Help, foto overleden hond voor grote afdruk...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lotto
Berichten: 135
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Noordholland

Help, foto overleden hond voor grote afdruk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-19 17:17

Dit is mijn lieve Dibbes, 25 maart 12 jaar geworden, kerngezond en mijn allerbeste maatje...7 april om 1 uur in de nacht werd hij niet lekker, om 7 uur in de ochtend naar de kliniek, foute boel.. Lang verhaal, hoewel het eigenlijk ook razendsnel ging allemaal. ik ben er stuk van, maar helaas is Dibbes op de operatietafel overleden. Geknapte tumor op zijn milt, vanuit het niets. nul signalen... Wat een onbeschrijflijk gemis...
Nou ja, een maand verder, de bloemetjes die ik op zijn grafje heb gezaaid beginnen te bloeien, mijn man is volgende week jarig, en we willen graag een foto van Dibbes in groot formaat ophangen. Ik vind dat een passend cadeau, kon eerder dan vandaag nog niet naar foto's kijken...
Ik dacht aan een van deze foto's, maar bij de eerste is de belichting op zijn snoetje niet helemaal lekker, en die ander vind ikhet helmgras wat storend.
Wie kan me helpen met de foto's editen, en als jullie een goed idee hebben voor welk materiaal om de foto's op af te drukken, ben benieuwd naar alle ideeen.
Alvast bedankt voor het meedenken...

liberia
Berichten: 526
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:24

Ik kan je foto’s helaas niet zien.

Kidde
Berichten: 3447
Geregistreerd: 24-10-09

Re: Help, foto overleden hond voor grote afdruk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 17:25


Warboel
Berichten: 14681
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 18:11

Kidde schreef:
Sterkte nog met het verlies van je hond Y;(

Je kan in dit topic een bewerkingsoproep doen. Daar zitten veel mensen met ervaring: [FK] [INFO] Aanvraag topic beeldbewerking #5


Aangezien je vraag inderdaad in dit topic thuis hoort, plaats ik hier een slotje.
Heel veel sterkte met het verlies van je hond!