Wie kent Tiny van Rijsingen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Wie kent Tiny van Rijsingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-20 20:10

De titel zegt het al. En ik zet het hier bij western neer, omdat ze aktief is geweest in de western. Hopelijk vinden de moderators het goed dat ik het hier zet. Ik probeer dus te achterhalen wat er met haar gaande is. Ik heb Tiny (10y op Bokt) via Bokt leren kennen. Ze begon onder de naam Dance. Ik heb jaren lang contact met haar en ineens is ze van de aardbodem verdwenen. Alle telefoon nummers die ik van haar heb zijn afgesloten. Ik zie geen aktiviteit op Facebook, Whatsapp, Messenger en Skype. Ze had wat problemen, maar dat is niet van verdere belang. Wie o wie kent haar en kan mij vertellen wat er met haar is. Ik zou dat erg op prijs stellen. Bij voorbaat dank. En als iemand wat weet zou je het mij misschien via prive bericht willen vertellen?? Thanks!!

Broncoyboy

Berichten: 99
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Wie kent Tiny van Rijsingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 15:03

hallo, het enige wat ik weet, is dat ze in duitsland woont,in Neurhede (ems) maar ik heb haar ook heel lang niet gezien of gehoord.Op faceboek zit adrie Bouwmeester, die weet mischien meer.Succes

Broncoyboy

Berichten: 99
Geregistreerd: 11-09-05

Re: Wie kent Tiny van Rijsingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 15:07

lees net, dat het is Adrie Bouwmeester- Westplate, die woont niet meer in Duitsland

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: Wie kent Tiny van Rijsingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 16:58

Misschien heeft Rina nog contact met haar?

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Re: Wie kent Tiny van Rijsingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 17:09

Misschien is ze niet voor niks niet te vinden en moet je dat gewoon respecteren?

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Wie kent Tiny van Rijsingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-20 02:37

Ik heb haar vorig jaar wel gezien en heb je oproep bij haar fb wel gezien, maar daar heeft ze even terug zelf wel wat geplaatst.
Hoe het nu gaat? Geen idee, maar zal om gezondheidsredenen misschien niet reageren.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-20 21:28

superpony schreef:
Ik heb haar vorig jaar wel gezien en heb je oproep bij haar fb wel gezien, maar daar heeft ze even terug zelf wel wat geplaatst.
Hoe het nu gaat? Geen idee, maar zal om gezondheidsredenen misschien niet reageren.


Daar had ik ook aan gedacht. Hopelijk kom ik er achter wat er met haar aan de hand is. Bedankt voor je reactie.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-20 00:22

Caballo schreef:
superpony schreef:
Ik heb haar vorig jaar wel gezien en heb je oproep bij haar fb wel gezien, maar daar heeft ze even terug zelf wel wat geplaatst.
Hoe het nu gaat? Geen idee, maar zal om gezondheidsredenen misschien niet reageren.


Daar had ik ook aan gedacht. Hopelijk kom ik er achter wat er met haar aan de hand is. Bedankt voor je reactie.


Gezondheidsredenen is sowieso een reden. Maar denk dat ze nog met vrij weinig mensen contact heeft. Op fb is ze het laatste jaar ook niet meer actief. Eerder reageerde ze wel op dingen of plaatste ze zelf nog eens wat.
Ze zei me toen te willen verhuizen naar kleiner, maar of dat is gelukt???