Pip (Fjord) lekker aan het rollen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fjord_Pip

Berichten: 52
Geregistreerd: 14-09-18

Pip (Fjord) lekker aan het rollen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-20 19:49

Vandaag ging Pip lekker los de bak in nadat we wat dingetjes geoefend hadden. Dit doe ik meestal als afsluiting om haar nog wat ontspanning te geven en haar de mogelijkheid te geven om nog even te rollen voordat ze weer op stal komt te staan. Ik vind het echt een heerlijk dier om mee te werken, ze pakt dingen heel snel op, wat ook een valkuil kan zijn op langere termijn. Daarom kijk ik heel erg naar wat ik nu belangrijk vind en wat bijvoorbeeld dagelijks getraind moet worden en wat af en toe getraind kan worden. En hiermee kijk ik heel goed naar het feit dat ze pas een jaarling is en nog helemaal niks hoeft te kunnen. Zo ben ik gestopt met het aan de longe stappen. Dit snapte ze niet wat leidde tot uitbreken en waardoor ik skiƫnd de bak doorging. Nu oefenen we bijvoorbeeld af en toe voetje geven, dat ze niet mag gaan hangen aan het halstertouw en het achterwaarts lopen, het halthouden en het wachten voordat ze de stal uit mag. En in het weekend lopen we af en toe over de dijk, ligt eraan hoe ze in haar vel zit.
Genoeg gekletst, nu de foto's.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gekke bekken trekken :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg mij ook op Instagram onder het account Fjord_pip voor meer avonturen

_Rebecca
Berichten: 464
Geregistreerd: 29-04-20

Re: Pip (Fjord) lekker aan het rollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 19:59

<3

Anoniem

Re: Pip (Fjord) lekker aan het rollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-20 10:09

Wat een knappe fjord!

Fjord_Pip

Berichten: 52
Geregistreerd: 14-09-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-20 15:03

Talietjuh schreef:
Wat een knappe fjord!


Dankjewel <3