Westernles op locatie omgeving garderen/stroe

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ENL_1593
Berichten: 4
Geregistreerd: 16-06-19

Westernles op locatie omgeving garderen/stroe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-19 20:34

Hallo allemaal,

Ik verhuis binnenkort met mijn quarter naar Stroe. Het is een stal zonder reiningbodem, maar dat neemt niet weg dat je natuurlijk wel de basis goed kunt trainen, zonder de bijzondere manouvres. Ik ben op zoek naar een western instructeur/instructrice die op locatie wil komen. Wie heeft er tips? Ik vond iets in een oud boktitem van 2007 over goede ervaringen met Caren uit Putten? Weet iemand of zij nog les geeft en hoe ik haar kan bereiken?

Alvast dank!


Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Berichten: 27958
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: Westernles op locatie omgeving garderen/stroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 22:53

Zoek je specifiek een trainer voor de reining, of allround?

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!


Daihyo
Berichten: 88034
Geregistreerd: 01-06-01

Re: Westernles op locatie omgeving garderen/stroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-19 23:24

Karel Bauer komt 1x per maand naar de Veluwe. Hij doet dan een ronde Rheden - Apeldoorn - Putten. Mocht je interesse hebben kun je mij een pb sturen voor meer info. Ik regel zijn route :)

∞ ♥ Jim & Noura & Ximo ♥ ∞
https://www.equinoji.nl - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden - snacknetjes te koop

Met korting naar Equiday? Ga naar www.equiday.nl, gebruik de code EN24 bij het afrekenen en krijg 10% korting!!

ENL_1593
Berichten: 4
Geregistreerd: 16-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-19 07:49

Rije schreef:
Zoek je specifiek een trainer voor de reining, of allround?


Hoi Rije, het liefst iemand die ook ervaring heeft met reining. Maar ik zoek vooral iemand die mij kan helpen met bijv neckreining, rechtrichten, balans, basisoefeningen etc.

ENL_1593
Berichten: 4
Geregistreerd: 16-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-19 07:49

Amanda schreef:
Karel Bauer komt 1x per maand naar de Veluwe. Hij doet dan een ronde Rheden - Apeldoorn - Putten. Mocht je interesse hebben kun je mij een pb sturen voor meer info. Ik regel zijn route :)


Hoi Amanda, super, dankjewel voor de tip! Ik ga even kijken :)

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Berichten: 27958
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 09:12

ENL_1593 schreef:
Rije schreef:
Zoek je specifiek een trainer voor de reining, of allround?


Hoi Rije, het liefst iemand die ook ervaring heeft met reining. Maar ik zoek vooral iemand die mij kan helpen met bijv neckreining, rechtrichten, balans, basisoefeningen etc.


Je zou ook kunnen vragen of Alice Zijlstra nog tijd heeft, die zit daar in de buurt en is al jaren mijn vaste trainer.

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers