Pony's kijken in de Kaukasus

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fly_high
Berichten: 3297
Geregistreerd: 01-09-20

Re: Pony's kijken in de Kaukasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-22 13:53

Georgië is zooo prachtig! Elke keer als ik er ben heb ik er spijt van dat ik jammer genoeg geen fatsoenlijke foto's kan maken :')

...a w Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie


Fly_high
Berichten: 3297
Geregistreerd: 01-09-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 00:26

Neonlight schreef:
Mooi zeg, wat zien ze er ook goed verzorgd uit! Is het in Georgie ook vrij normaal om de paarden in de vrije natuur rond te laten lopen? De herders in Kirgizie laten de kuddes ook gewoon in de vrije natuur rondscharrelen, prachtig gezicht.


Er loopt daar van alles overal en nergens rond, op de weg moet je standaard koeien, varkens, kippen, honden en paarden weten te ontwijken ;) ik meende een oude foto te hebben van een merrie met veulen die ergens in de buurt van Kazbegi midden op de weg lekker stond te doezelen := Een van mijn meest bijzondere ervaringen als bestuurder, rondrijden in Georgië

Voor wie nog niet in Georgië is geweest - het is zeker een dikke aanrader, al vond ik Mestia en Ushguli meer uitblinken dan Kazbegi :o een heerlijke buitenrit kunnen maken in de bergen rondom Mestia, te gek voor woorden hoe prachtig het allemaal is!

Meeste landen in voormalige Sovjet Unie zijn trouwens aanraders als reisbestemmingen, al zou in mijn geval waarschijnlijk een stukje nostalgie meespelen :P

...a w Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 64 bezoekers