Kentucky horse park, Lexington

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
PikaTheRocky
Berichten: 41
Geregistreerd: 10-07-19
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 07:43

Ik heb een rmh [ img ]



Wat een gave foto's verder zeg!!

One horse is never enough!


xYaartje
Berichten: 1460
Geregistreerd: 25-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 07:57

Wat een mooie foto’s! En even heel off topic. Onwijs leuk dat je ook een Spaanse Waterhond hebt! Mijn ouders hebben er ook een die inmiddels 15.5 is :) . Ras is niet heel bekend hier en denk in Amerika nog minder bekend?
Prachtig ook met lange staart!
Heb je nog een foto van hem waar hij droog is :) ?

Gedachten spelen zich af in beelden, beelden worden woorden, woorden worden een zin, een zin word een paragraaf, een paragraaf een hoofdstuk, een hoofdstuk vormt een boek en zo vormt zich een verhaal♥

Instagram: yaraccnaturephotography

RianneH
Berichten: 28225
Geregistreerd: 02-05-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Kentucky horse park, Lexington

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 09:00

Wat een gave locatie, en je hebt prachtig de sfeer vastgelegd en het is meer dan gewoon laten zien wat er te doen was, schitterende kleine kunstwerkjes. Mooi <3

"Een draver, is gaver" :D

JoSav
Berichten: 4681
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 12:39

Mooie foto’s, zeg. En vooral de Marwari’s zijn natuurlijk helemaal het einde. Zo’n leuk ras. Ook erg leuk om dan als afsluiter Magnatli te zien. Familie van mijn Tekes! Zijn moeder is nl. de grootmoeder van mijn oudste merrie en zijn vader een halfbroer van de vader van die merrie. :D (Ze zijn zo nauw verwant aan elkaar omdat ze van dezelfde stoeterij komen.)

En wat een leuke hond heb je!

Nur Teke
Muzanna, Manari Nur & Muniya Nur
GoFundMe: om ons wereldje te vergroten…

nenahdm
Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-19 19:48

xYaartje schreef:
Wat een mooie foto’s! En even heel off topic. Onwijs leuk dat je ook een Spaanse Waterhond hebt! Mijn ouders hebben er ook een die inmiddels 15.5 is :) . Ras is niet heel bekend hier en denk in Amerika nog minder bekend?
Prachtig ook met lange staart!
Heb je nog een foto van hem waar hij droog is :) ?

Wow dat is toch al een hele mooie leeftijd <3 die van mij is nu 9
Ze zijn hier inderdaad niet zo bekend maar ik zit in een facebookgroep waar er toch een aantal mensen spaanse waterhonden hebben in de VS! (en Obama heeft een Portugese ;) ) en ja zonde dat ze in spanje nog altijd die staart couperen :n

[ img ]

[ img ]


JoSav schreef:
Mooie foto’s, zeg. En vooral de Marwari’s zijn natuurlijk helemaal het einde. Zo’n leuk ras. Ook erg leuk om dan als afsluiter Magnatli te zien. Familie van mijn Tekes! Zijn moeder is nl. de grootmoeder van mijn oudste merrie en zijn vader een halfbroer van de vader van die merrie. :D (Ze zijn zo nauw verwant aan elkaar omdat ze van dezelfde stoeterij komen.)

En wat een leuke hond heb je!

Oh wat leuk zeg! ik had geen idee uiteraard :D


RianneH schreef:
Wat een gave locatie, en je hebt prachtig de sfeer vastgelegd en het is meer dan gewoon laten zien wat er te doen was, schitterende kleine kunstwerkjes. Mooi <3

dankjewel <3

@ PikaTheRocky wat gaaf!! ik hou ook echt van het flaxen :D

Instagram: @nenah_dm @nenahdmdrawings @nenahdmphotography

fall in love with your solitude

xYaartje
Berichten: 1460
Geregistreerd: 25-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 22:37

Nena, ach wat een lieverd zeg <3 . Zou hem echt geen 9 hebben gegeven. Eerder rond de 5/6 :j .

Wat gaaf dat er toch nog mensen in de VS met een Spaanse Waterhond zijn! Hebben ze ook allemaal een andere kleur?

Ja, dat is heel zonde. Die van mijn ouders is als puppy geïmporteerd naar NL (ouders hebben haar bij een Spaanse fokker gekocht) en inderdaad helaas met een kort staartje :( . Neemt niet weg natuurlijk dat ze een onwijs leuke hond is <3 . Zal zien of ik via PB even een foto kan sturen :) .

Gedachten spelen zich af in beelden, beelden worden woorden, woorden worden een zin, een zin word een paragraaf, een paragraaf een hoofdstuk, een hoofdstuk vormt een boek en zo vormt zich een verhaal♥

Instagram: yaraccnaturephotography

JoSav
Berichten: 4681
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Verweggistan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 16:25

nenahdm schreef:
Oh wat leuk zeg! ik had geen idee uiteraard :D

Heeft je anonieme Teke op je prachtige, sfeervolle foto alsnog een naam! :D Magnatli dus. Weinig toevallig beginnen de namen van mijn beide Tekes ook met een M, erfenis van Mimoza, de moeder van Magnatli.
Ergens in die grijze hersenpan weet ik ook de namen van de Marwari dames, maar die zijn me ff ontschoten. :+

Nur Teke
Muzanna, Manari Nur & Muniya Nur
GoFundMe: om ons wereldje te vergroten…

Berdien
Berichten: 64501
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: Kentucky horse park, Lexington

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-19 19:41

Wat maak jij toch altijd prachtige, sfeervolle foto's! Leuk om zo een inkijkje te hebben in de wedstrijd én de omgeving.

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Desire__ en 90 bezoekers