Professionele plek voor drachtige jonge merrie gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
roosmaryn1
Berichten: 28
Geregistreerd: 19-05-06

Professionele plek voor drachtige jonge merrie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-20 10:49

Gezocht een plekje voor mijn jonge drachtige merrie.
Merrie is zadelmak en heel braaf aan de hand maar krijgt nog even lekker de tijd om paard te zijn en te veulenen.
Ik zoek een plek waar zij overdag buiten staat en 's nachts op stal, liefst hele jaar weidegang, en waar ze merriebegeleiding kan krijgen tijdens de bevalling en de eerste periode kan blijven staan met het veulen samen.
Wel zoek ik een plek waar toezicht is, het moet mij een gerust gevoel geven om mijn merrie daar achter te laten aangezien ik er zelf niet dagelijks zal zijn.
Een plek waar ze nog in handen is doordat ze buiten en binnen wordt gezet, waar ze een lekker en goed bedje heeft voor in de nacht en goed voer.
Mocht je iets weten of tips hebben hoor ik het graag!



roosmaryn1
Berichten: 28
Geregistreerd: 19-05-06

Re: Professionele plek voor drachtige jonge merrie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-20 12:17

Dank voor al jullie reacties!

roosmaryn1
Berichten: 28
Geregistreerd: 19-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-20 13:34


roosmaryn1
Berichten: 28
Geregistreerd: 19-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-20 13:46

Rex_Rolfo schreef:
Welk deel van het land? Want 'gewoon' een pensionstalling met ervaring met dracht, geboorte en veulens lijkt me ook prima geschikt.


Absoluut, dat is ook zeker geschikt. Ik ben op zoek naar een plek waar ik haar met een gerust hart kan stallen dat ze goed verzorgd wordt en lekker veel buiten komt, dat ze een fijne en rustige bevalling heeft en dat ze nog een beetje in handen is.
Ben alleen niet op zoek naar bijvoorbeeld een kleinschalige pensionstal waarbij er gewerkt wordt met mest- of voerroosters aangezien ik er niet dagelijks / wekelijks zal zijn.
Prijs maakt mij minder uit, deel van het land ook niet. Ik woon zelf in het midden van het land, maar een fijne plek waar ik een goed gevoel bij heb vind ik belangrijker dan de reis afstand.

roosmaryn1
Berichten: 28
Geregistreerd: 19-05-06

Re: Professionele plek voor drachtige jonge merrie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-20 17:16

Ik ben inmiddels voorzien, heel erg bedankt voor jullie reacties en hulp!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlie_, ComscoreBot, goldenarrow, Libra76, Selente en 76 bezoekers