[FOTO] Boswandeling met mijn Fisheye

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thats_Me
Berichten: 10938
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

[FOTO] Boswandeling met mijn Fisheye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-20 17:40

Eigenlijk moet je altijd de dingen doen waar je zelf gelukkig van wordt. Nu ben ik mij daar sinds kort extra van bewust en ben ik eigenlijk steeds meer bezig met de dingen die ik leuk vind. Zo ben ik vandaag heerlijk het bos in geweest voordat het donker werd.

Daarbij heb ik mijn Fisheye lensje meegenomen en samen met mijn Olympus en de dramatische art modus [me-like] heb ik weer een aantal toffe foto's gemaakt die ik toch even wil delen met anderen. Vandaar dat jullie bokkers de pineut zijn :D

Ik ben mij er overigens van bewust dat velen dit echt 10x niks vinden maar zoals gezegd ik word er gelukkig en blij van.


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]

All good things are wild and free
Beautifull things don't ask for attention
The earth has music for those who listen


fleurtjeuh
Berichten: 10307
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: [FOTO] Boswandeling met mijn Fisheye

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:45

Oh ik vind het zeker wel wat hebben <3

Love is Love

My current situation is not my final destination.

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [FOTO] Boswandeling met mijn Fisheye

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-20 17:51

Awesome! Waarom woon je zo ver weg, want eigenlijk wil ik eens samen op pad. :+: Ik vind het juist tof dat je lekker overdwars je eigen werk maakt. :j

Thats_Me
Berichten: 10938
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: [FOTO] Boswandeling met mijn Fisheye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-20 23:54

Bedankt! Wil mij in deze stijl ook verder gaan ontwikkelen. Wil binnenkort ook starten met lightroom/fotoshop en dan lekker verder oefenen en zoeken naar mijn stijl. Dans graag buiten de lijntjes al is soms een beetje braaf doen handig om verder te leren.

Magda_90 lijkt mij tof! Wie weet dat we elkaar een keer kunnen treffen. Als ik richting het noorden ga laat ik het wel even weten. Ik blijf jouw neuzenproject echt heel gaaf vinden.

All good things are wild and free
Beautifull things don't ask for attention
The earth has music for those who listen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 00:03

Ik word ook altijd heel blij van een mooie fisheye foto. <3 Ik vind je eerste twee foto's heel sterk, bij de tweede ook tof dat het in eerste instantie vrij symmetrisch lijkt, maar het toch niet is. De derde vind ik iets teveel "gewoon" een snapshot met een weinig spannende compositie. De vierde vind ik ook vet, hoewel ik wellicht de bolling eruit had gehaald (ik was hier zelf altijd vrij fel tegen gekant, "want dat is niet waar ik m'n fisheye voor heb", maar heb de afgelopen maanden ook wel gezien dat het best veel kan doen voor een foto :) ). De laatste twee doen me niet zoveel; de op één na laatste een beetje om dezelfde reden als de derde, en de allerlaatste is wellicht persoonlijke voorkeur, maar ik vind horizontale lijnen als centraal object eigenlijk zelden werken in een fisheye. :P

ikke
Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 00:04

magda_90 schreef:
Awesome! Waarom woon je zo ver weg, want eigenlijk wil ik eens samen op pad. :+: Ik vind het juist tof dat je lekker overdwars je eigen werk maakt. :j

Nou, als jullie dan ongeveer in het midden afspreken zit je niet zo heel ver bij mij vandaan :)*

Aardige reden om de XD7 weer eens te laden :j

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: [FOTO] Boswandeling met mijn Fisheye

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 06:36

Ik voel een meeting aankomen. :):)

Thats_Me
Berichten: 10938
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: [FOTO] Boswandeling met mijn Fisheye

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-20 22:28

Ja, super leuk! Dagje straatfotografie in Utrecht?

All good things are wild and free
Beautifull things don't ask for attention
The earth has music for those who listen

_l_amanda_l_
Berichten: 6052
Geregistreerd: 31-01-08
Woonplaats: op de grens van Friesland en Drenthe

Re: [FOTO] Boswandeling met mijn Fisheye

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 22:46

Ha, toen ik deze topic-titel zag dacht ik meteen "dat topic is van Magda". Niet dus! :')
Gaaf, vooral de tweede vindt ik echt wat hebben! Beetje mysterieus.. En je moet ook gewoon doen waar jij blij van wordt, dan heb je er het meeste lol van :D


magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 23:12

_l_amanda_l_ schreef:
Ha, toen ik deze topic-titel zag dacht ik meteen "dat topic is van Magda". Niet dus! :')
Gaaf, vooral de tweede vindt ik echt wat hebben! Beetje mysterieus.. En je moet ook gewoon doen waar jij blij van wordt, dan heb je er het meeste lol van :D


Nouw... Ik heb geen fisheye. -O-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers