Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight
Marjo schreef:Ik ben benieuwd hoe jullie hiermee omgaan.
Ik heb in mijn app staan dat een bestelling voltooid is. Echter, is deze nooit aangekomen. Alleen omdat erbij staat dat hij voltooid is kan ik geen dispute openen.
Laatst had ik dit ook al met een andere bestelling. Daar kon ik wel een dispute openen maar heb ik mijn geld niet teruggekregen. Ook na beroep niet. Super irritant.
bobje26 schreef:Ik moest helaas wel betalen voor iets wat op papier 35 euro kostte, maar geen probleem want hier kost het alsnog 100 euro meer haha.
Keet schreef:bobje26 schreef:Ik moest helaas wel betalen voor iets wat op papier 35 euro kostte, maar geen probleem want hier kost het alsnog 100 euro meer haha.
Tja, de ondergrens is nu nog 22 euro dus niet zo gek dat je bij moest betalen
Vanaf 1 januari gaat die grens weg en zou je in theorie over alles BTW moeten gaan betalen. Ben benieuwd hoe dat ingericht gaat worden of dan de inklaringskosten weg gaan vallen ect ect