PRE ruin Viento @ shoot Nyckle en Reneefotografie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
eviento
Berichten: 17
Geregistreerd: 08-01-13

PRE ruin Viento @ shoot Nyckle en Reneefotografie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-13 20:19

Eindelijk kan ik hem introduceren met de meest fantastische foto's!
Afgelopen week hebben Nyckle en Renee (lifaya @ Bokt) een dubbelshoot georganiseerd op het Lunterse Zandgat. Ik vond het echt ontzettend leuk. Het resultaat vind ik echt waanzinnig.

Viento is echt voor mij mijn pennymoment wat veel te laat is gekomen. Na veel verdriet, van het veel te vroeg overlijden van Mirade (Recruut x First Trial). Het heeft echt allemaal zo moeten zijn, ineens was hij daar?!

Viento is een zevenjarige PRE ruin, een aantal maanden geleden gecastreerd (niet vanwege hengstengedrag, maar voor een paardwaardig bestaan). Sinds een aantal weken lessen wij bij Noor Tanger (Mindfields). Voordat ik Noor en Patrick tegen het lijf liep, hoe zal ik het rijden verwoorden, als ik er op dit moment aan terug denk dan omschrijf ik het als een drama?! Viento en ik begrepen elkaar soms totaal niet, het lag meer aan mij dan aan hem. Hij is van zichzelf namelijk zo'n ontzettend leergierig en werkwillig paard. Viento heeft in Spanje, hoe en waar weet niemand een ''opstap trauma'', angst voor mensen en voor al mannen opgelopen. Het vertrouwen tussen ons was er zeker, maar het vertrouwen van Viento zijn kant, dat het ook goed is als ik op zijn rug zit, was gewoon zo weinig. Toen ging het eindelijk goed en toen klapte we samen om. De angst zat écht tussen mijn oren en verschilde dan ook van dag tot dag. Ja en toen, toen waren Noor en Patrick er ineens?! Viento veranderde van hypersensibel angstig paard, naar steeds meer ontspannen paard. Als ik terug kijk naar de foto's, kan ik er alleen maar met een grote lach naar kijken en enorm trots zijn. Ik had mezelf geen betere vriend kunnen bedenken. Ze zeggen altijd dat paarden je spiegelbeeld zijn en sinds dat ik Viento ken, zou ik dat steeds meer gaan geloven!

Ik wil Nyckle en Renee ontzettend bedanken! Want wat is het resultaat waanzinnig prachtig en wat ben ik er blij mee.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]
Laatst bijgewerkt door eviento op 30-08-13 20:41, in het totaal 3 keer bewerkt

[ITP] PRE ruin Viento @ shoot Nyckle en Reneefotografie Geweldige shoot van Nyckle en Renee!

Ze was groot in het geven van haar liefde, rust zacht (20/07/1994 - 25/06/2012) <3


eviento
Berichten: 17
Geregistreerd: 08-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-13 22:58

Super leuke reacties, ik wil iedereen bedanken! :-D

[ITP] PRE ruin Viento @ shoot Nyckle en Reneefotografie Geweldige shoot van Nyckle en Renee!

Ze was groot in het geven van haar liefde, rust zacht (20/07/1994 - 25/06/2012) <3

eviento
Berichten: 17
Geregistreerd: 08-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-13 23:01

Salsa schreef:
Jeeeetje....sta even met mijn mond vol tanden.....wauw....
Alles is geweldig tot je laarzen aan toe

Hihi bedankt voor je onwijs leuke compliment!

[ITP] PRE ruin Viento @ shoot Nyckle en Reneefotografie Geweldige shoot van Nyckle en Renee!

Ze was groot in het geven van haar liefde, rust zacht (20/07/1994 - 25/06/2012) <3

eviento
Berichten: 17
Geregistreerd: 08-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-13 23:15

_Sanne schreef:
Wat een onwijs gaaf paard!! En wat een mooie foto's!!

Deze mag zeker in uitgelicht! :j


Hihi dank je! Ben er zo ontzettend blij mee :o

[ITP] PRE ruin Viento @ shoot Nyckle en Reneefotografie Geweldige shoot van Nyckle en Renee!

Ze was groot in het geven van haar liefde, rust zacht (20/07/1994 - 25/06/2012) <3

eviento
Berichten: 17
Geregistreerd: 08-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-13 23:34

Cath schreef:
Gave foto's! Hij is echt prachtig zeg!

Van mijn PRE hebben ze ook foto's gemaakt waar ik ook ontzettend blij mee ben.


Ik zag het inderdaad voorbij komen, die zijn inderdaad ook onwijs gaaf! Heb van de week je topics gelezen over Neron. Toevallig les ik ook bij Noor, small world!

[ITP] PRE ruin Viento @ shoot Nyckle en Reneefotografie Geweldige shoot van Nyckle en Renee!

Ze was groot in het geven van haar liefde, rust zacht (20/07/1994 - 25/06/2012) <3

eviento
Berichten: 17
Geregistreerd: 08-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-13 23:34

UMayDream schreef:
Wauw, die eerste foto (en de rest ook :)) )zit echt zo vol power, geweldig!!


Dank je, ben er onwijs trots op en blij mee!

[ITP] PRE ruin Viento @ shoot Nyckle en Reneefotografie Geweldige shoot van Nyckle en Renee!

Ze was groot in het geven van haar liefde, rust zacht (20/07/1994 - 25/06/2012) <3


eviento
Berichten: 17
Geregistreerd: 08-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-13 23:37

Babsding schreef:
Bloedmooi paard zeg! en enorm leuke combo, wat genieten jullie samen. Fijn dat nu zo mooi gaat!!


Dank je, Viento droogt heel veel tranen op!

[ITP] PRE ruin Viento @ shoot Nyckle en Reneefotografie Geweldige shoot van Nyckle en Renee!

Ze was groot in het geven van haar liefde, rust zacht (20/07/1994 - 25/06/2012) <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 60 bezoekers