We hadden een verkeerd appartement gekregen. De communicatie tussen de receptie en reserveringsmanager was echt bar slecht. Wij zijn elke dag langs geweest om verhaal te halen, maar kregen elke keer te horen dat ze er nog geen tijd voor heeft gehad etc. Uiteindelijk een brief op de deur dat we een deel van het geld zouden terugkrijgen, maar dat vonden wij alsnog te weinig, dus konden wij weer terug. Wij hadden een berekening gemaakt die niet overeen kwam met wat zij hadden berekend. Tevens beweerde zij dat tussen die twee huisjes het verschil altijd even groot is, ongeacht het seizoen oid. Nou niet dus. Ik screenshot gemaakt van de site, waarin het verschil groter was dan dat zij beweerde. Uiteindelijk meer geld terug gekregen, maar in onze ogen nog te weinig. Verder is het resort (ligging, zwembad e.d) top, maar de service is heel slecht. Lagen aan het zwembad en toen hoorde we meer mensen over dat ze een verkeerd huisje hebben gekregen. Zelfs mensen die een appartement hebben geboekt en gewoon in het hotel worden gestopt...