Even voorstellen: een klein bewegingswonder

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78508
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Even voorstellen: een klein bewegingswonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 19:47

Paar (half)broers lopen ook verdienstelijk op de hackney concoursen, gefokt door dezelfde fokker. :j Zijn wat lichter van kleur en wat kleiner, maar winnen veel in de limietklasses (vorig jaar, dit jaar vanwege Corona niet uitgebracht).
Foto van Cambridge Midnight Boy is te vinden op Google. Zelf heb ik er geen. Is uitgebracht door F. de Wit.

NienSCHaap

Berichten: 7604
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 22:29

Wat een knapperd <3 de hackneys pik je er ook zo tussen uit, hihi had als eerst de foto's bekeken. Ik ben benieuwd hoe ze het straks gaat doen voor de wagen :j

Elisa2

Berichten: 37139
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-20 08:56

Neonlight schreef:
Paar (half)broers lopen ook verdienstelijk op de hackney concoursen, gefokt door dezelfde fokker. :j Zijn wat lichter van kleur en wat kleiner, maar winnen veel in de limietklasses (vorig jaar, dit jaar vanwege Corona niet uitgebracht).
Foto van Cambridge Midnight Boy is te vinden op Google. Zelf heb ik er geen. Is uitgebracht door F. de Wit.


Bedankt, gevonden! Ik heb inderdaad de fokker gesproken die zei dat een paar half broers/ zussen het goed deden. Hij noemde Highways Black Dancer en Highways Dreamboy. Maar in hoeverre dat famillie is kon ik niet zo snel terug vinden.

Dankje Nienke :D , ik ben ook heel benieuwd.

Snorkel, de moeder heet Summer Girl, ze is gefokt in Raalte.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78508
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Even voorstellen: een klein bewegingswonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 11:18

Inderdaad Dream Boy en Black Dancer, maar nog eentje die vorig jaar is omgedoopt naar een nieuwe soortnaam, Sambouca. Weet even de echte naam niet meer.

snorkel1986

Berichten: 3010
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 13:35

Elisa2 schreef:
Neonlight schreef:
Paar (half)broers lopen ook verdienstelijk op de hackney concoursen, gefokt door dezelfde fokker. :j Zijn wat lichter van kleur en wat kleiner, maar winnen veel in de limietklasses (vorig jaar, dit jaar vanwege Corona niet uitgebracht).
Foto van Cambridge Midnight Boy is te vinden op Google. Zelf heb ik er geen. Is uitgebracht door F. de Wit.


Bedankt, gevonden! Ik heb inderdaad de fokker gesproken die zei dat een paar half broers/ zussen het goed deden. Hij noemde Highways Black Dancer en Highways Dreamboy. Maar in hoeverre dat famillie is kon ik niet zo snel terug vinden.

Dankje Nienke :D , ik ben ook heel benieuwd.

Snorkel, de moeder heet Summer Girl, ze is gefokt in Raalte.


Raalte klopt idd *\o/*

Elisa2

Berichten: 37139
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Even voorstellen: een klein bewegingswonder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-20 16:47

Ah wat leuk, ken je de moeder dan toevallig?

Sambouca zal ik in ieder geval onthouden dan qua naam, en hopelijk zijn er volgend jaar weer concoursen want ik vind het wel leuk om ze irl eens te zien.

snorkel1986

Berichten: 3010
Geregistreerd: 27-07-12
Woonplaats: overijsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 17:45

Elisa2 schreef:
Ah wat leuk, ken je de moeder dan toevallig?

Sambouca zal ik in ieder geval onthouden dan qua naam, en hopelijk zijn er volgend jaar weer concoursen want ik vind het wel leuk om ze irl eens te zien.


Ikke niet zo zeer liep vlak bij ons huis in de wei maar mijn schoon zus is dochter van dus als je echt wilt weten kan ik wel wat vragen

Elisa2

Berichten: 37139
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Even voorstellen: een klein bewegingswonder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-20 18:21

Nou graag, ik zou wel graag meer van de moeder willen weten. Wat ermee gedaan is, karakter, uiterlijk etc. Dank je wel :-)

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Even voorstellen: een klein bewegingswonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 09:42

Ga je trouwens ook echt tuigen op concours?