[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miefje
Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 11:58

Nina Braat: hele prettige stijl heb je! Ik zou ongeveer 60-70 euro betalen voor je foto's.

Nina van Otterdijk: ik had je foto's natuurlijk al gezien, maar je bent heel erg vooruit gegaan! Ik denk dat ik voor een shoot van jou rond de 20 tot 25 euro zou betalen. Ik had persoonlijk wel in je eerste foto wat vignet toegevoegd in het zand, denk dat het paard er dan wat meer uit zou springen.


Miefje
Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 11:54

Ik ben ook wel benieuwd wat jullie van mijn foto' vinden :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Leonie: 35 euro? Ik vind de compositie erg mooi, maar zoals eerder gezegd kan de nabewerking wel beter, als je dat onder de knie hebt denk ik dat je foto's nog 2x zo gaaf zijn :D
Loiz: dikke 40 euro, erg mooie scherptediepte en kleuren.
Ketly: ik denk ongeveer 15-20 euro. Heb je de foto's handmatig verscherpt? De eerste spreekt mij heel erg aan, maar de 2e en 3e niet zo. Bij de 3e had ik de kont van het paard er nog opgezet, en de tweede vind ik niet zo sprekend. Ik denk dat dit door de houding van het paard komt

Miefje
Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 12:14

bentefoto schreef:
Miefje: Vooral foto 1 spreekt mij aan! Mooie scherpte diepte. Bij foto 2 vind ik de schaduwen wat storend, misschien kun je volgende keer proberen in de schaduw te fotograferen of een ander tijdstip op de dag? ('s ochtends of 's avonds). Bij de 3e foto mis ik wat contrast en hij lijkt ook niet helemaal scherp. De 4e foto vind ik mooi, heb ik niet zoveel op aan te merken. Misschien had ik de foto horizontaal ipv verticaal genomen maar dat is smaak :). €25,- / 30,-


Dankjewel voor je feedback! Ik heb geprobeerd om helemaal in de schaduw te fotograferen, maar daar was geen fijne plek voor in het bos. Ik heb het meisje en de pony op verschillende plekken laten staan, dus wat dat betreft heb ik een aantal verschillende effecten. Bij de 3e foto ben ik het helemaal met je eens, er mist inderdaad scherpte en contrast.


Miefje
Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 16:29

@AbletoDream: hele gave foto's, mooie sfeer! €80

@deborah_D: Ik houd van je studiofoto's met de honden! Bij je eerste blackfoto met het paard vind ik de houding van het paard niet zo mooi, en bij de tweede vind ik de lijnen om het paard heen te hard. €

@Leonie_M: mooie scherptediepte, kleuren en mooie voorgronden gecreërd! Ik zou er alleen wel op letten dat, zoals op de tweede foto, er geen waas over het hoofd van de hond zit. Iets hoger zitten helpt dan. €50

@ninaphilo: ik volg jou al langer op sociale media en ik houd echt van jouw foto's! Niet zoveel over te zeggen, €80

@ninavo: van mij weet je wel al wat ik vind. Ik zou meer afstand nemen van het model en verder zoomen, dan krijg je meer bokeh en zijn de modellen minder uit verhouding. €20

@Gerdjee: mooie foto's, ook niet zo veel over te zeggen. Wat ik wel vind is dat je logo vaak stoort, op een rare plek staat, en vooral té veel opvalt. €90

@louiisaa: Erg mooie foto's! Bij de eerste foto valt het hondje wel een beetje weg tegen de achtergrond. De steigerfoto vind ik heel gaaf, maar de rijfoto is niet zo'n lekker moment ivm de houding van de amazone. Ook is het zand van de bak en het hek erg overbelicht. €60

@evaval: Leuke foto's qua compositie en kleuren! Behalve de tweede en de laatste foto zijn ze echter erg onscherp. €20

Miefje
Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 16:05


Miefje
Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:14

Keell94, ik houd van jouw werk! 90-100 euro voor 5 foto's vind ik een heel nette prijs.
Amyblub, fijne platen, vind wel je logo erg groot op vnl de eerste foto. Verder wel een erg fijne sfeer! 40-50 euro
Loiz, erg mooie foto's met veel sfeer! Ik vind wat je zelf zegt, 50-60 euro, een prima prijs.


Ik heb voor mijn paardenfoto's inmiddels passende tarieven gevonden, maar ik heb voor mijn portretfoto's nogal moeite met het opmaken van de tarieven. Ik ben niet helemaal thuis in het wereldje, ik heb voornamelijk contact met paardenfotografen. In tegenstelling tot velen die veel studio schieten schiet ik ook alleen maar buiten, vaak in de natuur.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Miefje
Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 16:43

@Dizzy505, wat zouden dan jouw verbeterpunten zijn naar aanleiding van de foto's hierboven? Mag ook in PB.

@Gerdjee, ik word inderdaad wel gewoon geboekt en ik ga ook zeker niet gratis shooten. Ik vind dat ik best wat waard ben, zeker aangezien er redelijk wat animo is voor mijn foto's. Voor paardenfotografie vraag ik:
25 euro - 4 foto's
35 euro - 8 foto's
45 euro - 12 foto's

Miefje
Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-20 10:08

@Isa: wat een ontzettend mooi plaatjes! <3 Ik zou zeggen rond de 70-80 euro.

@ninavo: ik denk dat je bij paarden wel rond de 20 euro voor 5 foto's kunt gaan zitten. Ik ben zelf niet helemaal thuis in de kinderfotografie maar ik denk dat je daar ook wel wat geld voor kunt vragen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 bezoekers