Een Zwitserse Kolonel in Nederland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Whassupp
Berichten: 180
Geregistreerd: 19-11-14

Re: Een Zwitserse Kolonel in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 13:37

Superleuke fribi heb je! Ik vind het zo tof om verhalen te lezen en plaatjes te zien van die stoere freibergers. Heb er zelf ééntje en ik hoop dat 'ie minstens net zo veelzijdig, makkelijk en lief wordt als de Kolonel (hij is net 3 en mag nog even genieten van zn jeudige onbezonnenheid). Heel veel mooie jaren nog gewenst en blijf vooral lekker posten, ook in het freiberger-topic (die ik als stille meelezer lekker volg ;-) )


Whassupp
Berichten: 180
Geregistreerd: 19-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 22:36

Waar heb jij jouw puppie vandaan? Dat zou ik echt heel leuk vinden, ooit nog een klein kadetje Freibergertje erbij. :))[/quote]

Gewoon van marktplaats! Wilde er heel graag één, maar wel een onbeleerd jonkie. En heel bizar, maar kwam een advertentie tegen van een 1,5 jaar jong ruintje, in België. Die mensen hadden werkelijk geen idee wat ze op stal hadden staan... Ze waren er ook een beetje per ongeluk aan gekomen, via kennissen die hem zelf uit Zwitserland hebben gehaald. Heb zelfs een foto van hem op de keuring in Zwitserland, als 4 maand jong pupje. Ondertussen is het al een hele knaap, en qua karakter herken ik ook al erg veel van wat jullie zoal in het freiberger topic beschrijven. Superleuk is dat, om allemaal te lezen en al zoveel te herkennen. Kan het je erg aanraden, een fribi-uk!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Punz en 66 bezoekers