Drachtige merrie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Montgri
Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 19:59

Is ze gekeurd door een dierenarts? Is die niks opgevallen, vind dr ook slecht op der ene been staan, maar dat is een ander onderwerp.
Als ik dit zou zien zou ik denken dat ze drachtig zou zijn. Heb je al bij de uiers gekeken? Zijn die gevult? Als die gevult zijn is ze hoogswaarschijnlijk drachtig. Als ze niet gevult zijn hoeft het niet direct te betekenen dat ze niet drachtig is trouwens ;)

Insta: @Orrie_the_belgiandraft



Montgri
Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 21:18

Luca03 schreef:
Montgri schreef:
Is ze gekeurd door een dierenarts? Is die niks opgevallen, vind dr ook slecht op der ene been staan, maar dat is een ander onderwerp.
Als ik dit zou zien zou ik denken dat ze drachtig zou zijn. Heb je al bij de uiers gekeken? Zijn die gevult? Als die gevult zijn is ze hoogswaarschijnlijk drachtig. Als ze niet gevult zijn hoeft het niet direct te betekenen dat ze niet drachtig is trouwens ;)


Uiers is nog niet gevuld voor hoever ik kan zien. Ik kan er niet aan voelen want dan krijg ik een hoef in m’n gezicht.
Haar beenstand is me inderdaad ook opgevallen maar ze staat hier puur voor de fun. Uit eigen keuze dus niet gekeurd door een dierenarts. Ze gaat geen werk moeten doen.
Heb hier goed over nagedacht en hoef hier verder ook geen commentaar op :)


Nee nee, je hoort mij er verder niet over ;)

Ben erg benieuwt naar het veulen als ze wel drachtig blijkt te zijn!

Insta: @Orrie_the_belgiandraft

Montgri
Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-15

Re: Drachtige merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 18:56

Ah dat is erg fijn! Gefeliciteerd!

Insta: @Orrie_the_belgiandraft


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jaydee_WP, Marus, Trendiction en 14 bezoekers