Nieuw hoofdstuk van het leven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 10:51

Pepperrr schreef:
En die kieffer is wel oke? :+

Oh, hij is zo knap! Ruilen met mijn Fries? :))



Die Kieffer is aangemeten door de zadelmaker!! Dus die is echt goed. Heb er ook in gezeten. Perfect zadel voor mij.

Hahaha Friezen zijn ook prachtig <3


Pepperrr
Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: Nieuw hoofdstuk van het leven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 10:52

Fijn! Ik heb ook een Kieffer op mijn paard liggen, zit heerlijk. Een van de weinige zadels waarvan ik geen kontpijn krijg :')

Let the wind carry you home
Blackbird, fly away

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 10:54

Pepperrr schreef:
Fijn! Ik heb ook een Kieffer op mijn paard liggen, zit heerlijk. Een van de weinige zadels waarvan ik geen kontpijn krijg :')



Ik heb altijd paardjes voor iemand anders gereden en volgens mij heb ik toen ook altij met een Kieffer gereden. Super fijn. Ik heb een beste kont, dus 18 inch is voor mij ideaal. 17 is al snel te kort of heb ik het gevoel dat ik op de lepel zit hahaha

Lys_PPA
Berichten: 1333
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 11:07

Marije_1997 schreef:
Lys_PPA schreef:
Heel veel succes samen! En dat zadel, dat is echt balen zeg, is er geen optie tot bv ruilen? Ook al past het dan misschien niet, heb je in ieder geval wel iets dat je door kunt verkopen. Deze is nu niets meer waard.


Zadel wat ik kreeg is niets meer waard en word door de zadelmaker niet ingenomen (ja om weg te gooien) heb bij deze zadelmaker nu een Kieffer zadel met verstelbare boom gekocht. Deze mag ik vanmiddag ophalen. Uit eindelijk dus goed gekomen. De handelaar wil helaas mij geen geld terug geven.


Ik bedoelde ook ruilen bij de handelaar, want hij is degene die je een kapot zadel meegegeven heeft toch.. Maar goed, fijn dat je inmiddels een goed zadel hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 11:13

Lys_PPA schreef:
Marije_1997 schreef:

Zadel wat ik kreeg is niets meer waard en word door de zadelmaker niet ingenomen (ja om weg te gooien) heb bij deze zadelmaker nu een Kieffer zadel met verstelbare boom gekocht. Deze mag ik vanmiddag ophalen. Uit eindelijk dus goed gekomen. De handelaar wil helaas mij geen geld terug geven.


Ik bedoelde ook ruilen bij de handelaar, want hij is degene die je een kapot zadel meegegeven heeft toch.. Maar goed, fijn dat je inmiddels een goed zadel hebt.


Dat wou die niet. Hij zij dat ie max 200 wou geven mits ik het zadel genaaid en wel terug gaf. Dus extra kosten maken. Heb trouwens ook niets meer gehoord. Hij zou overleggen. Maar ach ze hebben het wss van zolder afgetrokken (2 ongelijke beugelriemen 2 verschillende beugels vochtschimmrl op het leer) ik heb mijn verlies maar genomen Hahaha. En het is gelukkig niet zonde van het geld.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 12:15

Update:

Nu hij ongeveer een maandje van mij is zie ik al zoveel verschil. We zijn langzamerhand en rijden aan het opbouwen (ik heb mega veel spanning. Alleen opstappen is soms al teveel) en daarnaast regelmatig longeerwerk (wel bijgezet). Ik begin nu te merken dat hij makkelijker loslaat, lekker over de rug gaat lopen, en hij is super rustig in de omgang.

Vanaf deze week gaat een vriendin mij ook helpen met rijden, en zij gaat hem ook rijden. Het enige wat nog echt moet gebeuren en veranderen is mijn angst, dat zorgt bij hem ook voor veel spanning. Maar we gaan er komen.


[ img ]

En hij geniet van de solarium (daar gaat hij nu niet meer onder. Wassen doe ik pas weer in het voorjaar)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, idion, Kabayo, Lui_, xJolijn en 71 bezoekers