[FOTO] LPP in 2018 - Met een nieuwe tak van sport!

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Niobe
Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

[FOTO] LPP in 2018 - Met een nieuwe tak van sport!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-19 23:51

Hallo!! *-:)

Ten eerste nog een heel gelukkig en gezond 2019 gewenst iedereen!!

Eigenlijk had ik geen overzicht willen maken, want ik wil 2018 zo gauw mogelijk vergeten. Mede omdat ik ook nog niet al mijn vrije werk projecten heb afgerond van afgelopen jaar, wegens omstandigheden. Maar door alle mooie overzichten begon het toch wel een beetje te kriebelen en het is toch een leuke traditie. Ook was het fotografisch gezien eigenlijk wel heel erg leuk. Dus ik ben toch even in mijn 2018 archief gaan duiken.

Het was wel weer een afwisselend jaar! Met mijn al bekende onderwerpen, zoals paarden, portret en bruiloften. Maar afgelopen mei heb ik alle moed die ik kon vinden bij elkaar geschraapt en heb ik een paar muziekplatformen aangeschreven om serieuzere stappen in de concertfotografie te zetten. Sterker nog, ik heb zelfs 2 favoriete websites gemaild en zij wilden me een kans geven :oo
Daar heb ik ontzettend onwijs echt geen spijt van, wat is dat ontzettend gaaf om te doen!! En helemaal om daarna mijn foto's terug te zien bij een artikel. =:)



1. Ik trap even af met een klein projectje dat ik met onze eigen katten heb gedaan:
[ img ]

2. Castlefest en Elfia heb ik dit jaar ook niet overgeslagen en zal ik volgend jaar ook niet doen!
[ img ]

3.
[ img ]

4. Ik ben ook nog met een yoga-fanaat op pad geweest in het Kralingse Bos en met een goede vriendin/model in een studio:
[ img ]

5. Paarden kwamen ook nog aan de beurt, de volgende foto's zijn van een hele gezellige meeting:
[ img ]

6.
[ img ]

7.
[ img ]

8.
[ img ]

9. En dit is mijn eigen paard Weelde, samen met mijn nichtje Presilla <3
[ img ]

10. Voor de 3e keer op rij mocht ik de dansshow van een hele toffe dansjuf fotograferen
[ img ]

11. Door die dansshow en door Tarja Turunen (haar concerten zijn cameravriendelijk) heb ik mijn liefde voor concert-/livefotografie ontdekt. Dit jaar was Tarja weer in Nederland en was ik ook daar weer bij, samen met mijn camera. Deze foto heb ik dus gewoon vanuit het publiek gemaakt
[ img ]

12. Helldorado in Eindhoven was ook erg tof, ze hadden hele gave live-acts van Til Death Do Us Part Dangershow en Cirque Du Mort
[ img ]


En nog een kleine selectie van mijn concertfoto's:

13.
[ img ]
Kobra and the Lotus
Tarja (band)

14.
[ img ]
The Devils @ Helldorado

15.
[ img ]
Butcher Babies
God Dethroned @ Baroeg Open Air

Ik ben me ervan bewust dat ik nog veel te leren heb bij de concertfotografie en daar hoop ik in 2019 veel tijd aan te kunnen besteden.

Bedankt voor het kijken!! :*
Tips en opmerkingen zijn altijd welkom :D


Jespri
Berichten: 9628
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Re: [FOTO] LPP in 2018 - Met een nieuwe tak van sport!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 11:11

Mooi topic Lonneke en wat een prachtige foto’s maak je toch. <3

Alles wat je aandacht geeft groeit - Aristoteles

Niobe
Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-19 14:25

Jespri schreef:
Mooi topic Lonneke en wat een prachtige foto’s maak je toch. <3


Dankjewel!! <3

MariaMaaike
Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 17:55

Ik blijf echt fan van jouw fantasy-foto's, maar de rest is ook super mooi <3

Fem
Berichten: 12478
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: [FOTO] LPP in 2018 - Met een nieuwe tak van sport!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 08:32

Ja! Toch een overzichtje van jouw jaar!
Ik ben zo trots op jou!
Fotografie is echt jouw ding en je bent er zo goed in zonder dat het al te veel moeite kost!


En zeker dat je nu iets bent gaan doen wat je zo gaaf vindt, maar tevens ook zo spannend.
Er zitten vast nog wel wat verbeterpuntjes op technisch vlak bij de concertfotografie, maar als je bedenkt onder welke omstandigheden je dat doet en hoe goed... ! Toppertje!

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Niobe
Berichten: 7961
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-19 22:42

MariaMaaike schreef:
Ik blijf echt fan van jouw fantasy-foto's, maar de rest is ook super mooi <3


<3 dankjewel!!! Super lief


Fem schreef:
Ja! Toch een overzichtje van jouw jaar!
Ik ben zo trots op jou!
Fotografie is echt jouw ding en je bent er zo goed in zonder dat het al te veel moeite kost!


En zeker dat je nu iets bent gaan doen wat je zo gaaf vindt, maar tevens ook zo spannend.
Er zitten vast nog wel wat verbeterpuntjes op technisch vlak bij de concertfotografie, maar als je bedenkt onder welke omstandigheden je dat doet en hoe goed... ! Toppertje!


Super bedankt lieve Femke! Zo’n hart onder de riem doet me echt goed <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers