[HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-20 22:20

Bellatrix schreef:
Thanks allemaal! :*
Fijn te horen dat ik goed gehandeld heb.

Wel jammer, had zin om te rijden.

Maar goed, morgen reining les!


Ik kom sowieso even spieken morgen :D

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 17:27

Die wissels om de pas zo ongeveer waren hilarisch om te zien! Heb me iig goed vermaakt en lekker met mijn eigen puppypaard geknuffeld en hem weer even lekker uitgebreid gepoetst .

Als ze toch heerlijk zo liggen dan kan je toch niets anders als trots zijn?
[ img ]

@Tuija_r: klinkt bekend! Daar heb ik ook nog wat last van van dat onzekere maar komt vast goed!

Ik ben weer ongeduldig aan het wachten tot het maandag is :D dan mag ik weer gaan lessen met Gentle <3

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 17:36

Bellatrix schreef:
Ja, lach maar. :')


Dat deed ik ook n beetje maar weet ook heel goed hoe poedersuiker dat zit en voelt ;)

Verder ging het super!
Was erg leuk om je gezien te hebben

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 19:36

Bellatrix schreef:
Ik heb Gentle ook ontmoet. Knap paard geworden! <3

Thanks! :D

Vandaag les 2 gehad.... beetje teveel spanning van mijn kant dus eerst Wendy erop gehad en daarna zelf opgestapt. Toen helemaal geen spanning meer dus weet nu ook dat het extern is wat ik oppak ;)

Gentle was weer braaf, heerlijk gereden en durf er nu steeds meer aan te komen.... vandaag ook mijn eigen zadel erop gelegd en dat scheelt voor mij een hele hoop, op n zadel met leren zitting schuif ik veel teveel waardoor mijn rug zeer gaat doen. Mijn zadel heeft n suède zitting en ik zat dus vandaag meteen goed :)

2 stukjes uit de video:


FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 20:19

Thanks all! Hij word steeds gaver <3

Ben bijna bang dat ik m straks niet meer mee naar huis krijg... is toch wel het lievelingetje op stal van wat mensen :o

En toch gaat ie eind van de maand mee naar huis =:)

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 20:38

Was ik alleen van plan als we geen klik onder het zadel zouden hebben maar nee!

Niet meer te koop tenzij er iemand heel veel $$$$ neer wil leggen :P

En nu zijn moeder sowieso nooit meer te berijden is en Frosty voorlopig nog veel te jong is, is het wel fijn om er nog eentje te hebben staan die ik kan rijden ;)

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 22:11

tuija_r schreef:
Ziet goed uit CubaLibre! Stiekem ben ik een fan van je zwarte merrie, al voordat ik western reed. Wat een knapperd is ze <3


Thanks :D
Zo jammer dat ze echt stuk is en momenteel op geleende tijd rond wandelt... maar het is helaas niet anders ;(

Maar zelfs nu ziet ze er nog supergoed uit, staat al vanaf november stil maar dat zou je niet zeggen als je dr ziet staan

[ img ]


Daarom ben ik ook wel heel blij met mn 2 nakomelingen van haar waarvan er eentje nu dus al zo goed zijn best voor mij wil doen <3

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 19:25

@My_Little_P: Gentle is ruin en ik schat hem rond de 1.50m :D

Hier ook alles zo goed als op slot op stal maar ergens vind ik dat ook wel een logische stap, enige jammere is voor mij dat dat betekend dat er nu ook niemand van buitenaf meer naar stal kan komen om afscheid te nemen van Jill...

Jups, jullie lezen het goed!

Jill haar benen zijn terug slecht aan het worden en ze heeft pijn (dmv pijnstilling weten we op zeker dat ze pijn heeft!) en bij mij is een paard wat pijn lijdt een NO GO! dus volgende week donderdag laten we haar inslapen.

Erg blij dat een goede vriendin van ons afgelopen zondag nog naar stal is gekomen om wat foto's van ons te maken (Jill, mijn man en mij) want ik wilde dat nog heel graag en tja, zelf sta ik 9 van de 10x achter de camera ipv ervoor.

Was beladen maar ik werd pas echt emotioneel toen ik naderhand de foto's op mijn laptop terug zag....

Gentle zal dus nog een extra maand bij Wendy in training blijven staan want het was eigenlijk de bedoeling om hem de 21e terug naar huis te halen, dit hebben we nu dus n maand opgeschoven omdat het voor hem niet eerlijk is om nog 4 dagen zijn moeder in de buurt te hebben en daarna weer afscheid van haar te moeten nemen.

Ik zal dus een tijdje onder mijn meeleessteen verdwijnen want dit valt me zwaar....

Heb alleen over het typen van dit bericht al 3 dagen gedaan maar telkens schoot ik vol of wist ik niet HOE ik het moest verwoorden

We hebben gedaan wat mogelijk was voor Jill maar nu is het kaarsje op en komt de tijd van afscheid nemen en hoe dichterbij de datum komt hoe meer moeite ik ermee heb! Jill is en blijft mijn once in a lifetime horse, we hebben ruim 5 jaar lief en leed gedeeld, ze heeft mij 2 ontzettend mooie en lieve nakomelingen geschonken en die blijf ik koesteren maar er zal nooit meer een paard in mijn leven komen waarmee ik zo'n sterkte band zal hebben....

Woorden schieten tekort en de tranen vloeien alweer |(

Wil nog wel even deze foto's delen.....
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-20 19:40

Thanks meiden....

Sorry dat ik geen leuker nieuws te melden heb maar wilde niet dat jullie het op IM (of Facebook) pas zouden lezen...

Oneerlijk en veel te jong...

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 18:05

Thanks allemaal!

Vanmorgen heb ik toch nog bijna 2u lekker gespendeerd met mn meisje buiten... Ze is al maanden niet meer buiten geweest omdat dat niet mocht vanwege haar slechte benen maar de paddocks zijn droog en het was zo lekker dat ik n pluk hooi neergegooid heb, Jill erin en ik erbij met mn camera....

Mijn god, ze blinkt als een spiegel, zelfs nadat ze 3x uitgebreid gerold had <3
[ img ]
[ img ]

Wat ga ik dit paard missen zeg ;(

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 18:35

Als, als, als.... mss kunnen we dit nog proberen of dat of....

En geen van alle zijn meer mogelijk, het is oneerlijk maar helaas ook de hele harde waarheid...

En toch, toch zijn er mensen die zeggen: joh, je ziet er zo toch niets aan....

Uhm, nope maar dat wil niet zeggen dat haar benen niet kapot zijn want dat zie je idd nauwelijks.

Ik weet dat dit het enige juiste is om te doen maar mijn hart breekt vooral als je haar dan met n voldane snoet zo ziet rond wandelen want ze zal niet snel laten zien dat ze pijn heeft maar ik weet dat ze dat wel heeft en ze verdiend dat echt niet...

Ruim 5 jaar heb ik van haar mogen genieten, hebben we veel dingen meegemaakt, gelachen en gehuild met en om elkaar dus het is "goed"

Nee niet goed maar wel het enige juiste want goed of vrede heb ik er echt niet mee...

Ik jank gewoon even verder want ook dat hoort erbij, houden van betekend ook durven loslaten...

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 19:18

:(:) @justkid

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 18:24

Ik vanmorgen even n dosis vitamine G gehaald.... Toch wel erg fijn want geknuffeld en even flink gejankt maar man ow man want lijkt Gentle in karakter op zn moeder!

Even knuffelen, janken en daarna was het HAP! Vol in mn knieschijf net of hij wilde zeggen: en klaar! :)[ img ]

Wat fijn dat je zo lekker hebt kunnen wandelen justkid! Elsie zal wel lekker slapen straks :)

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 15:19

ClauH Frosty staat gewoon in de opfok :D

Hopelijk kunnen we die as weekend even opzoeken en als dat kan zal ik n nieuwe foto maken... deze is van n tijd terug
[ img ]

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-20 14:06


FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-20 18:37

Knapperd <3

Die foto met die koe is geniaal!


Hier niet veel nieuws, behalve dan dat ik gister weer heerlijk gereden heb en we ons 1e echte stopje hebben weten te maken _O-
[ img ]

Nog 2 weken en 2 dagen en dan komt Gentle weer lekker naar huis en eerlijk is eerlijk: ik kijk er echt naar uit <3

Vanmorgen even bij onze "kleine" Frosty op bezoek geweest en die staat er ook super bij

[ img ]
[ img ]

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 22:56

Ik lees morgen even bij maar wilde deze even met jullie delen:
[ img ]

Heb vanavond zo ontzettend fijn gereden en eerlijk is eerlijk, dat is serieus al maanden geleden geweest dat ik met n mega fijn gevoel van mn paard gestapt ben <3

Morgen nog een week en dat komt hij weer lekker naar huis :)

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 19:01

Hier ook elektrisch en verdoofd.... en 1 tot 2x per jaar, vooral in de periodes van wisselen.

Mijn da is ook tandarts en dat vind ik echt n groot voordeel!

Ik heb jullie echt n beetje verwaarloosd := probeer telkens bij te lezen en wil dan antwoorden maar ben vrijwel meteen alles weer kwijt (leuk joh, vit B12 tekort _-:( ).

Dus ga weer een poging doen!

@justkid: dat ziet eruit als n leuk boek! Die ga ik eens op m'n verlanglijstje zetten want je bent nooit te oud om te leren :D

@GJ: jullie zijn echt zo'n leuke combi!!! Echt tof dat ook de online shows zo goed gaan!

Mss ga ik me er eerdaags ook wel aan wagen ;) al moet ik dan even uitzoeken wie, wat, waar en hoe (oftewel, sinds dec geen lid meer van de wran omdat ik sowieso geen rijpaard meer had).

@tuija_r: supergoed!!!!

Welkom Tucktuck! Wat 'n knappe merrie heb jij zeg <3

Zo.... ongeveer bij denk ik (sorry als ik alsnog iemand vergeten ben! Y;(

Hier alles goed, gister en vandaag nog les gehad met Gentle en zaterdag komt hij dan EINDELIJK naar huis *\o/*

Zal straks even n YouTube filmpje van onze les gister in elkaar zetten (lees: achtergrond geluid eraf halen en filmpje inkorten zodat jullie geen 30min hoeven te staren naar n beeldscherm _O- ) en die dan posten want ik ben echt zo ontzettend trots op ons beide!

Heel eerlijk gezegd had ik 2 maanden geleden niet gedacht ooit nog hetzelfde vertrouwde gevoel weer terug te vinden maar wat heeft m'n vlekkie zich dubbel en dwars bewezen zeg!!!!

Voor nu dan maar 2 foto's van vandaag:
[ img ]
[ img ]

En 1 van gisteravond tijdens het instappen....
[ img ]

Ja, jullie zien het goed.... ik zit zonder cap op mijn woeste wilde 4 jarige _O-

Nee, dat doe ik normaal echt niet snel en al helemaal niet bij die jonkies MAAR dit geeft wel heel goed weer hoe ontzettend braaf hij is en wat een vertrouwd gevoel hij mij geeft want ik had iedereen 3 weken geleden nog finaal uitgelachen als ze me gezegd hadden dat ik er zo snel zonder cap op zou zitten!

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 19:42

Ik mankeer ook meer dan ik kan opschrijven helaas maar ja, dat vergeetachtige wat ik soms met tijden heb is gruwelijk irritant ;)

Ik ben nu na 3 maanden training van Gentle heel blij dat ik m'n plezier en vooral gevoel weer terug heb want dat was ik met alle ellende rondom Jill echt wel kwijt.... ik mis dr nog elke dag en ben dankbaar voor de 2 ontzettend lieve en gave nakomelingen die ze me gegeven heeft!

En ja, om dan toch met 'n goed gevoel op haar 1e kind rond te rijden is wel speciaal <3

Die band die jij met Joy hebt GJ heb ik met Jill gehad... zo bijzonder en volgens mij maar 1x in je leven maar hoop dat Gentle en Frosty toch ook wel in datzelfde rijtje terecht gaan komen :)

Zaterdag word n dubbele dag, Gentle naar huis waar ik blij om ben maar er zal ook echt wel 'n traan gaan vloeien want hij komt in mama haar box te staan, de box die ik dan al n maand niet gezien heb (oké, niet helemaal waar want ben 2x op stal geweest omdat ik wat op moest halen!) en Jill is zaterdag alweer een maand niet meer lijflijk aanwezig al voel ik haar aanwezigheid elke dag en wil het toeval dat als ik 2x per week naar Gentle rij er om de een of andere reden telkens de 2 nrs op de radio komen die me aan haar doen herinneren...
noem me maar zweverig maar geloof wel dat ze er op de een of andere manier nog wel is....

Bella: t was erg gezellig je irl ontmoet te hebben en zodra je weer eens in de buurt bent, tijd hebt en de corona voorbij is moeten we maar eens n shoot inplannen want ik als fotograaf sta ook meer achter de camera dan dat ik erop verschijn en met deze knapperd moet daar toch wel 'n flinke verandering in komen :D

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 20:28

Bellatrix schreef:
Deal! Met plezier! :*

Ben je tevreden met hoe Gentle nu onder het zadel is? Wat vindt Wendy van hem?


Ik ben meer dan tevreden met hoe Gentle nu is onder het zadel! Nu thuis km's maken en 1x per maand lessen bij Wendy :D

Wendy vind 'm leuk en hij is volgens haar heel leergierig (oké, ben ik het helemaal mee eens) Gister mocht ik proberen om vanuit stap weg te galopperen dus ik denk: uhm... oké let's see. Totaal niet verwacht dat hij dat dus ook gewoon meteen deed _O- dus ik zeg: had jij dat nog niet geprobeerd dan? Nope was t antwoord :')

Leuk! Spreken we tzt n keer wat af <3

Sicayes, leuk!!!

En thanks!

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 21:43

Oké, wie woont er in welke uithoek ;)

Ik woon in Hoogeloon, Gentle staat gestald in Bergeijk (de stal met een extreme mountain trailpark) :D

Hier ook n zoomlens naast nog 3 andere lenzen _O- dus we kunnen alle kanten op ;)

Veel plezier morgen! We lezen wel hoe het gegaan is Nikolay

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 21:53

Ach, valt echt wel iets te regelen toch? Crossen we gewoon heel Nederland door zodra het weer mag :)

Ben ook echt blij dat ik daar sta, nu alweer ruim 3 jaar en ik kan dus eigenlijk elke dag in een grote speeltuin voor paarden vertoeven (wat ik dus ook regelmatig ga doen als Gentle weer thuis is :D )

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 22:53

Super goed candalisa!

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Re: [HK]Alle westernruiters bij elkaar, kletsen maar! #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:43

Joy de lefgozer _O-

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Paint_Lover
Berichten: 3699
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Daar waar de zon altijd schijnt ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:10

Ik heb de andere variant.... tractors, motoren en dingen als bladblazers zijn cool en tof! Die rare kleine wezens op 2 benen (kinderen dus) vind Gentle maar raar }:0

FLASHY GOLD ON BLACK aka Frosty 06/05/2019

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers