Ivy door de wasstraat

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kimmie25501
Berichten: 7554
Geregistreerd: 19-01-14

Ivy door de wasstraat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-19 08:56

Aangezien Ivy zo vies was (na elke poetsbeurt was ze nog even stoffig als ervoor) had ik besloten dat het weer eens tijd was om haar te wassen. Ze was heel braaf en werd pas na een tijdje ongeduldig omdat het zo lang duurde (tja paard, moet je jezelf maar niet zo vies maken). Daarna hadden we nog even een paar foto's gemaakt, als bewijs dat we haar wel echt hadden gewassen. En dat was maar goed ook, want toen ik de dag erna op stal kwam, was ze weer even vies als dat ze was :')

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ook nog even samen op de foto, om te laten zien dat mijn paard nu wel schoon was, maar ikzelf helemaal vies :')

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Verder had een vriendin haar verzorgd en haar camera meegenomen. Ik heb al één foto van haar gekregen, de rest moet nog komen. Maar deze is al heel mooi!

[ img ]

Shan staat nog steeds heerlijk te genieten op de wei. Altijd na het werk krijgen hij en zijn vriend een wortel van mij. Hoezo opdringerig?

[ img ]

[ img ]

Dit was het alweer! Bedankt voor het kijken en tips of reacties zijn altijd welkom!

Oreo ~ Shan ~ Ivy ~ strooigoed


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dollyspikkel, herous, lotte_dl, mirriejj, Noblesse_, Piekosjj, xPearl en 33 bezoekers