Western manege Four A's stables?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DolleBokker

Berichten: 167
Geregistreerd: 11-08-12
Woonplaats: Den Hout

Western manege Four A's stables?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 00:06

Hallo, weet iemand hier waar of wat er is gebeurd met de western manege in Dorst (bij Breda)?
Ik ben een tijdje geleden naar deze regio verhuisd en ik hoopte eigenlijk weer het rijden op te pakken met weekelijkse lessen.
Ik had al via facebook messenger een bericht gestuurd voor wat informatie over de lessen en dat ik een keer wilde komen kijken, maar helaas geen reactie op gehad. (Kan zijn dat ze geen messenger hebben) Ik kan ook nergens een telefoon nummer vinden. Nu ben ik 2 keer langs het adres gereden maar er lijkt daar helemaal geen manege (meer) te zijn. Het is door het gebrek aan huisnummers en door alle bomen ook lastig te zien.

Weet iemand of deze manege idd weg is? En als deze hier nog wel is, waar is dan de ingang :o .
En of de eigenaren anders in deze omgeving een nieuwe stal gaan beginnen?
En weet iemand of er dan ergens anders rond breda/oosterhout een stal is voor western lessen zonder eigen paard?

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Re: Western manege Four A's stables?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 02:36

Iets verder weg, maar de ideale plek om op leuke paarden leuke lessen te volgen is bij Wendy v Osch in Escharen.

Boras
Berichten: 9946
Geregistreerd: 21-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 07:55

Nou dat is wel wat verder weg dan iets verder weg.
80 kilometer, een uur enkele reis via de A59.

DolleBokker

Berichten: 167
Geregistreerd: 11-08-12
Woonplaats: Den Hout

Re: Western manege Four A's stables?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-16 11:15

Bedankt voor het meedenken, maar dat is idd wel ver weg. Het leek me juist zo fijn dat ik eindelijk weer eens met de fiets er naar toe kon.
Ik ben verhuisd van uit de hoekse waard en daar moest ik ook al ruim 3 kwartier in de auto zitten voor de dichtst bij zijnde western manege. Dat heb ik jaren gedaan, maar daar zie je op een bepaald moment wel tegenop. En het kost je een hele avond.
Een uur heen, uur les en weer een uur terug ga ik niet elke week doen.

_Emm_
Berichten: 1526
Geregistreerd: 17-10-05
Woonplaats: Bodegraven

Re: Western manege Four A's stables?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 11:22

Op de Facebookpagina staat bij de info wel een telefoonnummer: 0624283516. Misschien dat ze telefonisch bereikbaar zijn? Ik ken deze stal verder ook niet.

ChefsSpecial

Berichten: 2682
Geregistreerd: 06-05-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 11:55

Mariska, manege Dorst bestaat niet meer. De manege is ook niet elders verder gestart.
Wat betreft het lessen met eigen paard heb ik je net een pb gestuurd :+

aruallaura12
Berichten: 3
Geregistreerd: 10-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 15:51

Hi,
Ik was benieuwd of je een fijne stal gevonden hebt?
Gisteren heb ik een les gehad en ben ik heel enthousiast geworden. Dat is helaas wel dik een uur rijden. Het lijkt me heel leuk om vaker te gaan lessen, maar dan wel in de buurt van Breda.
Groetjes Laura
Afbeelding

ChefsSpecial

Berichten: 2682
Geregistreerd: 06-05-09
Woonplaats: Brabant

Re: Western manege Four A's stables?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 17:36

In de buurt van Breda is helaas niet echt iets qua lessen. Misschien op de Semper Fi ranch in Wouw/Wouwse Plantage?
DolleBokker is inmiddels al heel wat jaartjes mijn bijrijdster ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101725
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-20 17:44

aruallaura12 schreef:
Hi,
Ik was benieuwd of je een fijne stal gevonden hebt?
Gisteren heb ik een les gehad en ben ik heel enthousiast geworden. Dat is helaas wel dik een uur rijden. Het lijkt me heel leuk om vaker te gaan lessen, maar dan wel in de buurt van Breda.
Groetjes Laura
[ [url=m/H9YCxA.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dit is bij Wendy in Escharen.