Mini Fotomeeting met 2 prachtige paarden en waterpret

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Elisa2
Berichten: 37050
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Mini Fotomeeting met 2 prachtige paarden en waterpret

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 09:15

Hej wat leuk, ik open Bokt en zie op in uitgelicht ineens een "bekend" paard.

Was een super leuke dag en het resultaat is echt prachtig geworden, ik ben erg blij met de prachtige foto's!

De foto's van Jillz en Jildou vind ik ook erg mooi geworden, wat was ze braaf he..en die waterfoto's was erg leuk om te zien hoe dat tot stand is gekomen.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-



Elisa2
Berichten: 37050
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 15:26

SannaFotos schreef:
Elisa2 schreef:
Hej wat leuk, ik open Bokt en zie op in uitgelicht ineens een "bekend" paard.

Was een super leuke dag en het resultaat is echt prachtig geworden, ik ben erg blij met de prachtige foto's!

De foto's van Jillz en Jildou vind ik ook erg mooi geworden, wat was ze braaf he..en die waterfoto's was erg leuk om te zien hoe dat tot stand is gekomen.



super leuk om te horen dat je er blij mee bent :) het was ook idd een geslaagde mini fotomeeting


Mee eens! en respect dat je hem er nog zo goed op hebt gekregen (en de andere fotografen ook) want stilstaan was echt heel lastig. :D

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Elisa2
Berichten: 37050
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 15:48

_O- dat is gelukt _O- alle aandacht vond hij in ieder geval prachtig, de dag erna wilde hij weer heel enthousiast mee. :D

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ufurio4e en 85 bezoekers