Wat is hij toch prachtig.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tinkermuts
Berichten: 9379
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Wat is hij toch prachtig.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-15 05:33

Dat is wat ik iedere dag weer denk als ik hem zie, en afgelopen weekend op de keuring werd dat bevestigd door de keurmeesters die hem een eerste premie gaven en eerste van zijn groep plaatsten.

Als kers op de taart werd hij ook nog dagkampioen, man wat ben ik trots en grijns van oor tot oor.

Even over wie hij is:

Dax, in mei 5 jaar oud geworden en sinds een half jaar in mijn bezit.
mamma is Nina di Orla en pappa is Indezz. Dax is Ruin.

Toen ik hem ophaalde was hij wel bereden in de bak maar verder in alles nog groen, in het begin veel gewandeld en vertrouwen opgebouwd, Dax geeft niet zomaar iedereen zn vertrouwen en dan kan er best een kop op zitten, nu na een half jaar vertrouwd ie ons volledig en staat hij open voor alle nieuwe dingen en proberen we zo veelzijdig mogelijk met hem bezig te zijn.

Hij is zo lief en zo braaf, ik heb echt z,on klik met hem en hij is echt mn nieuwe maatje aan het worden.

Paar weken geleden op een enorm leuke en gezellige fotoshoot geweest met Dax en mijn petekind Laura die in Spanje woont maar even weekje bij ons was.

Zijn geweldige foto,s uitgekomen die ik graag wil delen.

Met dank aan de fotografen die geweldige pics gemaakt hebben in het prachtige Kootwijkerzand.

Geniet vd foto,s en laat een leuk berichtje achter.



[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]

En nog een paar met Laura en mij


[ img ]


[ img ]


[ img ]


[ img ]



Tinkermuts
Berichten: 9379
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Wat is hij toch prachtig.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-15 11:19

Thanks allemaal. Ben ook erg in Love op hem hoor haha. Charootje, je had goed gezien dat dax de juiste match met mij is.



Tinkermuts
Berichten: 9379
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Wat is hij toch prachtig.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-15 19:26

Thanks. Gertje, over paar weekjes kom je ff meestralen he? , idd geboren met eyeliner haha






Tinkermuts
Berichten: 9379
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Wat is hij toch prachtig.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-15 09:53

Thanks. Jikke, vlgs mij is model staan wel z'n roeping, word ie niet moe van haha. Rinske, en hij groeit nog steeds in de breedte, tankie, op keuring gemeten en sinds dec ook nog 3 cm in de hoogte erbij.

Tinkermuts
Berichten: 9379
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Wat is hij toch prachtig.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-15 10:25

Idd kimmie, hij lijkt ook best wel in wat opzichten op chakotay. Wad echt een heel leuke en gezellige meeting. En terecht, is ook een supermooie foto



Tinkermuts
Berichten: 9379
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Wat is hij toch prachtig.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-15 07:41

Thanks Lies, hij heeft absoluut het brede voorhoofd en kaken van zn pa, en ook de hoeveelheid behang.
De lengte in zn lijf komt bij zn moeke vandaan.

Hij heeft ook wel dat terughoudende en in zichzelf keren als hij je niet kent maar is wel erg vriendelijk, hij heeft ook echt een half jaar nodig gehad om te wennen en vertrouwen te geven, maar nu ie dat doet kun je ook echt bij na alles met hem.
Eigenlijk issie gewoon nog een grote baby haha maar ben echt heel blij met hem.

Tinkermuts
Berichten: 9379
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Wat is hij toch prachtig.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-15 08:04

dankjewel cheytjuh, het heeft even wat jaren geduurd maar mijn gevoel zegt dat ik in dax toch wel weer een soulmate gevonden heb, we moeten samen nog veel leren, hij lijkt in een aantal opzichten wel wat op chuck maar heeft toch ook wel weer een heel andere gebruiksaanwijzing haha

Tinkermuts
Berichten: 9379
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-15 11:40

Dax is geen familie van Chuck hoor, komt wel bij fokker vandaan die veel met Chuck gefokt heeft. Ken dax wel vanaf veulen. Ik had zelf wel een zoon van Chuck maar qua rijden klikte dat echt niet met mij, was qua temperament ook precies z'n moeder. Na veel wikken en wegen hem verkocht en dax gekocht. Maar hoe moeilijk het was om te verkopen heb ik echt de juiste keus gemaakt om Dax te kopen, hij past zo bij mij. Zo zie je, ik had ook niet verwacht na Chuck zo te klikken met een ander paard, maar het kan toch ineens op je pad komen, ook voor jou komt er uiteindelijk weer een paardje waar je helemaal mee klikt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flicka12, Lyona en 25 bezoekers