Redbad 2019

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mariett
Berichten: 4376
Geregistreerd: 13-12-11

Redbad 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-06-19 20:31

Vorig jaar vroeg Nynke (Bamii hier op bokt) me of ik mee wilde doen met een openluchttheaterspel. Helaas was het hem toen niet helemaal geworden: de mensen waren onwijs leuk en de sfeer was mooi, maar ik had het heel druk, was bezig met verhuizen (voor het eerst op mezelf!) etc. Dit jaar kon ik wel mee doen! Wel met een andere rol dan vorig jaar, één die veel beter bij me past. Dit jaar pas ik namelijk achter de schermen op Dyke, het paard van Nynke. Zij heeft namelijk ook nog een rol in het stuk en kan niet de hele tijd bij haar paard zijn.

Er doen namelijk paarden mee! Bij de generale repetitie heb ik mijn camera meegenomen en tussendoor wat foto's kunnen maken. Helaas werd het snel donker (bij de galopscène kon het eigenlijk precies niet meer voor goede foto's), maar ik vind ze toch erg leuk.

Het stuk gaat trouwens over de Rêdbâd, die rond het jaar 700 koning van de Friezen was.
Op alle foto's berust natuurlijk copyright, had alleen geen zin om deze er zichtbaar op te zetten :+

De mensen met paarden die mee doen:

Nynke met Dyke
[ img ]

Helemaal last-minute kwamen Gea en Wjera ons redden, aangezien we door omstandigheden een afmelding hadden gehad op het laatste moment. Wjera speelt ook als het paard van Redbad zelf.
[ img ]

Jacob met Frederike
[ img ]

Signe met Blizzard
[ img ]

En Saskia met Karsten, van wie ik helaas alleen deze foto heb (ze komen in het tweede bedrijf en toen moest ik ook steeds Dyke vasthouden).
[ img ]

Dan nu wat random foto's:

Rust en gezelligheid achter de schermen
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Galopscène
[ img ]

[ img ]

[ img ]

Dus dat zijn wat foto's van Redbad! We hebben de eerste twee uitvoeringen gehad, komende vrijdag en zaterdag zijn de laatste twee. We hebben er zin in!


Mariett
Berichten: 4376
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Redbad 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-19 07:59

Dank jullie! :D

Mariett
Berichten: 4376
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Redbad 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-19 16:28

Dank jullie! :D

Ja, de film heb ik niet eens volgehouden tot het eind :+ Heeft inderdaad vooral dezelfde titel.


Mariett
Berichten: 4376
Geregistreerd: 13-12-11

Re: Redbad 2019

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-19 16:50



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flicka12, Lyona en 25 bezoekers