[FOTO]Picture of the Week deel IX - 2021

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
Agossie
Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [FOTO]Picture of the Week deel IX - 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-22 20:10

Lieve PotW'ers,

Ik ben al een hele tijd niet op Bokt.nl geweest, omdat ik helemaal gestoord werd van dat privacy ding.

Nu dus echt alleen even op Bokt om het nieuwe topic te maken, al twijfel ik of er nog veel mee zullen doen. Ik heb het al eerder opgegeven en ben JewEmm echt dankbaar dat zij al die tijd de lijst gemaakt heeft.

Omdat ik inmiddels met hele andere dingen bezig ben en eigenlijk nog zelden fotografeer, weet ik niet of ik PotW door moet zetten. Ik denk nog 1 keer het topic maken, dat zou de 10e editie worden, dat is wel bijzonder, natuurlijk.
Goed... zodra het nieuwe topic er dus staat, zal ik dat hier melden. En dat ik nu heb opgegeven, wil niet zeggen dat jullie dat ook moeten doen, hè! Het is en blijft een bijzonder topic!!

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."


Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
Berichten: 101361
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [FOTO]Picture of the Week deel IX - 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 20:14

Voel je niet verplicht, misschien wil iemand anders het wel overnemen. Als je er geen zin in hebt vooral niet doen.

Agossie
Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [FOTO]Picture of the Week deel IX - 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-22 20:14

Ik wil nog wel het topic maken, maar ik zie ook dat er niets meer is bijgehouden. Dus, óf ik moet vanavond even aan de bak, óf we doen het zonder statistieken...

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
Berichten: 101361
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: [FOTO]Picture of the Week deel IX - 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 20:21

Ik zou het laten gaan joh, als mensen echt heel graag gewild zouden hebben dat er een nieuw topic kwam hadden ze dat gezegd. En het is zonde om er veel moeite in te steken als er weinig reacties komen...

Misschien kiest iemand anders er nog voor om zoiets te openen.

Sharani
Berichten: 4667
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Re: [FOTO]Picture of the Week deel IX - 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 21:23

Ik vind het heel jammer dat POTW zo doodbloedt, voor mij was en ik s het altijd wel een stimulans geweest om de camera regelmatig te pakken. Wel echt respect voor degene die er zoveel werk voor doen met het bijhouden van de lijsten.

Thats_Me
Berichten: 10926
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: [FOTO]Picture of the Week deel IX - 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-22 22:05

Hoewel ik heb aangegeven een jaartje over te slaan zou ik het ook jammer vinden dat het verdwijnt. Wellicht dat iemand het stokje over wil nemen? Het is altijd een mooie stimulans om op pad te gaan en juist ook door naar andere deelnemers te kijken leer je ook weer veel. Is dit toch een mooi laagdrempelig initiatief en een nieuw topic openen kan altijd, zonder statistieken. Het is toch aan de persoon zelf om mee te doen en het vol te houden.

All good things are wild and free
Beautifull things don't ask for attention
The earth has music for those who listen

Agossie
Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [FOTO]Picture of the Week deel IX - 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-22 11:43

Ik ga even aan het werk! Wie weet, doe ik ook weer mee. Iets met "goede voornemens"... :=

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

MarijeR
Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 13:52

Mijn afsluiting van 2021, week 52

[ img ]
I.v.m. drukte en slecht weer een foto van oktober. Wel deze week mee bezig geweest omdat het een van de foto's is voor een project over human - wildlife conflicts waar ik mee bezig ben.

In 2022 hoop ik toch wel weer mee te doen.
Vanaf 2014 heb ik alle jaren volgemaakt.
Kan af en toe ook wel bijspringen met een lijst maken maar zal ook in '22 regelmatig een periode in het buitenland zitten.

robinxfellow
Berichten: 796
Geregistreerd: 11-05-12
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 14:52

M'n eerste jaar POTW zit erop. Ik vond het een mooie stimulans om regelmatig m'n camera tevoorschijn te halen. Ik zou graag meedoen in 2022 mocht er nog een editie komen. :Y)

Hierbij m'n laatste foto voor editie 2021.
Week 52
[ img ]Pony - week 52 on Flickr

Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Fotografie Instagram

Agossie
Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Re: [FOTO]Picture of the Week deel IX - 2021

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-22 14:55


Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

magda_90
Berichten: 32269
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 15:29

En nu ga ik twijfelen. Ik wilde niet meer mee doen want meer dan een telefoon foto kwam er gewoon niet van. Maar ergens denk ik wel... 8 jaar lang toch wekelijks wel de motivatie vinden is ook wel een ding.

Ik vind het maar een lastige keuze.

Niobe
Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 15:39

Ik twijfel ook nog, ik heb net een Sigma 150-600 gekocht en ik hoop dit jaar ook meer sportfotografie te kunnen gaan doen en hopelijk ook weer meer concerten. En ik heb nog wat modellen fotomeetings staan. Dan wordt het voor mij toch makkelijker om mee te doen :=

En hierbij mijn laatste van deze editie:

Week 52

[ img ]02012022 Nieuwe Lens-14 by LonnekePrins, on Flickr

DrawnHorse
Berichten: 1572
Geregistreerd: 19-09-13
Woonplaats: Grens tussen Groningen en Friesland

Re: [FOTO]Picture of the Week deel IX - 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:12

Week 52

Voor mij de laatste voor de aankomende tijd. Ik heb enorm genoten om aantal jaren mee te doen, maar het afgelopen jaar kostte het mij steeds meer moeite om elke week een foto te maken en in te leveren.
Vandaar dat ik voor nu stop met mee doen en wie dat ik over een tijdje toch graag nog mee weer mee doe.

[ img ]

Sharani
Berichten: 4667
Geregistreerd: 23-03-07
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 18:28

Hierbij ook mijn laatste van het afgelopen jaar, ga zeker dit jaar ook weer meedoen.
Week 52:
[ img ]

NESCAFE
Berichten: 3204
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Den Haag

Re: [FOTO]Picture of the Week deel IX - 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 19:37

Fijn dat er een nieuw topic komt, 10 jaar is een hele prestatie!

Fem
Berichten: 12478
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-22 21:36

Mijn week #52:
De laatste van dit jaar, de laatste voor nu. Ik ga een pauze nemen, misschien besluit ik later toch weer aan te sluiten, maar voor nu is het even klaar na 6 jaar.
[ img ]

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers