadden berekend. Tevens beweerde zij dat tussen die twee huisjes het verschil altijd even groot is, ongeacht het seizoen oid. Nou niet dus. Ik screenshot gemaakt van de site, waarin het verschil groter was dan dat zij beweerde. Uiteindelijk meer geld terug gekregen, maar in onze ogen nog te weinig. Verder is het resort (ligging, zwembad e.d) top, maar de service is heel slecht. Lagen aan het zwembad en toen hoorde we meer mensen over dat ze een verkeerd huisje hebben gekregen. Zelfs mensen die een appartement hebben geboekt en gewoon in het hotel worden gestopt...

saabineex
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 17:53

Wat een gave duik foto's!

Mochten er mensen voor hun komende vakantie nog opzoek zijn naar een auto, dan kan ik Stage Autodeal Curaçao aanraden. https://www.stageautodealcuracao.com/
Als je onder de 23 jaar bent, kan je bijna nergens een auto huren. Bovenstaand bedrijf doet dat in ieder geval wel!

saabineex
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 15:15

Oh lekker zeg! Wij waren naar Porto Marie gegaan, mede omdat daar varkens lopen. Wat treffen we aan? Geen varkens, alleen een irritante wesp (enige van de vakantie).


saabineex
Berichten: 1491
Geregistreerd: 15-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 19:07



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981 en 65 bezoekers