Van obese-pony naar sexy dekhengst: Kevin!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xXutopiaXx
Berichten: 10031
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Van obese-pony naar sexy dekhengst: Kevin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-19 13:28

Zoals de titel al zegt was kleine Kevin eigenlijk altijd véél te dik... helaas had ik het te doen met wat 'de boer' mij kon bieden voor hem. Gelukkig zijn we een aantal weken geleden verhuisd en staat de lieverd nu lekker aan huis. Eindelijk dat weitje wat ik hem al jaren beloof... en een vriendinnetje... :+: En tja, dan moet je er wel op je best uit zien natuurlijk! Nou, dat doet ie <3 Wat is die opgeknapt zeg... inmiddels al zeker 12 jaar in mijn bezit en nog nooit heeft ie er zo goed uitgezien!! Knapperd <3 Met z'n heerlijke smoeltje :+:

[ img ]

Zoals ik al zei is het een hengst en heeft hij sinds kort een vriendinnetje.. dan moet je af en toe even laten zien dat je een echte man bent :')

[ img ]

En hier is het allemaal om te doen <3

[ img ]

Uiteraard sloof je je voor zo'n knap meisje wel uit :D 8-)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Een onderonsje met de grote baas... :+:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Volgens mij klikt het wel <3

[ img ]

<<) Tamme & Kevin & Splash & Jay :+: Heaven is a place on earth with you.. <3 [HTT] [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing _/-\o_



xXutopiaXx
Berichten: 10031
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-19 13:55

Dankjullie! :D

Azmay schreef:
Erg mooi beestje, volgend jaar een juli veulentje?


Zou leuk zijn, maar ik denk dat er dan eerst een veulentje nog uit moet.. Hij maakt ook echt 0 aanstalten om d'r te dekken, terwijl hij wel weet wat de bedoeling is :P

<<) Tamme & Kevin & Splash & Jay :+: Heaven is a place on earth with you.. <3 [HTT] [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing _/-\o_


xXutopiaXx
Berichten: 10031
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-19 15:40

Haha dankjulliewel! :D

tyleysmiley schreef:
Jeetje wat een gespierde bikkel, aardig in topconditie zo te zien.. Dat hij geen aanstalten maakt om te dekken is heel normaal bij een drachtige merrie..
Prachtig dat schapenhek zo.. Wat een heerlijke plek voor die knapzak


Dat lieve Kaatje drachtig is, zijn de meningen nog over verdeeld: [KS] Later in dracht nog eens scannen/opvoelen?
Maar ik geloof dat het nu wel duidelijk is ja :j

<<) Tamme & Kevin & Splash & Jay :+: Heaven is a place on earth with you.. <3 [HTT] [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing _/-\o_



xXutopiaXx
Berichten: 10031
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-19 09:14

KB01 schreef:
Wat een knapperd! Hoe heb je hem zo laten afvallen?


Een merrie ernaast zetten, die hij dan denkt te moeten beschermen tegen alles en iedereen dat beweegt :') Op die manier beweegt ie lekker veel hahaha.. en eindelijk gewoon lekker los en op zand, i.p.v. aan een touwtje op supervet gras. Van niet bewegen en veel te voedzaam eten naar veel bewegen en lekker arm, maar genoeg eten :))

Kabayo schreef:
Prachtige hengst zeg!

Deze merrie is overigens ook niet drachtig (fries). Op deze dag zelfs hengstig gescand met hengstige baarmoeder. De valk is een hengst (en echt hengst)
Zegt nog niks haha
[ [url=m/lJTKwg.jpg]Afbeelding[/url] ]


Goed om te weten :D Is ook geen waterdichte manier om te checken dus :P

Annefleur200 schreef:
Wauw die is knap! <3
Ik heb nog wel een merrie.... <<) :P


Hahaha kan geregeld worden :P

happypaardje schreef:
Jeutje, wat een spieren! Knap beestje zeg, dat wordt (later, als de merrie weer aan de volgende toe is) vast ook een heel leuk veulentje!


Dankjewel! :D Ik denk het ook wel :+:

xMvGV schreef:
Zooo wat een grote kleine bink! :D <3
En hij weet dat hij knap is haha heerlijke attitude op de foto's en hij ziet er super fit en gezond uit in zijn conditie!


Zelf denkt ie minstens 1.80m. te zijn _O- <3

Nikass schreef:
Hij is erg knap <3


Dankjewel :D :+:

<<) Tamme & Kevin & Splash & Jay :+: Heaven is a place on earth with you.. <3 [HTT] [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing _/-\o_


xXutopiaXx
Berichten: 10031
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-19 11:12

Robijntjah schreef:
Kev <3

In het echt is ie NOG knapper! Wat een prachtpony hoor, mocht je hem ooit zat worden heb je ons adres _O-


Hahahaha dankjewel :D Zal het onthouden :P

Kirania schreef:
Ik zie deze foto's en ik denk.... Oei, ik heb nog nooit in mijn leven een shetlander in topconditie gezien _O- Men je er ook mee?


Op het moment doen we er helemaal niets mee. Heb wel een sulky voor hem, maar ik kan maar geen passend tuig vinden :') Dus ben nu tot de conclusie gekomen dat we maar iets moeten laten maken voor hem, want het lijkt me meesterlijk om hem ervoor te zien dansen <3 Alleen ff low in budget omdat we net verhuisd zijn :')

Tancreda4 schreef:
Je had er eigenlijk een foto van vroeger bij moeten doen. Ik heb even in je profiel gespiekt en wat een verschil met oudere fotos _/-\o_ Stiekem vind ik hem bijna te schraal/opgetrokken, maar dat is vast omdat mijn beeld verknipt is door zelf een altijd te dikke pony te hebben lopen :+ :+

Hij is echt super knap!! <3 <3


Haha je hebt ook helemaal gelijk, z'n buik is bijna wat te opgetrokken.. hij krijgt nu dus ook lekker een plukje hooi bijgevoerd :P Blijft wel een Shet natuurlijk.. heb 'm liever met een beetje reserve, zeker nu we weer richting de winter gaan. En ter precieze vergelijking.. dit was begin juni......

[ img ]

vs. nu :oo

[ img ]

Castilja schreef:
De Brad Pitt onder de shetlanders :~ <<)


Hahaha :') Zal het complimentje doorgeven <<) :D

<<) Tamme & Kevin & Splash & Jay :+: Heaven is a place on earth with you.. <3 [HTT] [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing _/-\o_


xXutopiaXx
Berichten: 10031
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-19 11:36

Ellen_ov schreef:
wauw wat een plaatje <3 , ik hou er wel van; mooi strak op gewicht. in nederland zijn we zo gewend aan de té volle paarden.


Dat is misschien ook wel zo idd...

Prairy schreef:
Ik zat echt even te denken, is het echt een shet en niet zo'n miniatuurpaardje?

Hij ziet er goed uit zeg!


Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, zou zomaar kunnen.. maar heb hem zo'n 13 jaar geleden ofzo op een paardenmarkt gekocht haha, dus denk niet dat het een bijzonder paardje is. Althans.. voor mij wel natuurlijk <3 Maar niet qua fok :P

Tancreda4 schreef:
Begin juni???!!! Wow. Dat is wel echt een hoop vet kwijt in korte tijd!! Wat een verschil!


Ja best wel rap hè! Misschien ook niet helemaal de beste manier, maar het is nu eenmaal zo gelopen en het resultaat mag er wezen! :oo <3

<<) Tamme & Kevin & Splash & Jay :+: Heaven is a place on earth with you.. <3 [HTT] [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing _/-\o_


xXutopiaXx
Berichten: 10031
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: Van obese-pony naar sexy dekhengst: Kevin!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-19 16:01

Oh da's idd wel jammer, dat heb ik niet gedaan: opmeten.. maar bij Kevin zie je 't wel duidelijk :')
Hij mag nu de grassprietjes eten die groeien en hij krijgt elke avond een plukje hooi :D En af en toe een snoepje/biksje als ik de merrie d'r merrie-veulenbrok geef.. :P Nu kan dat wel.. voorheen kreeg hij echt helemaal niets lekkers :(:)

Haha :D

<<) Tamme & Kevin & Splash & Jay :+: Heaven is a place on earth with you.. <3 [HTT] [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing _/-\o_


xXutopiaXx
Berichten: 10031
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-19 10:45

Kirania schreef:
Ik ben daar ook echt streng in := Altijd tegen iedereen op voorhand "Ze mogen geen snoep!"
Hij ziet er daarbij ook echt gezond uit, zelfs op dieet, wauw zeg :D Die van mij krijgen gewoon stripbegrazing, 10x1 m² per dag gok ik zo. Dikke pony's mogen ook terug gezond worden zoals de jouwe, zoals Ellen_ov schrijft, het loopt hier ook vol met van die worstjes op poten :n


Ja zonde eigenlijk, en eerst had ik er weinig tot geen invloed op. Natuurlijk het extra voeren/snoepen wel, dus daarom dat ik er inderdaad ook zo streng op ben! Nu heb ik zelf z'n weitje kunnen maken en dat bevalt wel :D <3

Yinthee schreef:
Kevin! <3 Ik herken hem bijna niet joh, haha :)) Wat fijn voor hem!


Thanks! :D Leuk hè :+:

Jorex schreef:
Wat fijn voor hem dat hij nu lekker slank is, hier ook twee van die niet dikke shetlanders!
Mooie hengst! Helaas zijn die van mij ruintjes, anders had ik 1 van de 2 langsgebracht :+


Hahaha dat is dan weer jammer -O-

E4D schreef:
Vind het ook een mooi beestje om te zien! Wat is hij in topvorm zeg *\o/*
Persoonlijk vind ik dat hij ook wel wat weg heeft van een miniatuur paardje, ben wel benieuwd wat zijn stokmaat is?
Zo te horen gedraagt hij zich als een gentlemen en loopt zich niet constant op te dringen aan zijn vriendinnetje. Dat charmeert hem wel vind ik, geef het maar de tijd!


Dankjewel! Ik denk dat hij zo'n 80cm groot is <3

kwita schreef:
Tancreda4 schreef:
Begin juni???!!! Wow. Dat is wel echt een hoop vet kwijt in korte tijd!! Wat een verschil!


gaat het dan niet iets te snel,
begrijp me niet verkeerd maar heeft dat geen gevolgen voorde gezondheid?
maar hij is idd prachtig! *\o/*


Naar m'n zin is het ook wel te snel gegaan hoor, maar het is nou eenmaal zo gelopen en het misstaat hem niet. Lijkt er ook geen last te hebben qua gezondheid, gelukkig! :+:

Skogsmulle schreef:
Wat een mooierd, goed afgevallen!

En wat een tof hekwerk heb je. Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?


Dankjewel! Was m'n droom om een weitje voor 'm te creëren met dit hekwerk <3
Het is Drents, Engels of Frans (schapen)hekwerk ( :') ) en kun je bij een hoop tuincentra wel krijgen, is gemaakt van kastanjehout. Zou het niet bij een bouwmarkt ofzo halen, dan ben je echt zóveel duurder uit! :oo

<<) Tamme & Kevin & Splash & Jay :+: Heaven is a place on earth with you.. <3 [HTT] [VOLG] A dream coming true: paarden aan huis - verbouwing _/-\o_



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 25 bezoekers