Een dagje op stap met de oude heer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Colorado
Berichten: 4209
Geregistreerd: 11-10-05

Een dagje op stap met de oude heer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-12 22:51

Een tijdje geleden heeft meneer waarschijnlijk iets geks gedaan en daarbij zijn sesambeentje gebroken linksvoor. Ondertussen gaat het alweer goed met hem, hij loopt voor op speciale ijzers en eigenlijk valt er niets meer te zien aan zijn lopen. Binnenkort zal hij gecontroleerd worden en dan weten we of hij ooit nog bereden mag worden door -40 kiloƩrs. Moge het duidelijk zijn, dat ik niet minder dan 40 kilo weeg :+ Om die reden zijn wij vandaag voor de tweede keer naar buiten gegaan aan de lange lijnen en meneer vind het prachtig! Hij is enthousiast en werkwillig, maar vind het zo nu en dan toch wel spannend. Dat laatste in combinatie met draven op het wandeltempo van de mens erachter, resulteert zo nu en dan in even gek doen. Even die spanning eruit. Hij doet erg zijn best daar aanleidingen voor te zoeken, want zomaar gek doen is natuurlijk niet verantwoord, 'schrikken' is dat wel, volgens meneer althans :')

Fellow, mijn 17 jarige verzorgvriendje <3



Foto's van de vorige keer lange lijnen :)

Afbeelding Afbeelding

En nog 2 random foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Doeg :D :wave:

Colorado
Berichten: 4209
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 09:48

Foutje, 27-jarige :Y)
Niemand? En hij is zo leuk <3

orlys_dream
Berichten: 482
Geregistreerd: 03-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 09:56

Hij ziet er super uit! Fijn dat je zo veel plezier hebt met hem - je laat zien dat je hoeft niet te rijden om leuke dingen te doen met je (verzorg)paard.

liljebo

Berichten: 8812
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Bredaryd, zweden

Re: Een dagje op stap met de oude heer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 10:53

ach wat een leuk beestje. En al zo'n mooie leeftijd!!! Heel erg top van je, dat je laat zien dat ook een paard wat niet (meer) gereden kan worden, de moeite waard is.

_Femkee

Berichten: 1112
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 11:56

Wat een ontzettende leuke pony! En wat ziet hij er nog goed uit voor zijn leeftijd :D Zo te zien heeft hij nog steeds heel veel plezier in zijn leven.

Colorado
Berichten: 4209
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 12:10

Bedankt allemaal :D

Ja, hij vind het allemaal nog hartstikke leuk. Ik vind het echt heerlijk om met hem bezig te zijn, hij is altijd in voor iets nieuws! En zelf mis ik het rijden op hem eigenlijk helemaal niet. Al krijgen we allebei wel de kriebels als we op het galoppad aankomen, hij schiet meteen in een onrustige draf en als je hem de kans geeft is hij weg. Gelukkig houdt hij ook van gras en had ik hem die ene keer zo weer te pakken :')

Dszjj
Berichten: 783
Geregistreerd: 12-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:20

Wat ziet hij er goed uit! (Hij heeft bij ons een x op het land gestaan (weideseizoen))

Bubbleee

Berichten: 870
Geregistreerd: 23-04-11

Re: Een dagje op stap met de oude heer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:50

Hij ziet er super uit voor een 27/jarige!
Hij heb echt een lief koppie..

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33791
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Een dagje op stap met de oude heer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 12:52

Die ziet er echt nog goed uit voor zijn leeftijd. :wow:
ik hoop dat hij nog heel lang actief kan blijven!

FahyaFemke

Berichten: 3555
Geregistreerd: 09-12-05
Woonplaats: Goeree-Overflakkee, ZH

Re: Een dagje op stap met de oude heer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:01

ziet leuk uit hoor, en zo laat je inderdaad goed zien dat je niet altijd hoeft te rijden. zo houdt je je paard ook fit en 'jong' door lekker bezig te blijven!
Ik heb in je profiel gezien dat je ook vrijheidsdressuur aan het doen bent met hem, leuk hoor.
veel plezier nog samen, hoop dat het nog lang mag duren :j

Colorado
Berichten: 4209
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Een dagje op stap met de oude heer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-12 13:05

Hihi, ja, hij ziet er inderdaad nog goed uit. Ik was ook zo verbaasd de eerste keer dat ik hem zag. Bedankt allemaal :D

Wat leuk dat hij een keer bij jullie gestaan heeft stalDuijndam. Ik vind het wel jammer dat hij nu met dit weer niet meer op de wei kan staan, in de zomer staat hij hier inderdaad ook altijd op het land. Lekker scharrelen de hele dag :)

Dat hoop ik ook FahyaFemke, bedankt :D