Nadia schreef:Aaahhh knappe poown en groooote Jinthe, echt stom dat pony's niet gewoon meegroeien :P
Ja he? Daar moesten ze toch iets voor uitvinden! :Y)
Captain schreef:Ik ben een Tobias fan! <3
Wat een vreselijk leuk en goudeerlijk paardje! <3
Zo wil elk paardenmeisje toch opgroeien? <3
Als je dan als mama dat niet gehad hebt, dan raad ik je het aan om het voor je kind te doen :D
Het was toen ook nét de zomer vóór Corona uitbrak en de ponies gaven ons mooi een reden om toch elke dag de deur uit te gaan!
Niwla schreef:Ik moet bekennen dat ik halverwege je topic omhoog ben gescrolld om te checken of het geen In Memoram topic was, want dan was ik in tranen uitgebarsten. :')
Wat een mooie ode en wat een prachtig Penny verhaal. <3
Och arme jij! Nee gelukkig niet en van ons mag hij nog heeeeeel oud worden graag <3
pmarena schreef:Heerlijk hoor zo +:)+
Het is ook echt wel een heel mooi overzichtelijk maatje zo'n pony van 1m10. Niet te groot voor de echte kleintjes en ze gaan nog best lang mee.... maarja het houdt een keer op natuurlijk :(:)
Gelukkig kunnen jullie ook lekker mennen enzo. Ik wens jullie nog vele fijne jaren met elkaar :+:
Ja het is nog een gelukje dat Jinthe niet zo groot is; ze is nu 13 en haalt de 1.55 amper :') Een stapritje KAN nog, maar het beeld is al niet zo mooi meer dan en een drafje en galopje zijn dan nu toch te zwaar voor hem. Maar al met al heeft ze ruim 3 jaar op hem gereden (de paardrijlessen niet meegerekend)
Wesseltje schreef:Nou dat was wel even slikken bij de filmpjes |( wat een heerlijk Penny verhaal en fijn dat hij bij jullie blijft <3
Ik kan nog iedere keer janken, als ik het filmpje bekijk :') Dat was/is echt wel een "core memory"
Hij mag lekker oud worden bij ons; als je je hele leventje al zo trouw bent geweest voor je baasjes en al die leskindjes, dan verdien je dat <3
Iedereen bedankt voor de lieve berichten!!