[FOTO] Op een mistige ochtend...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

[FOTO] Op een mistige ochtend...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-21 16:40

Op een mistige ochtend kreeg ik dit cadeautje voor mijn lens <3

Heb een klein vreugdedansje gedaan na de tijd want dit is toch wel een fotografie-bucketlist-dingetje! De foto's zijn begin oktober gemaakt en het leek me wel leuk om ze nog te delen!

Het uploaden heeft de kwaliteit helaas niet veel goeds gedaan

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op de derde foto heb ik inderdaad het tweede paard weggeshopt. Die stond er heel oncharmant op en vond een paard alleen ook wel gaaf! Maar de eerste is wel mijn favoriet. Welke vinden jullie het mooist?

Vervolgens ook een proefafdruk gemaakt op muurcirkel zodat hij ook in de webshop kan (zie onderschift). Vond zwartwit ook wel heel tof, maar hier thuis vinden ze kleur toch mooier :D

Afbeelding

welshfan97

Berichten: 1989
Geregistreerd: 27-11-11

Re: [FOTO] Op een mistige ochtend...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 16:43

Mooi!! heel gaaf dat je toevallig net met je camera daar was.

Qua muurcirkel vind ik hem in kleur ook mooier denk ik, en ik zou de foto iets hoger zetten (minder lucht, meer gras).

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15111
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: [FOTO] Op een mistige ochtend...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 10:45

Gave composities zo! Heel tof om dat zo te kunnen fotograferen! :D
Mij stoort alleen de overbelichte lucht me iets, misschien dat je deze wat meer kunt drukken? Dan komen de paarden ook beter uit.

MariaMaaike

Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-21 10:58

welshfan97 schreef:
Mooi!! heel gaaf dat je toevallig net met je camera daar was.

Qua muurcirkel vind ik hem in kleur ook mooier denk ik, en ik zou de foto iets hoger zetten (minder lucht, meer gras).

Dankjewel! :D Omdat het die ochtend mistig was, was ik al op pad met mijn camera. Maar inderdaad wel toevallig dat ze precies toen ik er was zo lekker actief waren! Muurcirkels zijn inderdaad op die manier aangepast, iets hoger inderdaad :j

Muurp schreef:
Gave composities zo! Heel tof om dat zo te kunnen fotograferen! :D
Mij stoort alleen de overbelichte lucht me iets, misschien dat je deze wat meer kunt drukken? Dan komen de paarden ook beter uit.

Dankjewel! :D De lucht ga ik even naar kijken. Het viel mij na het uploaden op dat er van die kringen in de lucht komen. De foto op hoge resolutie heeft dat namelijk niet. Het lastige is alleen dat het echt zo mistig was en in het origineel de lucht dus ook wit/grijzig is zonder details. Maar ik zal er eens even naar kijken :)

mar_fay

Berichten: 2619
Geregistreerd: 19-12-08
Woonplaats: blup.

Re: [FOTO] Op een mistige ochtend...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 11:05

Dat is inderdaad een cadeautje, mooi geworden! Ik vind ze in kleur ook aansprekender.

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: [FOTO] Op een mistige ochtend...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 11:15

Heel gaaf.

Kleur spreekt mij ook het meest aan.

Zijn dit je eigen paarden?