Holland's Worst Top Models

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Confession
Berichten: 1383
Geregistreerd: 19-01-09

Holland's Worst Top Models

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-20 13:41

Hoi Bokt :wave:

Een paar weken terug toen het zo ontzettend heet was, besloot ik dat het een goed idee was om met mijn merrie Zara op de foto te gaan. Met zweet in mijn bilnaad, een pony die totaal geen behoefte had aan een fotoshoot in de hitte en ik met mijn o zo niet-fotogenieke hoofd en onpraktische outfit, stonden we te prutsen voor de lens van een stalgenootje die zich die avond echt voor ons heeft opgeofferd. :') Zara dacht alleen maar tijdens de hele shoot "GRAS" :Y) (terwijl ze al heel de dag door gras kan vreten). Normaal is ze super fotogeniek maar die avond was het: oren naar voren? Nog nooit van gehoord. :n Het licht was ook niet echt optimaal aan het begin, dus dat was ook nog eens een uitdaging. En eh... over mijn talent als model hoeven we niet te beginnen, dat liet ook veel te wensen over. Ondanks alles is het de fotografe toch nog gelukt om wat leuke plaatjes te schieten. Respect. _/-\o_

Over Zara:
:list: 6 jaar
:list: (Pis)merrie
:list: Vuilnisbak (van wat ik weet is ze Arabier x Welsh x Fjord x Fries x en een beetje New Forest).
:list: 1.53 hoog
:list: weegt op het moment om en nabij 14.829 kilo, ofzo.

Zara en ik hebben een lang en moeilijk pad bewandeld samen, onze rollercoaster kun je hier lezen: [PP] [VOLG] Sensibel paard: opnieuw vanaf nul beginnen…

Even een sidenote voordat we naar de foto's gaan: Zara zit op dit moment in haar summer body. Alleen is voor ons mensen een summer body slank en afgetraind en is een summer body voor Zara "buik vol met gras en je kunt me bijna rollen." >;) Dit is mijn vierde zomer met Zaar en de vierde zomer dat ze moddervet is. Hoeveel moeite ik er ook in steek om haar slank te houden (grasmasker, elke dag beweging, etc.), ze wordt gewoon uiteindelijk in de zomer een spekkie. Dat ze dik is weet ik dus al. :=

1.
Afbeelding

Ik vind dit wel een lieve foto, ik kijk ook nog een beetje normaal dus dat is fijn. :+ Deze ga ik laten afdrukken en ergens een plekje geven in mijn huis. :D

Wie is een beter model?

2.
Afbeelding

Zara die jeuk heeft...

3.
Afbeelding

... of ik die volgens mij net mijn ogen open of dicht doe?

4.
Afbeelding

"Ik hoop voor je dat je snoep in die hand hebt, anders doe ik mijn hoofd heel snel weer naar beneden."

5.
Afbeelding

Deze foto is al een stuk beter, want ik sta er niet op. :D

6.
Afbeelding

"Mens, het is 30 graden, ga van mijn rug af." (Even zonder gekheid, ik vind hem heel lief je ziet echt hoeveel ik van mijn pony houd, maar jammer dat Zara haar oren naar achter heeft en ik op een Teletubbie lijk).

En ondanks dat het warm was en Zara liever met een cocktail in haar hoef aan het strand had gelegen, moest mevrouw nog heel even een paar rondjes lopen voor eh... actie(???)foto's. Veel actie zat er alleen niet in :')

7.
Afbeelding

"Ja heb je de foto gemaakt? Kan ik stoppen?"

8.
Afbeelding

La da die...

9.
Afbeelding

... la die da. :z

En toen was ik weer klaar met mijn paard en de fotografe mishandelen. :+

Ik ben ondanks alles blij met de foto's, al waren we dit keer echt enorm niet-fotogeniek beide. Tot nu toe heb ik elk jaar dat ik Zaar heb foto's van ons twee laten maken, volgend jaar dus weer nieuwe ronde, nieuwe kansen. :')
Laatst bijgewerkt door Confession op 08-09-20 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

amke1305
Berichten: 62
Geregistreerd: 27-06-14

Re: Holland's Worst Top Models

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 13:49

Zo herkenbaar dit. Hier ook zo'n paard waarbij je de hele zomer te horen krijgt dat ze veel te dik is (klopt, maar als we nog minder weiland geven, past ze er niet meer op:-)) en in de winter standaard bij moet voeren omdat ze te dun is.
En van foto's maken houdt ze ook al niet, zou het familie zijn?

Lynnepinny

Berichten: 2704
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Holland's Worst Top Models

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 14:15

Nee joh, jullie staan er beiden prachtig op! Foto 3 vind ik persoonlijk ook erg mooi :)

BigOne
Berichten: 38252
Geregistreerd: 03-08-09

Re: Holland's Worst Top Models

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 14:17

Niet fotogeniek maar wel knap hoor!!

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Re: Holland's Worst Top Models

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 14:21

Haha, geweldig omschreven. :))

En ik vind foto 2 toch wel erg leuk hoor.

loveslimpie

Berichten: 1725
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Re: Holland's Worst Top Models

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 18:29

Van alle fotos (met en zonder jou) vind ik nummer 3 toch echt de mooiste van allemaal!

emilyslaluna

Berichten: 3811
Geregistreerd: 11-08-11

Re: Holland's Worst Top Models

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 21:50

Ik vind je foto's ontzettend goed gelukt! <3 En wat schrijf je zo leuk :D

Avalanche

Berichten: 15981
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Holland's Worst Top Models

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 22:03

Je schrijft zo leuk, en het zijn echt leuke foto's :D super lieve combinatie, en ze heeft haar oren op jou gericht, wat wil je nog meer? Ze is duidelijk dol op je :D

Majolen

Berichten: 1061
Geregistreerd: 16-07-11
Woonplaats: In het Stro!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 13:16

Herkenbaar probleem. Mijn merrie heeft ook altijd teveel kilo's in de zomer. Jammer dan.

Leuke foto's! Vind het en leuk dier om te zien!

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: Holland's Worst Top Models

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 14:20

Ik vind de foto met jou erop juist práchtig. Die oren naar achteren laten namelijk zien hoe goed ze haar aandacht bij jou heeft ipv bij de wereld om haar heen. Dat geeft juist aan hoe goed haar connectie met jou is, dat vind ik mooier dan wanneer ze fel de wereld in kijkt.

Confession
Berichten: 1383
Geregistreerd: 19-01-09

Re: Holland's Worst Top Models

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-20 20:16

Bedankt iedereen voor de super lieve reacties! <3 Leuk dat jullie de foto’s toch nog goed gelukt vinden, ondanks dat Zara en ik niet op ons knapst waren haha!