[VRAAG]Ideetjes gevraagd shoot ter ere van 20ste verjaardag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LWDaisy

Berichten: 4771
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

[VRAAG]Ideetjes gevraagd shoot ter ere van 20ste verjaardag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-22 10:55

Hoi allemaal, ik hoop dat jullie me kunnen helpen met leuke ideetjes omtrent een fotoshoot die gepland staat voor begin volgende maand. We zullen zien wat voor weer het dan is haha!

De shoot is ter ere van mijn Daisy haar 20ste verjaardag. Ik ben alvast folie-ballonnen gaan halen, "20", daar heeft mijn paard geen bang van dus dat kan zeker.

Toen ik haar 10 jaar had (vorig jaar mei) had ik ook ballonnen en een bord met de boodschap "let's party", dat zou ook nu toepasselijk zijn, maar ik zoek nog iets leuks zodat ik niet met dezelfde attributen als in mei op de foto sta.

Foto van toen:
Afbeelding

Ik had toen ook nog een cowboyhoed, maar die had ik niet op elke foto op. Gezien mijn Daisy een Quarter-kruising is die Western is opgeleerd, leek me dat ook wel toepasselijk.

Ik heb ondertussen een nieuw halster gekocht:
Afbeelding
Want 20 jaar verdient wel een gouden randje, dacht ik zo :D

Ter achtergrond dacht ik aan de houtopslag van de staleigenaar, daar dan portretfoto's voor nemen, met de ballonnen met dubbelzijde tape tegen het hout geplakt:
Afbeelding
Maar dat kan alleen als het droog weer is, mijn paard is anti-regen :+
Sneeuw is geen probleem, maar ik hoop dat die er niet zal liggen, ik haat sneeuw haha. Maar voor mijn paard kan het dus wel :D

Worst case, indien hevige regen, zullen het black-foto's worden in de stal. Mijn paard door de regen sleuren heeft geen zin, zure smoel dan hahaha.
Ik dacht om dan de ballonnen in/aan de stal op te hangen, en een soort van krans te maken met Kerst-slingers voor mijn paard? Het gouden-randje thema volgend :D

Er staat ook een "specialleke" gepland voor die dag. Ik heb Daisy ruim 10 jaar geleden overgenomen van mijn oom (die eigenlijk ondertussen geen oom meer is, doordat hij en mijn tante uit elkaar zijn), en we zijn altijd contact blijven houden, maar ik heb hem slechts 1x tot bij ons gekregen, in het eerste jaar. Hij is Daisy altijd blijven missen, en haar in het echt zien deed/doet pijn. Hij heeft haar om financiële redenen aan mij afgestaan, niet omdat hij van haar af wilde. Hij is ons op social media altijd blijven volgen, ik mag hem ook altijd bellen en dat heb ik ook een paar x gedaan, en als hij mijn ouders toevallig tegenkomt vertelt hij hen altijd hoe blij hij is met ons als duo, en met zijn keuze Daisy destijds aan mij te geven.
Nu ze echter op leeftijd begint te komen, en al bijna een decennium op pensioen staat met artrose, weten we niet hoeveel tijd ons nog gegund is - en heb ik mijn lieve oom eindelijk overtuigd gekregen toch langs te komen - hij zal mee op de foto gaan tijdens de shoot <3

Ik verwacht dus eigenlijk vooral foto's waar de liefde vanaf zal spatten, ook als we ze in de stal moeten trekken.
Heeft iemand nog leuke ideetjes voor verschillende weer-scenario's? We hebben een buitenpiste ter beschikking, maar daar is maar 1 zijde met (naar mijn mening) mooie achtergrond. Ook mijn 2 weien hebben we ter beschikking, waarvan 1 met een hele mooie bos-achtergrond. Als de boel modder + aangevroren is, vermijdt ik dat echt liever. Benenbrekers, noem ik dat soort ondergrond :+

Laat maar horen wat jullie bedenken!
Laatst bijgewerkt door xingridx op 10-01-22 09:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag toegevoegd

rosslover

Berichten: 1132
Geregistreerd: 11-05-11
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Ideetjes gevraagd - shoot ter ere van 20ste verjaardag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 05:02

Toen mijn pony 2 werd heb ik deze foto gemaakt, gewoon simpel op de wei en omdat ik hem snel online wilde alleen even het touwtje weg gewerkt maar ik vind het nog steeds een van de leukste verjaardagsfoto’s van hem <3

Afbeelding

LWDaisy

Berichten: 4771
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-22 11:41

rosslover schreef:
Toen mijn pony 2 werd heb ik deze foto gemaakt, gewoon simpel op de wei en omdat ik hem snel online wilde alleen even het touwtje weg gewerkt maar ik vind het nog steeds een van de leukste verjaardagsfoto’s van hem <3

[ [url=m/xCZAA6.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh die is idd heel leuk! En een een simpel touwtje om weg te werken!