[FOTO] Een jaar lang MMD-Fotografie (2017)

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MariaMaaike
Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

[FOTO] Een jaar lang MMD-Fotografie (2017)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-17 21:00

Het begin bijna een traditie te worden :=
[FK] [FOTO] Een jaar lang MMD-Fotografie (2015)
[FK] [FOTO] Een jaar lang MMD-Fotografie (2016)

Het is halverwege 2017, ik heb geen shoot's meer gepland staan en dus is het tijd voor het overzicht van 2017! Halverwege dit jaar heb ik mijn Tamron 70-300 vervangen voor de Sigma 70-200 2.8 en dat bevalt me heeel goed <3 Op naar de foto's

De eerste helft van het jaar heb ik doorgebracht in Helsinki (Finland) in verband met een minor die ik daar volgde. Ik had me eerder nog nooit echt bezig gehouden met landschappen, maar in zo'n mooi land kon ik niet anders <3

1.
[ img ]

2.
[ img ]

3. Ik ging daar ook naar de dierentuin en fotografeerde een jonge tijger in de sneeuw <3
[ img ]

Eenmaal terug in Nederland ging ik weer naar fotomeetings van Bokt. De eerste was tijdens de zonsondergang in Appelscha. Ik merkte ik duidelijk dat ik toe was aan een nieuwe lens :o zo veel ruis

4.
[ img ]

5. Vervolgens deed ik nog een gezinsshoot
[ img ]

6. En toen had ik mijn nieuwe lens *\o/* Het paard van mijn vorige instructrice (ReadTheRulez op bokt) stond model
[ img ]

7. Het weer werd iets kouder en ik deed een shoot met mijn zusje en haar verzorgpaard
[ img ]

8. En ook een loveshoot, wat ik al heel lang niet meer gedaan had. Maar waarvan ik wel blij ben met de resultaten :)
[ img ]

9.
[ img ]

10.
Vervolgens een hele leuke opdracht, uitgevoerd in Groningen bij de Martinikerk. Het was namelijk voor een poster van een concert :)
[ img ]

11. De pony van mijn vriendin moest helaas weg. Dus hiervoor kwam ik ook foto's maken
[ img ]

Fotomeeting nummer 2 van 2017: wat was dit leuk! In sprookjes thema, maar vrij in te vullen voor de modellen. En wat hadden ze goed hun best gedaan. Petje af! :D Mijn favoriete shoot van 2017! Het ook het ook zeker waard om het topic even door te kijken: [ITP] In een bos hier heel ver vandaan... - met rookfoto's <<)

12.
[ img ]

13.
[ img ]

En toen kwam er kou. En sneeuw! Dat had ik gemist na Finland en daarom wilde ik ook heel graag foto's maken. Gelukkig was ik vrij en zette ik mijn achternichtje op de foto én onze husky Ayra :)

14.
[ img ]

15.
[ img ]

Ik heb genoten van 2017, op naar een fotografievol 2018! Laten jullie een berichtje achter? :wave:



MariaMaaike
Berichten: 1861
Geregistreerd: 22-07-11
Woonplaats: Helemaal bovenin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-17 22:31

Dankjulliewel voor de leuke reacties :D <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers