Bokt merrieveulen verkiezing 2020! Geef hier je veulen op!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 12:27

Ik wil graag onze Bombon opgeven. :) Bombon werd geboren als een "Dummie" veulen, dwz dat ze niet wist hoe ze moest drinken. Zo zocht ze bv de uier bij de voorbenen van haar moeder. Gelukkig wist de DA door plasma van de moeder bij Bombon in te brengen het op te lossen. Nu is ze een super lief, aanhankelijk en ondeugend veulen van 6 maanden. Haar vader en moeder zijn lusitanos.


Afbeelding

Faline

Berichten: 7801
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 21:28

Golden Nova heeft hele grote hoefsporen om in te volgen..
Mama Golden Nina is als veulen 3e geworden met de verkiezingen en haar grote zus Dycharona, ironisch genoeg geen Golden Dycha :+ (geen gold, maar classic champie), behaalde de titel gouden boktveulen :oo
Natuurlijk zijn ze voor mij allemaal al gouden veulens <3
Zeker nu ik zelf al heel lang met de gezondheid kwakkel, zijn zij voor mij een hele houvast en motivatie om toch door te zetten. <3

Golden Nova:
Evenbeeld van haar moeder als veulen (bijna de verkeerde foto gepakt daardoor :+)

Afbeelding

Moniquex

Berichten: 1246
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leutingewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 22:27

Aroshoeve's Ojannah
28-03-2020
Welsh NWR
v. Anjershof Shadok
m. Jonkers' Olivia

Mijn oma Johanna kwam altijd op kraamvisite en wist altijd alle namen van de pony's, helaas is ze vorig jaar op 21 oktober overleden en dit is het 1e veulen dat ze mist. Als eerbetoon aan haar wilde ik dit graag verwerken in de naam, qua letters en betekenis is deze naam tot stand gekomen en dan is het ook nog een veulen wat altijd tegen je praat <3

Afbeelding

ynekes

Berichten: 332
Geregistreerd: 10-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 21:51

Ik wil graag onze kleine vechter Oukje Yfke opgeven. Voor mij is ze al het veulen van het jaar vanwege haar ontzettend moeilijke start, met 2 dagen halsoverkop naar de kliniek gebracht en dan nu uitgegroeid zijn tot een prachtige eigenwijze tuttebel❤Afbeelding

furioso

Berichten: 1466
Geregistreerd: 21-05-11
Woonplaats: Puurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 14:06

Mijn zelfgefokte cruzado valk veulen Luminosa <3


Afbeelding

Ontzettend lief, nieuwsgierig en temperamentvol <3

Geboren op 18 mei 2020

Spoiler:
Meer foto’s zie onderschrift

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31296
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-20 13:00

In de openingspost stond per abuis 15 november vermeld als sluiting van de opgavetopics, wel stond vermeld dat het opgavetopic 2 weken open blijft en op de voorpagina stond de correcte datum 1 november als start van het stemmen. Mijn excuses voor de onduidelijkheid.


Het stemtopic: [KS] Bokt merrieveulen verkiezing 2020: stemmen maar!