Wie heeft er een Quarter kruising?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Foreverkliek
Berichten: 1353
Geregistreerd: 24-07-15
Woonplaats: Naast Twix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 19:37

cissy schreef:
Ik vind de originele quarter leuker dan de kruisingen. Vooral de ouderwetse bulldog paarden, de werklijnen niet de halter types. Waarom kruisen als het origineel al perfect is?
Met een QH kun je ook veel meer wedstrijden starten in de ras klassen dan met een kruising.
Maar goed dat is mijn persoonlijke voorkeur.


Dit is natuurlijk alleen maar van belang als je überhaupt wedstrijden wil rijden en jezelf dan ook nog beperkt tot de western disciplines. Ik wil graag een paard wat alles kan. Dus ik rij academisch dressuur, we springen, volgen crosslessen, traillessen, boogschieten en rijden buiten. Zo heel af en toe doen we per ongeluk eens iets in wedstrijd verband. We zijn laatst nog ergens 4de geworden maar ik kwam er pas achter dat het een wedstrijd was toen ik de uitslagenlijst in mijn mailbox kreeg. Mevrouw is oorspronkelijk richting reining en cutting beleerd.

Maar goed, dit is mijn 12 jarige quarter x lusitiano

[ img ]

i am the black furred cat, no evil is within, i am the same as other cats, underneath my skin, please help me to dispel, this black myth i bear, not just for me i pray, but for black cats everywhere - in loving memory of doerak


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers