Wat is hij toch prachtig.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 19:58

Wauw wat een lekker ding is hij Saskia <3

Tinkermuts

Berichten: 9385
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Wat is hij toch prachtig.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 22:36

Thanks loulou

Lucy_1

Berichten: 2482
Geregistreerd: 26-10-05
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 22:51

Hij wordt elke keer mooier Sas.... Zie er toch ook wel papa in terug... Ook in die mooie blik van zijn ogen. Hij is schitterend! Lekker van genieten, van je nieuwe mattie ;)

Tinkermuts

Berichten: 9385
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Wat is hij toch prachtig.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 08:41

Thanks Lies, hij heeft absoluut het brede voorhoofd en kaken van zn pa, en ook de hoeveelheid behang.
De lengte in zn lijf komt bij zn moeke vandaan.

Hij heeft ook wel dat terughoudende en in zichzelf keren als hij je niet kent maar is wel erg vriendelijk, hij heeft ook echt een half jaar nodig gehad om te wennen en vertrouwen te geven, maar nu ie dat doet kun je ook echt bij na alles met hem.
Eigenlijk issie gewoon nog een grote baby haha maar ben echt heel blij met hem.

Cheytjuh

Berichten: 4023
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Re: Wat is hij toch prachtig.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 08:50

Wat ben ik blij om je weer zo blij te zien met een pracht van een Tinker <3 !!! Hij is prachtig, wat een manen, wat een aftekeningen <3 <3

Geniet ervan, en ik hoop nog veel topics over jullie gespamd te zien in de toekomst :D !! :j

Tinkermuts

Berichten: 9385
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Wat is hij toch prachtig.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 09:04

dankjewel cheytjuh, het heeft even wat jaren geduurd maar mijn gevoel zegt dat ik in dax toch wel weer een soulmate gevonden heb, we moeten samen nog veel leren, hij lijkt in een aantal opzichten wel wat op chuck maar heeft toch ook wel weer een heel andere gebruiksaanwijzing haha

Cheytjuh

Berichten: 4023
Geregistreerd: 17-08-05
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-15 09:23

Tinkermuts schreef:
dankjewel cheytjuh, het heeft even wat jaren geduurd maar mijn gevoel zegt dat ik in dax toch wel weer een soulmate gevonden heb, we moeten samen nog veel leren, hij lijkt in een aantal opzichten wel wat op chuck maar heeft toch ook wel weer een heel andere gebruiksaanwijzing haha


En dat vind ik dan zelf toch wel weer mooi, de gelijkenissen maar zo ook de verschillen. Hij is Chuck niet, maar toch in de overeenkomsten blijft hij in Dax ook een stukje voortgaan <3 ! Het mag ook best even een tijd duren, ik zie mezelf ook nog niet openstaan voor een 'nieuwe' soulmate na het verlies van die van mij en ben stiekem Spaans benauwd dat mijn jonkies eind dit jaar weer thuis komen. Met 1 ervan voel ik het zelfde speciale als ik met Gin voelde, wat het allemaal weer bovenhaalt op het moment dat ik haar zie.

Om weer zoiets op te bouwen en te mogen voelen met een paard, is iets ontzettend moois, en ik vind het super fijn dat Dax jou dat gevoel weer geeft <3 Onwijs veel geluk samen toegewenst *\%/*

Tinkermuts

Berichten: 9385
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-15 12:40

Dax is geen familie van Chuck hoor, komt wel bij fokker vandaan die veel met Chuck gefokt heeft. Ken dax wel vanaf veulen. Ik had zelf wel een zoon van Chuck maar qua rijden klikte dat echt niet met mij, was qua temperament ook precies z'n moeder. Na veel wikken en wegen hem verkocht en dax gekocht. Maar hoe moeilijk het was om te verkopen heb ik echt de juiste keus gemaakt om Dax te kopen, hij past zo bij mij. Zo zie je, ik had ook niet verwacht na Chuck zo te klikken met een ander paard, maar het kan toch ineens op je pad komen, ook voor jou komt er uiteindelijk weer een paardje waar je helemaal mee klikt.