Herfstshoot met Marietje

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mariett
Berichten: 4379
Geregistreerd: 13-12-11

Herfstshoot met Marietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-18 19:34

De titel dekt de lading wel :+

Een tijdje geleden was Maria-Maaike (MMD fotografie) op zoek naar portfoliomodellen voor de mooie herfstkleuren. Marie en ik woonden toevallig dichtbij genoeg, en het leek mij onwijs leuk om zélf eens op de foto te staan.
Het was een hele gezellige shoot en Marie heeft het geweldig gedaan!

Marie stond hier echt los in het bos, ik was zó trots <3
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Toen ging mijn jurk aan, ik heb een tijdje geleden een groene rij-jurk gekocht. Die paste mooi in het geheel!
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Knap dier
[ img ]

En toen ging ik erop :+ Nou ging dat met de portretfoto's nog wel goed
[ img ]

De rijfoto's op het paadje ook wel..
[ img ]

Alleen toen gingen we naar een andere locatie, een kleine open vlakte. Nou waren achter die vlakte een paar heuveltjes, en de arme Marie had al zó lang stil gestaan.
(Foto is niet helemaal scherp, maar Maria-Maaike wilde hem toch niet achterhouden)
[ img ]

[ img ]

Lol dat we hadden, ze scheurde uiteindelijk over de heuveltjes, Maria-Maaike en ik hebben nog een 'doeg!' naar elkaar geschreeuwd. Na een tijdje was Marietje weer bij me en wilde net zo lief weer terug. De energie moest even weg.
[ img ]

Daarna nog een paar foto's met mijn jas aan gemaakt
[ img ]

[ img ]


Mariett
Berichten: 4379
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Herfstshoot met Marietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-18 08:19

Dank jullie! :D

Koper: jaa, die foto vind ik zó leuk. Beschrijft ons ook zo goed, het gaat niet altijd (of eigenlijk bijna nooit) volgens het boekje maar we hebben wel lol saampjes.
Dankjewel Priscilla! De jurk moest uit Denemarken komen, het was heel spannend hoe hij bij mijn hoofdstel zou passen, maar hij is heel tof :D
Ik vond het heel gezellig MariaMaaike! Dankjewel dat je ons op de foto wilde zetten :D
Dankjewel Karin! Die is vintage van Marktplaats, vondst van het jaar :)


Mariett
Berichten: 4379
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-18 22:36

Uitgelicht, wat leuk! En dank voor de leuke berichten allemaal :D

De jurk is inderdaad van klesarven! Ik ben er zó blij mee, hij past echt heel mooi.

Die opmerking vind ik niet helemaal gepast, BarbaLala. Marie geeft heel duidelijk aan dat ze zin heeft om hard te gaan, ik heb hier de keuze gemaakt om haar te laten gaan. Als ik het niet had gewild had ik haar teruggevraagd met mijn stem, zit en een klein beetje teugel.
We hadden gewoon even lol, Marietje kon eindelijk even de beentjes strekken. Ze heeft heel goed door hoe kwetsbaar ik ben en ze houdt zich enorm voor me in, mits ik ook rekening met haar houd.
Heeft echt helemaal niks met bit of bitloos te maken.

Mariett
Berichten: 4379
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Herfstshoot met Marietje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-18 20:41

Dank jullie! :D
_classic, dit is in appelbergen :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers