Wat is dat toch met Afrika?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CK88
Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 14:38

Stille meelezer, maar 14 februari vertrek ik met een vriendin! Wat gaan we doen?

-na aankomst op de luchthaven (Johannesburg) halen we onze huurauto op en rijden we naar Colin's horseback, hier blijven we 2 nachten, toen we een horsesafari en ze hebben een leeuwenopvang.

-Na deze 2 dagen rijden we naar Blyde River Canyon we verblijven 2 nachten en willen de de panoramaroute doen.

-19 februari rijden we naar het krugerpark, we verblijven in een eenvoudig restcamp (Santare Main Camp) midden in het krugerpark, hier doen we een 4X4 drive met begeleiding.

-20 februari rijden we zelf dwars door het krugerpark naar de Crocodile Bridge, hier blijven we een nacht om hierna door te reizen naar Swaziland.

-21 februari komen we aan bij het Mlilwane wildlife sanctuary, we gaan hier een horsetrekking doen met overnachting in een grot!

-23 februari gaan we op weg naar het Hluhluwe national park, we slapen dan bij de Leopard Walk lodge.
-24 februari hebben we nog geen plannen, beetje rondrijden, misschien naar St Lucia? Of de Cheeta opvang?
-25 februari gaan we naar de drakenbergen, hier verblijven we 2 dagen op een knusse farm (de Ardmore guest Farm)

Het voelt echt als een groot avontuur! Ik ben nog nooit zo ver weg op reis geweest, dus alle tips en tricks zijn meer dan welkom!
Is het een beetje veilig om als 2 blonde dames zelf rond te rijden? We hebben al gehoord dat we wel zo snel mogelijk uit Johannesburg weg moeten, daar is het heel crimineel.


CK88
Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 14:39

Trouwens bovenstaande foto is dat een Serval :D wat een plaatje!

CK88
Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 14:50

Ohw en nog een vraag, ik kan niet echt goed vinden welke inentingen nodig zijn voor 2 weken zuid Afrika, wat raden jullie aan? De GGD wil je natuurlijk vanalles aansmeren.


CK88
Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Re: Wat is dat toch met Afrika?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 16:31

Poes de endangered species center het moholoholo rehabilitation centre de Jane goodall opvang, volgens mij allemaal waar ze gewonde dieren opvangen ik zou idd niet willen meewerken aan zulk dierenleed!
Kon iemand mij nog helpen met de vaccinaties? Welke heb ik echt nodig?

CK88
Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 06:41

Mocht iemand benieuwd zijn naar mijn reis (incl paardrijden! :D) kijk even op mijn Facebook Claudia Averesch, staat openbaar! Het is hier super :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, BarbaravdW, gaucho, kosseh, Lotje033, Miiej, Room_Soesje, Suliko, UnderIlse, VuurVleugels en 87 bezoekers