Bestellen bij Shein?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Niece
Berichten: 1512
Geregistreerd: 28-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:23

Ik krijg telkens reclame van een hele leuke jas maar ik durf ook niet te bestellen ;( :+

xSannee

Berichten: 4345
Geregistreerd: 02-03-10
Woonplaats: Renkum

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 15:30

Ik heb van de zomer een bikini & een zwempak besteld en die waren er binnen 1 week!
Had een maat S, normaal heb ik XS maar dit zat prima!
Ben er tevreden over, ook na gebruik & wassen zijn ze nog goed.

Heb ook een korte broek van ze, en die is ook top!

Denk dat ik er zelf geen hele dure artikelen zou bestellen, maar dit soort zomerse dingen durf ik wel aan.
Bestelde inderdaad wel met het idee; als het niets is dan ga ik ook niet de moeite doen om ze retour te doen.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 16:55

Wie doet de levering voor Shein? Post NL?

DreamGuide

Berichten: 2014
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-18 18:07

Ik ben wild geworden en heb wat dingetjes besteld, niet voor een enorm bedrag dus las het faalt of gewoon niet afgeleverd wordt is het ook geen enorm probleem.
Ben benieuwd! Vooral naar de maten, ik ben meestal redelijk makkelijk qua maten, maar wel een flinke hollandse meid, dus wie weet. :)

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 10:15

Ik haal dit topic even weer naar boven.
Ik kwam een advertentie van Shein tegen en ben wel benieuwd geworden naar de kwaliteit van de jurkjes.
Vooral omdat ik wel een maatje meer heb en dus niet echt met een standaard pasvorm te maken heb.
En ik vraag me af hoe het zit met invoerkosten. Kan je wel gewoon boven de €20 bestellen?

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 10:39

Ik heb voor 6 euro een rokje besteld. Duurde ongeveer 2 weken. Maar ik ben helemaal verliefd op het rokje en tot nu toe zit hij heerlijk en is hij prima! Voor die prijs kan je ook geen rokje verwachten voor mega kwaliteit maar tot nu toe is er niets mis mee!

Jolien87

Berichten: 17407
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 10:56

Van mijn hoeft het ook geen topkwaliteit te zijn, zolang het maar wel 1 zomer mee kan.
Ik ben flink aan het afvallen dus met een beetje mazzel pas ik het volgende zomer niet meer. En dan vind ik het zonde om nu dure zomerkleding te kopen waar ik maar een paar maanden lol van heb.

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 11:06

Je kan er zeker een zomer mee door! Hoe het is boven de 20 euro weet ik niet!

Granoek
Blogger

Berichten: 10470
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 11:08

Ik heb een bikini en een badpak gekocht, echt zooo blij met dat badpak. Super goed van kwaliteit en heb nooit een badpak kunnen vinden waar mijn voorgevel niet langs opzij uit komt :') Maar deze is echt top! Bikini veel dunner materiaal maar eigenlijk niks mis mee.

Heb er ook 3 topjes besteld toen, en die zijn echt super dun van stof, beetje uit verhouding ook. Uiteindelijk draag ik ze nooit.

Zus besteld er veel kinderkleren, die zijn wel suuuuper schattig <3
En passen goed!

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 11:10

Jolien87 schreef:
Ik haal dit topic even weer naar boven.
Ik kwam een advertentie van Shein tegen en ben wel benieuwd geworden naar de kwaliteit van de jurkjes.
Vooral omdat ik wel een maatje meer heb en dus niet echt met een standaard pasvorm te maken heb.
En ik vraag me af hoe het zit met invoerkosten. Kan je wel gewoon boven de €20 bestellen?


In mijn ervaring is Shein net als Wish en Alieexpress, je moet geluk hebben. Kijk vooral naar de reviews als die er bij staan en baseer daarop of je het aandurft.

ik heb een hele fijne trui en t-shirt van Shein. 2 jaar geleden gekocht en draag het nog steeds.

Invoerkosten betaal je in principe boven een bedrag van E22. Maar de douane controleert niet alles en kans is dat je pakketje er gewoon doorheen komt. Maar er is ook een kans dat je wel bij moet betalen.

xtessax83

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-01-17

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 11:20

Ik heb hier ook ooit iets besteld, netjes binnen gekomen alleen helaas niet zoals ik het verwacht had. Model was anders en de stof ook dus erg jammer

L_Ruiterhuis

Berichten: 2180
Geregistreerd: 22-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 11:43

Je betaald geen invoerkosten omdat ze vanuit België verzenden en daar een magazijn hebben. Ik heb er 2x besteld en had het binnen een paar dagen binnen. Ook wel een groot gedeelte retour gestuurd omdat de pasvorm niet goed was of de kleur anders dan op de foto. Maar heb ook beide keren het geld snel terug gehad. Bij de recensies kijken hoe het bij andere staat. Heb er 2 hele mooie blouses en shirts van.

DreamGuide

Berichten: 2014
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 13:36

Op de website van shein staat ook dat je geen invoerkosten hoeft te betalen, mocht het nodig zijn dan betalen zij die.

Ik bestel er in ieder geval niet meer, heb weleens wat leuks gehad, maar 90% is gewoon bagger kwaliteit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 17:34

Hoi!

Iemand ervaringen met de invoerkosten? Ik zie in de voorwaarden niet staan dat ze eventuele invoerkosten betalen, of ik ben blond ;)

Vandaar de vraag of er iemand is die wel invoerkosten moest betalen.

Ik denk dat ik de gok ga nemen om er eens iets te bestellen. Natuurlijk na reviews en maattabellen bij de producten.

pubelia

Berichten: 9989
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 17:45

Doen!! Ik heb er 3 jurkjes en een badpak gekocht. Zitten erg lekker en de prijs is echt te doen! Binnen een week in huis!

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 17:47

Heb nog nooit iets over invoer prijs heen besteld dus dat weet ik niet


Wel weer hele leuke items binnen gister

Neverland

Berichten: 6639
Geregistreerd: 23-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 17:49

Mijn hele kast bestaat inmiddels uit SheIn kleren en heb nog nooit invoerkosten betaald en heb echt voor hoge bedragen besteld.

Anoniem

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 20:51

Dan ga ik vandaag of morgen eens bestellen!

DreamGuide

Berichten: 2014
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 22:21

Als je goed kijkt wordt op de website van shein ook aangegeven dat zij de invoerkosten betalen mocht dat nodig zijn

Change3x

Berichten: 6581
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-19 22:36

Ik heb al een keer of 5/6 wat bestelt en tot nu toe is het altijd netjes binnen 7-10 dagen binnengekomen en het grootste deel van de spullen ziet eruit zoals op de foto!

Dani
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 14040
Geregistreerd: 26-12-08
Woonplaats: Alkmaar

Re: Bestellen bij Shein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 17:06

Je topic staat hier niet helemaal op z'n plek, ik verplaats het naar [LN] Links.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-19 20:58

Eerste bestelling geplaatst. 3 Bikini's ;)

Vond het account aanmaken wat vaag, maar ik heb de orderbevestiging op mijn mail.

_Dribbel
Berichten: 749
Geregistreerd: 17-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-19 17:48

Je kunt er prima bestellen.
Ik heb 2 x besteld en beide binnen 1 week ontvangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 05:46

Ik heb nav dit topic een jurkje besteld. Zondag besteld en gisteren ontvangen. Snelle levering dus maar het is echt baggerkwaliteit. Het blijft bij deze ene bestelling :o.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 06:14

Tarico schreef:
Ik heb nav dit topic een jurkje besteld. Zondag besteld en gisteren ontvangen. Snelle levering dus maar het is echt baggerkwaliteit. Het blijft bij deze ene bestelling :o.

Gekeken naar de reviews en foto's geplaatst door eerdere kopers?

Jammer zeg!