Barock Pinto op de Barock Pinto keuring

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xDAINY
Berichten: 66
Geregistreerd: 20-11-12

Barock Pinto op de Barock Pinto keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-13 22:41

Oh god, dit weekend heb ik de dag van mijn leven gehad. Ben vol trots met mijn 1,5 jarige ruintje naar de keuring gegaan. Wat een drama met zijn groene bil maar alles opgelost. Uiteindelijk na al zijn drukke gedrag en stoute praktijken heeft hij keurig gepresteerd in de ring en een 3e premie behaald. Dit is heel wat voor een zoon van een ster hengst met blauwe ogen (dik minpuntje in het ras) en een dikke big al moeder (paint merrie, maar vroeger erg ziek).
Byoux heeft zelf ook 2 blauwe ogen waarvoor hij een min punt heeft en mist fries bloed dus daarbij de verticale hals, maar voor mij hoefde dit niet zo zeer. Hij moet zijn hoofd juist lager want zodra hij zijn hoofd heft is hij de dominante Byoux en gewoon te sterk.
Maar goed, aanschouw mijn knapperd!

1
Zijn groene bil eraf wassen! :(

2
Kennis maken met de voorbrenger.. die heeft het moeilijk gehad hahah

3
Keurig meelopen en af en toe even laten zien hoe turbo hij kan :j Hier ging het nog goed.

4
Zoals ik had voorspeld zodra hij los moest.. hij brak uit de ring. Hierna werd gezegd dat we moesten wachten en mocht hij samen met zijn halfbroertje rennen.

5
Even smoezen terwijl Bogique (halfbroertje) werd voorgebracht.

6
Turbo actie! Met broertje Bogique

7
Vollop de rem!

8
Arme Bo moest rennen voor zijn leven, Byoux liep hem op te jagen als de pest ahhahah.

8
Stoute Byoux niet bijten! :(:)

9
3e premie paard! Zo trots! *\o/* Even niet letten op mijn vermoeide kop, 5 uur op en dan al die stress... poeee


Al bij al achteraf een gezellig dagje. We waren er met Byoux zijn vader, die een showtje gaf. Byoux zijn 2 halfbroertjes, Dean en Bogique. En volle broertje Chester Bowie, waarvan ook de moeder mee was (ook Byoux zijn moeder !)

Byoux heeft een 3e premie behaald ! Super trots! :j


Gwahir
Berichten: 755
Geregistreerd: 16-08-10
Woonplaats: ʕ·ᴥ·ʔ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:51

Ik vind je paard echt superleuk, en die blauwe ogen vind ik juist heel mooi! Alleen snap ik het barok gedeelte van van barok pinto nu niet meer... Als er helemaal geen barok ras in zit mag hij dus wel in het stamboek wordne opgenomen?

Once you go vlek, you never go back!
[o]

xDAINY
Berichten: 66
Geregistreerd: 20-11-12

Re: Barock Pinto op de Barock Pinto keuring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-13 07:02

Ik ben verliefd geworden op zn ogen, maar iedereen zo zn mening he haha. Nou zijn vader is een goed gekeurde barock pinto hengst met zo'n 50 a 75 procent fries bloed. Maar dat byoux zijn moeder een paint is zorgt ervoor dat zijn fries bloed aantal minder is dan zo'n 25 procent en dus heeft hij wel fries bloed maar niet genoeg om in een categorie te komen. Hij is nu een XX , wat de categorie is voor paarden met minder als 25 procent fries bloed

Byoux heeft een 3e premie behaald ! Super trots! :j


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 bezoekers