Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Fleury
Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-21 18:43

Afgelopen zomer zijn Vera en ik M1 startgerechtigd geworden. Dat was misschien nog een beetje hoog gegrepen voor ons vooral toen de volgende wedstrijd op 31 oktober een selectiewedstrijd was. We schreven ons hiervoor in voor de L2.
Helaas gooide de corona alles in de war en ging de selectiewedstrijd niet door maar opende het wel nieuwe wegen en waagden we ons aan ons allereerste online M1 proefje! Het was gewoon geweldig om met deze geweldig lieve maar zelf (verder) opgeleide en niet altijd makkelijke pony een M1 proefje te rijden! Een winstpunt haalden we niet maar we zaten er ook weer niet heel ver vandaan.
En zo gingen we bijna elke week wel een filmpje maken met mijn grootste supporter mijn vader. Hij sjouwde de balken voor de afzetting, leerde Vera te poetsen, de bakjes voer klaar te zetten en bracht en haalde mij van en naar stal. Ik kon me geen betere filmer voorstellen en hij begon als niet-paardenmens ook echt te begrijpen wat ik aan het doen was.
Ikzelf had deze hulp ook wel echt nodig want mijn conditie ging telkens wat achteruit wat jullie beter in dit topic kunnen lezen: [MWS] Wat kan je van je HA verwachten als..

Ik probeerde elke week een klein doel te hebben en me daar op te focussen en meestal lukte het me dan wel om daar een 7 voor te krijgen. Het moest vaak alleen meer en groter dus meer impuls maar mijn punten waren over het algemeen niet heel erg slecht, zo tussen dus 170 en 178 maar net geen 180 steeds, ook niet op mn proefje die heel fijn voelde.

Toen was het 30 december 2020, het was heel erg koud en ik woog inmiddels veel te weinig dus starten in mijn jasje was helaas niet mogelijk. Toen heb ik er een ander setje van proberen te maken met natuurlijk blauw en zwart erbij. Zo zagen wij eruit tijdens ons proefje die dag:

[ img ]

Maar 1 keer gereden en daarna gauw naar stal want het was eigenlijk al niet meer echt goed mogelijk. Wederom gelukkig had ik mijn super groom.

Het duurde erg lang voor de uitslag kwam en ik was al een nieuw filmpje aan het plannen (want ik wilde ZO graag dat winstpunt halen!) toen op donderdagavond om 23 uur ik nog voor de 1000e keer een keer keek en tot mijn grote verbazing dit zag staan:

[ img ]
:):) :# :wow: :):) :# :wow: :):) :# :wow: :):) :# :wow: :):) :# :wow:

Gelukkig waren mijn beste vriendin en mijn vader nog wakker om mijn verhaal aan te horen want zomaar gaan slapen dat was geen optie geweest :D

Maar gewoon een Winstpunt! M1+1! Vera een M1 pony en ik een M1 ruiter! Het is nu nog niet te geloven!
Maar het proefje van de zaterdag werd een fotoshoot. Ik moet namelijk met spoed worden opgenomen , dat ben ik nog niet ivm de wachtlijsten maar zo snel mogelijk moet ik weg omdat mijn gezondheid in gevaar is. Ik was ook blij met alle hulp zaterdag zodat het een mooie middag is geworden.

Ik wil beginnen met een foto die voor mij heel speciaal is. Toen ik hem zag moest ik gelijk huilen en dat is eigenlijk nog niet gestopt. Zo prachtig, zo puur Vera, Zo met die trouwe ogen.

[ img ]
Ik hou zoveel van jou lieve kleine Vera <3


[ img ]
:# M'n kleine M1 pony'tje :#

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Naast mij mijn steun en toeverlaat en topgroom.

Dus wat lichamelijke toestand betreft kwam het winstpunt echt op het laatste moment, ben er zo blij mee. En nu is het maar afvragen wanneer ik waarheen moet maar echt rijden lukt niet meer dus hopelijk kunnen we over een tijdje weer verder gaan waar we nu gebleven waren. We hebben er hard voor gewerkt.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Noukie
Berichten: 10939
Geregistreerd: 27-12-01

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:17

Hele mooie foto’s Fleur, en die laatste met je vader is echt <3
Ik vind je dapper dat je ondanks alles dit doel voor ogen hebt weten te houden en het is je gegund dat je het ook hebt bereikt! Heel veel sterkte komende tijd.

M_i_R
Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:26

Jullie hebben het toch maar mooi voor elkaar gekregen! Ik hoop dat je kracht kan putten uit de mooie herinneringen en dat het afscheid maar van tijdelijke duur is, zodat je weer uit kan kijken naar samen rijden in de toekomst. Dat dit onder deze omstandigheden lukt, belooft wat voor de toekomst +:)+ heel veel sterkte de aankomende tijd :(:)

Valse hoop is ook hoop!

Annetje
Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:52

Wat een prachtige foto's, Fleur! Hopelijk is het geen echt afscheid en kun je snel weer met genoeg energie aan de slag. Blijf geloven in jezelf! Je kunt echt meer dan je denkt.
En wat een schat van een vader inderdaad! maar dat heb ik vroeger ook wel al gemerkt toen ik nog wel eens bij jullie kwam.

aaidaa
Berichten: 611
Geregistreerd: 14-06-09
Woonplaats: Veenhuizen

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:03

Hele mooie foto's Fleur <3
En jullie hebben het toch maar even geflikt met z'n tweetjes!

Life is what happens to you while you're busy making other plans
Knappe Es: M2+4 , 0.80+6 <3

Janneke2
Berichten: 22720
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:20

Schitterend hoor!

Goed gedaan met de proejes - en het is een prachtige fotoshoot!

Goede herinneringen 'om je aan te warmen'. :(:)

[o]

Je suis Charlie - comme tout le monde.

(...en BAH wat is dit onderschrift actueel. )

miccamaaike
Berichten: 8684
Geregistreerd: 29-08-08
Woonplaats: Zuidwolde

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:30

Prachtige foto’s Fleur! Ik hoop dat je snel weer de energie hebt om wat met Vera te gaan doen. Echt zo blij voor je dat je een winstpunt hebt gereden, de aanhouder wint.

N4N4
Berichten: 1106
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:50

Sterkte lieve Fleur :)

De allerliefste en het allermooiste paard van de hele wereld ... is de mijne :-)

kally
Berichten: 5243
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:55

Prachtige foto’s, wat een mooi lichtpuntje moet dit voor je zijn de komende tijd..
Je hebt het maar mooi samen met Vera geflikt om maar in de M1 te komen...chapeau _/-\o_
Blijf in je zelf geloven want je bent het waard en jij en Vera kunnen samen nog heel veel mooie momenten beleven!

Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd......

Neon
Berichten: 4923
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:34

M1 knap hoor... :)

Anne_vD
Berichten: 230
Geregistreerd: 27-01-14

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:44

Gefeliciteerd met jullie winstpunt!
En wat een prachtige foto's, jullie zijn een mooi stel! <3
De foto met je vader is ook enorm mooi en erg waardevol denk ik zomaar. :knuffel:

Bessewacht Dana ~ Veckhoek's Amaretto Y;( ~ Zamdoria verkocht ~ Calando J. <3

FrNo
Berichten: 3657
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 21:52

Mooie foto's.

Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kunt.

daffodil
Berichten: 10441
Geregistreerd: 12-11-03

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 22:28

Wat onwijs mooi!!! En super knap ook, ik vind ook die foto met je vader zo mooi. Ik hoop echt dat je goed geholpen wordt en straks toch met wat vertrouwen de toekomst kunt zien. In de tussentijd kun je je hopelijk vasthouden aan deze prachtige foto's en fantastische herinnering, dit heb je maar wel mooi bereikt he, gefeliciteerd!

Amado7
Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 22:33

Wat een onwijs mooie foto's. Dik verdiend die winstpunt. Wat een kanjer ben je! Sterkte de komende tijd :(:)

Niet perfect is ook goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 22:35

daffodil schreef:
Wat onwijs mooi!!! En super knap ook, ik vind ook die foto met je vader zo mooi. Ik hoop echt dat je goed geholpen wordt en straks toch met wat vertrouwen de toekomst kunt zien. In de tussentijd kun je je hopelijk vasthouden aan deze prachtige foto's en fantastische herinnering, dit heb je maar wel mooi bereikt he, gefeliciteerd!


Zo mooi krijg ik het even niet verwoord. Maar dit. En dit :(:)

Mabotje
Berichten: 2112
Geregistreerd: 08-11-08
Woonplaats: Brabant

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 22:43

Heel toevallig dat ik dit zie Fleur. Ben blij dat je geniet van de foto's en je mag terecht trots zijn. Ik kijk uit naar de volgende shoot ;)

FB fotografie-pagina
Op zoek naar een supergave paardrijvakantie? Kijk snel op http://www.oosting-horseriding.com en vindt ons leuk op Facebook

Vientje
Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 22:54

Hele mooie foto's Fleur, en super knap gedaan samen! _/-\o_ Die laatste foto is er een om in te lijsten, je vader is normaal altijd ongezien achter de camera in je team maar nu zo mooi samen te zien :)

Miep & Pinda & Jipje :+:

Imaginaerum
Berichten: 3682
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 23:16

Van harte gefeliciteerd met je winstpunt, Fleur! Heel knap van jullie! :)
Mooie foto's ook. Ik wens je veel kracht en sterkte in je herstel.

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 07:44

Lieve Fleur, wat schrik ik van sommige dingen in dit topic.
Ik ben niet super actief meer op bokt.
Maar wat vind ik het vreselijk om te horen/lezen dat je je zo voelt.
Ik ken je nog als een vrolijk lief jong meisje.

Ik hoop heel erg voor je dat je de hulp krijgt die je graag wil. Wat een topvader en groom en wat een prestatie M1+1 heb je toch maar mooi gedaan samen.

Dikke knuffel van mij en al het goeds toegewenst

Volg ons ook op instagram:

www.instagram.com/fabienne.en.eldiablo

Anoniem

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 08:20

Wat een mooie foto's. Jullie lijken echt een team. Vooral die laatste foto is inderdaade eentje voor aan de muur! En gefeliciteerd met je M1+1. Erg knappe prestatie!

kiki1976
Berichten: 16845
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 11:45

Wat een super mooie foto´s

Ik hoop dat je de hulp krijgt die je zo hard nodig hebt hoe eng het allemaal ook is.
Dikke knuffel

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

urosa
Berichten: 2453
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 12:32

Eindelijk is daar het winstpunt dat ik jullie zo hard gunde. Het zijn prachtige foto's geworden die je hopelijk veel kracht en hoop geven voor je herstel :knuffel:

Pathos aus der Schuetzenden Hand L2+10 PR 200 / M1+12 PR 197 / M2+10 PR 208,5 / Z1+13 PR 232,5 / Z2+10 PR 225 / ZZlicht+10 PR 69,29% / ZZZ+6 PR 62,7% <3

renee16
Berichten: 4897
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 14:03

Wauw geweldig M! + 1 ! Dat hebben jij en Vera maar mooi gedaan samen :) !
Ik wil je heel veel sterkte wensen met je opname, die mooie ileve trouwe vera sleept je overal doorheen, wat een cadeautje dit <3

~ <3 CADIZ <3 ~ Eindstand: Z1 + 6 ~
18.11.14:https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1816678

Tiggs
Berichten: 7522
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Fototshoot: Afscheid nemen en mooie herinneringen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-21 20:33

Ontzettend mooie foto's Fleur! En wat een topvader heb je!

Welkom in het Dunning-Krugerpark!

Fleury
Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-21 00:44

Bedankt voor alle mooie en lieve woorden van jullie <3
Dat winstpunt en deze foto's daar kan ik echt nog heel erg lang op teren! Wat ben ik trots dat het gelukt is en wat ben ik blij met de foto's! Ik heb helemaal nog geen opnamedatum (en dan ben je spoed) en ik ga dus proberen om de foto's al af te laten drukken zodat ik ze mee kan nemen en de hele tijd kan bekijken. Zo is iets ontastbaars als M1+1 worden toch tastbaar aan het worden. Maar oh wat ben ik nog trots en het helpt me zeker ondanks dat het nu heel erg zwaar is. Ik denk er toch vaak aan terug en ook tegen mijn behandelaren zeg ik het en laat ik trots Vera zien :D

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 bezoekers