[INFO]Welk objectief moet ik kopen? #4

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Flower
Berichten: 260
Geregistreerd: 25-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:31

Hallo, weet iemand of bekende camera ketens zoals kamera express of cameranu bepaalde periodes van sale hebben? Ik wi graag de 70-200 2.8 kopen, maar misschien kan ik beter wachten tot een aanbieding. Of is deze nooit in de aanbieding?


_Flower
Berichten: 260
Geregistreerd: 25-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-19 21:50

ikke schreef:
_Flower schreef:
Hallo, weet iemand of bekende camera ketens zoals kamera express of cameranu bepaalde periodes van sale hebben? Ik wi graag de 70-200 2.8 kopen, maar misschien kan ik beter wachten tot een aanbieding. Of is deze nooit in de aanbieding?

Nieuw of tweedehands?

Cameratools had vorige week aanbiedingen op de occasions. Ging er toch 10% extra van de prijs af.
De rest heeft dat ook maar ik weet precies wanneer. Gewoon hun sites met grote regelmaat bekijken.

Als je terug leest zie je dat ik best weleens "op commando" occasions te voorschiin haal. Ik houd de grote zaken dan ook met regelmaat in de gaten en weet dus vrij goed wat ze hebben.
Cameratools, Cameranu, Camera express en foto konijnenberg zijn in ieder geval betrouwbare toko's om goed in de gaten te houden, maar zeker niet de enige.


Het liefste nieuw of 1 versie eerder

_Flower
Berichten: 260
Geregistreerd: 25-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 11:06

MarjanB schreef:
_Flower schreef:
Hallo, weet iemand of bekende camera ketens zoals kamera express of cameranu bepaalde periodes van sale hebben? Ik wi graag de 70-200 2.8 kopen, maar misschien kan ik beter wachten tot een aanbieding. Of is deze nooit in de aanbieding?


Vorig jaar had kameraexpress met black friday aardige kortingen. Wie weet dat even afwachten?


Ok top! Wacht ik het nog even af.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers