het Schwarzwalder fuchs kletstopic

Moderators: RianneH, Neonlight, Lous, Nadia, balance

BianCatjee

Re: het Schwarzwalder fuchs kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 21:38

♡ Maquavinci <3 Megan ♡

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 21:52

BianCatjee schreef:
Pine dat klinkt als een fijn paard en leuke dingen in het vooruitzicht! Dat in de bak herken ik haha..

Pillow ik ben niet geweest, te ver weg.. jij wel? Hoe is het met Faja?

Ik ben ook niet geweest. idd ver weg. Ik moet nog eens met Faja heen om haar in het stamboek en op naam te laten zetten. Maar deze datum komt steeds helemaal niet uit. De week er voor ben ik bezig met de organisatie van de paardenvierdaagse. Dit houdt in dat ik die week niks met Faja kan doen en ik het ook niet zie zitten om dan de hele zaterdag ook nog onder de pannen te zijn. Mijn honden kunnen er ook niet tegen dat ik veel weg ben, en dan is 4 dagen al veel.
Faja is begin augustus spierbevangen geweest, en heeft daar zeker 5 weken van moeten herstellen. Ik ben er nu weer een paar weken mee aan het opbouwen. Dus wel een beetje terug bij af, best wel balen. Ik had haar steeds in de ochtend op een vrij kale weide en vanaf 1200 yyr in de paddock met hooi. Echter moest ik plotseling weg en dat duurde veel langer als gepland. Heeft ze de hele dag in de wei gelopen. Het had 2 dagen daarvoor geregend dus nieuwe sprietjes. De volgende ochtend viel ze bijna om.

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:04

Pillow nee kan begrijpen dat je er dan niet op zit te wachten.. en dan ook Faja niet kunnen voorbereiden erop dat lijkt me ook niks dus snap het wel!
Och jeetje wat naar zeg!! Balen dat je weer zo goed als terug bij af bent.. gaat het nu naar omstandigheden wel goed?

♡ Maquavinci <3 Megan ♡

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-19 22:14

BianCatjee schreef:
Pillow nee kan begrijpen dat je er dan niet op zit te wachten.. en dan ook Faja niet kunnen voorbereiden erop dat lijkt me ook niks dus snap het wel!
Och jeetje wat naar zeg!! Balen dat je weer zo goed als terug bij af bent.. gaat het nu naar omstandigheden wel goed?

Het lijkt er nu op dat ze er niks van over zal houden, al is ze in het begin nog wel wat stijf en ook wat gevoelig op het harde. Maar het blijft met haar uitkijken wat ze te eten krijgt, ze is er dus gevoelig voor.

Faja V. Modim M. Franzi V. Vento x Max

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 11:12

Goed leren longeren bij Bewustlongeren
Mosesdressuur L1+6
Rakker

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:34

pillow schreef:
BianCatjee schreef:

Het lijkt er nu op dat ze er niks van over zal houden, al is ze in het begin nog wel wat stijf en ook wat gevoelig op het harde. Maar het blijft met haar uitkijken wat ze te eten krijgt, ze is er dus gevoelig voor.

Oh jeetje wat vervelend! Lijkt me best een uitdaging om dan een goed voerplan te vinden..

♡ Maquavinci <3 Megan ♡

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:35

sasika schreef:
BianCatjee schreef:
Mocht iemand nog een goed huisje weten voor Maestro?

https://www.bokt.nl/markt/ad/494590/sch ... chs-veulen

Ik ben sponsoren aan het zoeken maar het wil niet echt vlotten :(:) hij is zo gaaf!

Wat leuk om te horen :o
Jammer dat het niet wil vlotten

♡ Maquavinci <3 Megan ♡

Pine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 19:57

Idd een prachtig veulen. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je hem niet kwijtraakt!

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-19 20:11

Pine schreef:
Idd een prachtig veulen. Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je hem niet kwijtraakt!

Dankjewel :o ben er ook zeker niet bang voor

♡ Maquavinci <3 Megan ♡

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-10-19 18:19

Wel ik en Mephisto zijn ondertussen naar Engeland verhuist maar krijg veel bekijks met hem ze komen daar een heel stuk minder voor [ img ]

BianCatjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 01:58

Spotterick wauw naar Engeland, das een flink eind! Wat leuk dat je zoveel bekijks hebt met hem daar :)

♡ Maquavinci <3 Megan ♡