AV hengst Maximillian op de heide

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
goldenarrow

Berichten: 8660
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

AV hengst Maximillian op de heide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-19 13:46

Een tijdje terug heb ik onze 3-jarige hengst Max (Azerbeidjan x Lady Brown) opgegeven voor een fotomeeting. Super spannend, want hij is alleen als veulen ooit meegegaan naar show en verder nooit van het terrein afgeweest. Maar ik had me geen zorgen moeten maken, want Max vond het vet leuk in het bos!

Bij de eerste 2 fotografen was hij nog braaf, maar daarna was Max wel klaar met stilstaan. Tja, 3 jaar, dus wat wil je :+ Het was ook ontzettend warm die dag, dus vandaar dat hij toch wat stond te zweten.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding


Foto's zijn gemaakt door Leonie_M @ Bokt, Suzanne Fotografie, Mignon Vlas Fotografie en MWPhotography.

larapurdy
Berichten: 7
Geregistreerd: 20-03-16

Re: AV hengst Maximillian op de heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 13:52

Wauw wat een mooie foto's en wat een knap paard heb je!

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Re: AV hengst Maximillian op de heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 13:54

Wat een prachtig knap dier, en mooie foto's! De weerspiegeling is gaaf, en de foto daarna is mooi qua licht ook.

Ik vind het wegshoppen van het touwtje op deze manier bij zulke halsters wel een heel vreemd gezicht, om eerlijk te zijn. Nu hangt het kettinkje bij sommige foto's volledig tegen de wetten van de zwaartekracht in, ergens opzij te bungelen :o

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 14:02

NikkiDeKerf schreef:
Wat een prachtig knap dier, en mooie foto's! De weerspiegeling is gaaf, en de foto daarna is mooi qua licht ook.

Ik vind het wegshoppen van het touwtje op deze manier bij zulke halsters wel een heel vreemd gezicht, om eerlijk te zijn. Nu hangt het kettinkje bij sommige foto's volledig tegen de wetten van de zwaartekracht in, ergens opzij te bungelen :o


Ketting hangt gewoon onder de kin door toch? Alleen die valt door de schaduw weg lijkt het. Of zie ik het ook verkeerd :')

Heel gaaf dier! Ook ontzettend mooie foto's zeg!

xNinja

Berichten: 480
Geregistreerd: 25-11-09

Re: AV hengst Maximillian op de heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 16:02

Heel gaaf paard! Mooie foto’s ook :D

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 20:21

MerleSimone schreef:
NikkiDeKerf schreef:
Wat een prachtig knap dier, en mooie foto's! De weerspiegeling is gaaf, en de foto daarna is mooi qua licht ook.

Ik vind het wegshoppen van het touwtje op deze manier bij zulke halsters wel een heel vreemd gezicht, om eerlijk te zijn. Nu hangt het kettinkje bij sommige foto's volledig tegen de wetten van de zwaartekracht in, ergens opzij te bungelen :o


Ketting hangt gewoon onder de kin door toch? Alleen die valt door de schaduw weg lijkt het. Of zie ik het ook verkeerd :')

Heel gaaf dier! Ook ontzettend mooie foto's zeg!


De ketting hangt onder de kin, maar niet altijd omlaag, dus ook soms opzij - tegen de zwaartekracht in :+

Anoniem

Re: AV hengst Maximillian op de heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 20:48

Ik reageer nooit meer op foto topics maar wauw wat een plaatje heb jij! <3

salome
Berichten: 86
Geregistreerd: 17-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 20:58

wauw, arabieren zijn echt de mooiste paarden! ik ben dol op mijn haffen, maar ooit zou ik wel een arabier willen bezitten!

Anoniem

Re: AV hengst Maximillian op de heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 21:10

Wat een plaatje! <3 Is hij een nakomeling van die mooie merrie uit het andere topic?

Amber812

Berichten: 80
Geregistreerd: 19-06-19
Woonplaats: ————-

Re: AV hengst Maximillian op de heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 21:18

Wauw super gaaf paard en mooie foto's!

goldenarrow

Berichten: 8660
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-19 00:42

Dankjulliewel allemaal voor de lieve reacties <3

Tarico schreef:
Wat een plaatje! <3 Is hij een nakomeling van die mooie merrie uit het andere topic?

Ja klopt! We hebben nu terug gedekt met de vader van Max voor een merrie, dus ben heel benieuwd wat ze ervan gaat bakken :D

Voor de nieuwsgierigen: [RIJ-ITP] Lady Brown voor het eerst op vreemd terrein
NikkiDeKerf schreef:
Wat een prachtig knap dier, en mooie foto's! De weerspiegeling is gaaf, en de foto daarna is mooi qua licht ook.

Ik vind het wegshoppen van het touwtje op deze manier bij zulke halsters wel een heel vreemd gezicht, om eerlijk te zijn. Nu hangt het kettinkje bij sommige foto's volledig tegen de wetten van de zwaartekracht in, ergens opzij te bungelen :o

Ik snap wat je bedoelt, maar ja, ik mag niet klagen want ik heb mooie foto's en heb alleen maar het model moeten leveren :P

MyLittleAnna

Berichten: 57
Geregistreerd: 17-01-18

Re: AV hengst Maximillian op de heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 07:12

Wow wat een mooi paard! <3

Suuszels

Berichten: 7325
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 07:34

NikkiDeKerf schreef:
Wat een prachtig knap dier, en mooie foto's! De weerspiegeling is gaaf, en de foto daarna is mooi qua licht ook.

Ik vind het wegshoppen van het touwtje op deze manier bij zulke halsters wel een heel vreemd gezicht, om eerlijk te zijn. Nu hangt het kettinkje bij sommige foto's volledig tegen de wetten van de zwaartekracht in, ergens opzij te bungelen :o

Hahah ja daar heb ik wel een beetje mee zitten worstelen :') helemaal weghalen vond ik ook weer zo wat.


Echt een prachtig sprookjespaard <3 kwam ook mooi uit met het licht! Af en toe zo'n 1001 Arabian nights gevoel.

goldenarrow

Berichten: 8660
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-19 09:20

Suuszels schreef:
NikkiDeKerf schreef:
Wat een prachtig knap dier, en mooie foto's! De weerspiegeling is gaaf, en de foto daarna is mooi qua licht ook.

Ik vind het wegshoppen van het touwtje op deze manier bij zulke halsters wel een heel vreemd gezicht, om eerlijk te zijn. Nu hangt het kettinkje bij sommige foto's volledig tegen de wetten van de zwaartekracht in, ergens opzij te bungelen :o

Hahah ja daar heb ik wel een beetje mee zitten worstelen :') helemaal weghalen vond ik ook weer zo wat.


Echt een prachtig sprookjespaard <3 kwam ook mooi uit met het licht! Af en toe zo'n 1001 Arabian nights gevoel.

Grappig dat je dat zegt, met de meeting had ik hem nog niet, maar inmiddels heb ik mijn 1001 nacht showoutfit binnen :D Voor zowel paard als ruiter :)

Kimmie25501

Berichten: 7556
Geregistreerd: 19-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 09:23

Hele mooie foto's en superknap paard!

Tobila

Berichten: 1858
Geregistreerd: 07-07-08
Woonplaats: Hoek

Re: AV hengst Maximillian op de heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 22:54

Oohh wauw! Foto 12! <3
Ze zijn allemaal prachtig!

floripori17

Berichten: 732
Geregistreerd: 23-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 19:19

blijven ontettend prachtige beestjes die arabjes <3