van rescue tot nu

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
naranja1
Berichten: 674
Geregistreerd: 10-05-18

van rescue tot nu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-19 22:04

hallo,

Hierbij het verhaal van mij en mijn cruzado merrie.
Ik heb een half gewoond en gewerkt als vrijwilligster bij stichting paard in nood. Toen ik thuis kwam ben ik het omgaan met paarden zó erg gaan missen dat ik voelde dat dit het moment was om een eigen paard te kopen. Voor mij was het uiteraard logisch om haar bij de stichting vandaan te halen.


ondertussen zijn we verhuisd. Het inrijden ligt helaas een beetje stil, omdat de stal toch verder is dan verwacht. maar er zijn plannen om het op te pakken :) dit zijn de meest recente foto's.


Het vertouwen komt steeds meer. We doen alles stapje voor stapje. En het is echt mooi om met haar te groeien. <3
Laatst bijgewerkt door Melissa0304 op 07-10-20 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek TS foto’s uit bericht verwijderd

Instagram:suena_ suus & levenvancapo


naranja1
Berichten: 674
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-19 19:03

Elisa2 schreef:
Ze is mooi opgeknapt, kun je wat meer vertellen over haar achtergrond? en hoe oud is ze nu?

Ik weet niet veel achtergrind van haar. Ze heeft anderhalf jaar of langer alleen op stal gestaan. Verklaard denk ik een hoop waarom ze hem op de oude stal aan het stressen was. Ze is nu 12

Instagram:suena_ suus & levenvancapo

naranja1
Berichten: 674
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-19 19:03

ProudJustify schreef:
Wat mooi om te zien hoe ze opgeknapt is. Ben benieuwd naar jullie verdere vorderingen :)


Leuk om te lezen! Danlje!

Instagram:suena_ suus & levenvancapo

naranja1
Berichten: 674
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-19 20:56

AnnickT schreef:
Wat een knappe merrie <3

Thanks

Instagram:suena_ suus & levenvancapo

naranja1
Berichten: 674
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-19 20:58

santie schreef:
Wat een leuk paard. Hoe gaat een paard adopteren uit Spanje in zijn werk?


Ik kan je een pb sturen als je dat wil? Momenteel zijn er super veel paardjes die een forever home zoeken. Van veulen tot volwassen van onbeleerd tot beleerd vanalles.

Instagram:suena_ suus & levenvancapo


naranja1
Berichten: 674
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-19 09:47

[/quote]

Graag en ben dan ook benieuwd naar de kosten. Het moet wel te doen zijn. :o[/quote]

Je hebt een pb

Instagram:suena_ suus & levenvancapo

naranja1
Berichten: 674
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-19 09:49

Citaat:
Dat is ook wel erg sneu zeg... :( gelukkig heeft ze nu een fijne baas gevonden. *\o/*

Haha dankje. En ze heeft alleen tomaten te eten gekregen

Instagram:suena_ suus & levenvancapo

naranja1
Berichten: 674
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-19 09:13

miga schreef:
Wat mooi om te zien, als er hier weer een plekje vrij is zit ik er ook heel erg aan te denken om een paardje via de stichting te adopteren. Dit heb ik ook met mijn hondjes gedaan , die komen ook allen uit het buitenland. Veel plezier nog samen.


Oh wat leuk! Hoop stiekem ook et dit topique meer mensen enthousiast te maken om daar een paardje vandaan te halen. Ze verdienen het zò!

Instagram:suena_ suus & levenvancapo

naranja1
Berichten: 674
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-19 16:09

Citaat:
Zou je mij ook een bericht willen doen? Wat lijkt me dit mooi om te doen.
En wat is ze al opgeknapt bij jou !


Tuurlijk stuur je een bericht! Ja het is ook mooi. Je krijgt zoveel liefde van ze terug wanneer je dat eenmaal gewonnen hebt.

Instagram:suena_ suus & levenvancapo

naranja1
Berichten: 674
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-19 19:27

daarisdekaas schreef:
Wat mooi om te zien, ik heb zelf ook een tijdje vrijwilligerswerk gedaan bij paard in nood Spanje. Ze ziet er mooi uit, leuk koppie ziet erop! Heel veel succes samen!


Oh leuk iemand die ook vrijwilligers werk er deed! Wanneer was je er? En heb je net zulke heimwee als ik?

Instagram:suena_ suus & levenvancapo

naranja1
Berichten: 674
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-19 11:34

Citaat:
Ik was er afgelopen februari :) Ik mis het soms wel ja. Alle rust en ruimte en beesten. Vond het wel bijzonder. Ben blij dat ik er ben geweest en wellicht kom ik weer een keer terug :).

Ik vind Sueña trouwens een hele mooie naam. Betekent het nog iets? Hoe was ze toen ze net bij je was?


Oh leuk! Dan heb ik je waarschijnlijk niet gezien haha.
Zal toevallig zijn.
Dankje :) ja het betekent droom. Toen ze net bij mij was kwam ze een beetje nerveus aan. Maar dat is logisch. Ik moest veel geduld bij haar hebben en ik heb van haar geleerd om weer op een andere manier naar paarden te luisteren.

Instagram:suena_ suus & levenvancapo

naranja1
Berichten: 674
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-19 11:36

Talitha15 schreef:
Wat leuk, ik heb er ook 1 van Stichting Paard in Nood Spanje... Beste beslissing ooit geweest en echt mijn maatje geworden. Ik heb hem nu 4,5 jaar.

Die van jou ziet er ook super uit zeg!


Wat leuk! Klopt het dat je van pegaso bent? Want volgensmij zie ik je regelmatig iets op de herplaatse paarden van fb foto's voorbij komen haha

Instagram:suena_ suus & levenvancapo

naranja1
Berichten: 674
Geregistreerd: 10-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-19 13:35

Vandaag met een vrie din naar stal veweest. Ze had haar camera mee genomen en ik heb eindelijk eens ophang waardige foto's met haar <3 <3
Laatst bijgewerkt door Melissa0304 op 07-10-20 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek TS foto’s verwijderd uit bericht

Instagram:suena_ suus & levenvancapo


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Googlebot en 11 bezoekers