Logan met haar pony Claire

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Orsje

Berichten: 876
Geregistreerd: 10-01-06
Woonplaats: Landgraaf

Logan met haar pony Claire

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-19 11:55

(de rijfotos zijn meer poseerfotos, aangezien het niet echt rijden genoemd kan worden. Dus hopelijk staat het topic zo goed)

Inmiddels hebben we Claire al sinds eind januari 2019 bij onze familie. Claire was bij haar vorige baasjes helaas wat te ondeugend en stout geworden omdat ze daar qua stalling niet goed in haar vel zat. We hadden gelijk een goed gevoel bij haar, dus ondanks dat ze toch als kinderpony bedoeld was, hebben we haar gekocht voor onze dochter.

Onze dochter is nu 2 jaar en 3 maanden oud. De paarden liefde zit er al diep in, en gaat al sinds geboorte mee naar mijn grote ruin.

Elke dag helpt ze mee in de verzorging van Claire. Stalletje verzorgen, poetsen, weide mesten, wandelen met Claire of even erop. Dat erop zitten was altijd seconden werk. Ze moest erop, maar na 3 seconden eraf. Je kreeg net een foto gemaakt. Claire vind het prachtig. Ze heeft tot eind augustus lekker vakantie gehad en is helemaal tot rust gekomen. Sinds 3 weekjes was ik weer begonnen Claire aan het werk te zetten via de dubbele longe. In de hoop langzaam weer het zadel erop te kunnen leggen. Claire is zeer werkwillig en heeft er voor een Shet een goed tempo op. Dus kan later wel ene uitdaging worden als Logan beter kan rijden en meer gaat vragen.

Inmiddels is het paardenvirus echt aangeslagen. Logan wilt paardje rijden! Staat bij de keukendeur omdat ze "laarsjes aan" moet, "Claire rijden!". Dit mama hart smelt, dus we gaan er graag op in!
Claire geniet voluit van alle extra aandacht nu. Ze is tot nu toe super braaf geweest. Haar leeftijd en nodige gelope kilometers, komen nu goed van pas!

Kijk en geniet van mijn toekomstige duo! Nu ze er meer mee bezig is, ook goede rijlaarsjes gekocht en capje.

Pony:
Naam: Claire
Ras: Shet
Leeftijd: 20 jaar
Geslacht: merrie

Amazone:
Naam: Logan
Leeftijd: 2 jaar

Overzichtje van januari tot nu:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ClauH

Berichten: 4734
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tegenover de Xenos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 13:43

Wat ontzettend schattig <3

Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-19 21:46

Haha, die foto met die geit vind ik komisch en prachtig tegelijkertijd! Prachtig trio!

Prachtige pony! En wat een dappere dochter heb je! Ze rijdt al heel mooi rond! Veel plezier samen! :-)