Curacao!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-17 10:34

Afgelopen jaar was mijn eerste keer curacao en wat een geweldig eiland.

Nu heb ik een vraagje heeft iemand van jullie ervaring met het kontiki beach resort??

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2


BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-18 08:27

Wij hebben toch gekozen voor het bon bini resort wij gaan in september 16 dagen. Kontiki was in die periode toch 600 euro pp duurder.

Vorig jaar daar ook gezeten en het is een heerlijke rustige plek. Met super nette huisjes, inclusief keuken vriezer enz.

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 16:23

Wij zijn gisteravond geland op curacao, heerlijk 16 dagen genieten *\o/*

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2


BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 17:39

Josien_ schreef:
ClauH schreef:
Wij zijn van plan om in september te gaan.
Ik heb niet zoveel met all inclusive hotels, iemand nog een tip voor een verblijf?
Graag op loopafstand van wat restaurants / supermarktje.
We gaan een auto huren dus verder maakt het niet zoveel uit waar het ligt.


Wij vonden https://www.bonbiniseasideresort.com/ erg fijn. Tegenover Mambo

Jaa deze kan ik ook aanraden! Wij zijn er 2 jaar op rij geweest en het kriebelt weer!
Wij vonden het hutje mutje erg meevallen. Persoonlijk zou ik niet snel naar de appie gaan op 5 minuten van bonbini zit Vreugdenhil supermarkt veeel goedkoper en ook super veel Nederlandse producten

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2

BETUWE
Berichten: 727
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Curacao!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-19 11:35

Ik ben fan van Bon bini zit aan mambo beach.

Juist voor de supermarkt ga ik altijd naar een lokale supermarkt niet de Albert Heijn. Veel goedkoper en ook erg veel Nederlandse producten

Kwinta v. Nespresso M1
Zazoe v. Painted Black Z2+5/ Eli v. Houston M2/ Zoë B v. Solitair Z1/ Hyjana v. Apache L2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, Bo_Y, dollyspikkel, Duality, mvdende, petraaken, purny en 72 bezoekers