Zuid Afrika

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Danii_
Berichten: 362
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 17:15

Hoi! Leuk om alle ervaringen te lezen en foto's te bekijken. Ik ga eind juli naar Zuid-Afrika. Ik ga 2 weken naar African Dream Horse Safari vlakbij Hoedspruit. Daarna nog een aantal dagen naar vrienden van mijn ouders die in de buurt van Pretoria wonen. Ik heb alleen nog geen vliegtickets geboekt ik hoop dat de prijzen nog dalen, kan nu alleen retour vanaf €800,- vinden helaas.



Danii_
Berichten: 362
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 13:58

Ilona schreef:
Ahh naar ADHS, ik ben jaloers! Ben daar 2 maanden geweest in 2015 en het is echt geweldig, net als de rest van Zuid Afrika :D


Gaaf zeg 2 maanden helaas kan ik niet zo lang vrij krijgen. Ik heb er superveel zin in. Heb je nog tips van dingen die ik echt niet mag vergeten. En ben je toen met het vliegtuig vanaf Johannesburg verder gegaan of met de bus?

Danii_
Berichten: 362
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 17:32

casperzazoe schreef:
Ik ben een keer in Juli gevlogen voor 650 / 700 euro. Je kan verder vliegen naar Hoedspruit maar is wel prijzig. De ashtons shuttle is ook een prima optie! Hele mooie route onderweg :)
ADHS zit echt in een prachtige omgeving, geniet ervan <3


Bedankt, ik heb er heel veel zin in! Ik wacht dan nog even met de tickets, hopen dat ze nog iets dalen.

Danii_
Berichten: 362
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 17:36

Emmaa_ schreef:
Hou ook even sites met ticketdeals (vakantiepiraten etc) in de gaten. Naar Jo'burg kan je in het laagseizoen meestal wel voor 400 euro vliegen als je flexibel kan zijn in je data en het niet erg vindt om over te stappen etc, Kaapstad is een stuk duurder. In het hoogseizoen gaat dat niet lukken.


Bedankt voor de tip! Helaas ben ik redelijk aan vaste data gebonden maar 1x overstappen vind ik geen probleem. Ga het gewoon goed in de gaten houden.

Danii_
Berichten: 362
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 13:07

miccamaaike schreef:
Wanneer wil je precies gaan Dani? Misschien willen er wel mensen meezoeken.
Midden in de zomervakantie blijft wel duur vrees ik, net als in de kerstvakantie.

Wij zijn half augustus toen gegaan, dat was toen rond de 500 euro. Maar ook toen was juli een stuk duurder.

Tip: met emirates vanaf Brussel lijkt wel een haalbare optie in juli.


Ja heel fijn bedankt voor alle tips iedereen! Ik zou graag van 18 juli tot 9 augustus gaan. Vanuit Nijmegen is Amsterdam en Düsseldorf goed te doen qua vliegveld. Brussel eventueel te overwegen als er een goede aanbieding is.

Danii_
Berichten: 362
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 09:33

Hoi!

Vrijdag de 19e vertrek ik naar Zuid-Afrika voor 3 weken, ik heb er echt zoveel zin in. Eerste weekend ga ik naar vrienden van mijn ouders en daarna naar African Dream Horse Safari. Eerste keer zo ver vliegen alleen wel een beetje spannend.

Meest belangrijke dingen heb ik al gekocht zoals Deet etc. Iemand nog tips voor handigheidjes die ik niet mag vergeten?
Qua kleding denk ik vesten en shirts omdat het in de nacht nu best afkoelt (omgeving Krugerpark)

Danii_
Berichten: 362
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 08:50

poes schreef:
Verrekijker of camera.

Ga je rondtrekken of?


Nee ik blijf op dezelfde plek. Helaas heb ik geen camera dus moet het met mijn mobiel doen. Maar verrekijker heb ik aan mijn lijstje toegevoegd. Bedankt!

Danii_
Berichten: 362
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Nijmegen

Re: Zuid Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 08:17

Na een lange vlucht goed aangekomen. Ik ben nu in Pretoria bij vrienden van mijn ouders. De eerste zebra's al gezien bij Groenkloof, een natuurpark. Het is erg fris hier, vannacht was het 2 graden.

[ img ]

Danii_
Berichten: 362
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 16:45

Nog maar een paar dagen hier in ZA de tijd vliegt echt voorbij. Erg warm hier vandaag 36 graden en dat in de winter haha.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
Laatst bijgewerkt door Danii_ op 05-08-19 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Danii_
Berichten: 362
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 16:57

Ilona schreef:
Hee is dat Candle? <3


Hoi! Ja dat klopt! Ben je er ook geweest?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Akshay, Cowgirl83, nnicolex, Tazzey, xLauLaUx en 79 bezoekers