westernlessen noordholland ervaringen ect!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Stormchaser
Berichten: 553
Geregistreerd: 13-06-07
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:15

Hello TS! Zoals je ziet, zoveel mensen en zoveel ervaringen.

Zoals Frosty al vertelde ben je voor de Reining bij Starnmeer aan het juiste adres. Wil je liever meer de Pleasure kant uit zit je bij de JD Ranch erg goed! Wil je gewoon een start maken met western rijden en heb je nog geen idee welke kant je uiteindelijk op wilt (als je uberhaupt al één specifieke kant uit wilt) zou ik gewoon bij beide stallen een lesje (of twee) nemen zodat je zelf kunt kijken welke manier van lesgeven het beste bij je past!

Ik weet zeker dat beide stallen het allerbeste met hun paarden voor hebben en deze dan ook trainen op een manier zoals zij dat na jarenlange ervaring zelf het beste vinden.

Hoe eigenaren hun paarden zèlf trainen daar kan een stal natuurlijk niet verantwoordelijk voor gehouden worden. Het is jammer dat niet iedereen op Bokt dat inziet want je krijgt er altijd weer een hoop gezeur van :D.

Justredskinfrozenoak


Graceful
Berichten: 44
Geregistreerd: 08-05-09
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 11:44

Het meeste is al gezegd lees ik hierboven! ;)

Ik kan je aanraden om gewoon bij beide stallen eens te gaan lessen en kijken waar je je prettig bij voelt.

Ik train zelf bij Evelien in Starnmeer en heb ook mijn paard bij haar staan. Ben hier heel erg tevreden over! Welzijn van de paarden staat hoog in het vaandel en de lessen zijn ook super, leer elke dag weer! De sfeer op stal is ook goed, vind ik ook erg belangrijk, aangezien ik hier heel wat uurtjes doorbreng!! :D

Miss General Graceful
http://www.allbreedpedigree.com/miss+general+graceful
Just Surprising Jay 'Happy little baby'
http://www.allbreedpedigree.com/just+surprising+jay

abbysumo
Berichten: 1402
Geregistreerd: 21-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-09 17:20

Inmiddels hebben we bij beide stallen gekeken en onze keuze is gevallen op JD rance!
Aankomend donderdag hebben we voor het eerst les,super veel zin in!!!

Zicootje
Berichten: 329
Geregistreerd: 03-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 22:56

Gezellig!! Zie je dan!

Kings Blue Eyed Romeo <3

abbysumo
Berichten: 1402
Geregistreerd: 21-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-09 11:04

Gisteren avond dus de eerste les gehad op de JD Rance te Beets.
Het was echt super leuk!!

Zicootje
Berichten: 329
Geregistreerd: 03-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 17:37

ja was gezellig ;)

even ouderwets bijkleppen :=

zie jullie volgende week ook weer!

Kings Blue Eyed Romeo <3

mygoldeneye
Berichten: 116
Geregistreerd: 14-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 19:36

Hoi!!

Ik weet dat dit topic inmiddels een kleine 10 jaar oud is, maar ik wil toch kijken of hier een bericht plaatsen wat oplevert. Ik ben namelijk op zoek naar iemand die in Noord Holland western les geeft op locatie, dus die bij mij en mijn paard op stal komt. Het gaat vooral om basis western met als belangrijkste doelen: plezier, vrijheid, respect, ontspanning en een goed gebruik van het lichaam. Weet iemand misschien iemand die western les geeft in Noord Holland??

Alvast bedankt *\o/*

When all else has been forgotten, still our song lives on. *Seven

Gabon
Berichten: 1208
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 17:31

mygoldeneye schreef:
Hoi!!

Ik weet dat dit topic inmiddels een kleine 10 jaar oud is, maar ik wil toch kijken of hier een bericht plaatsen wat oplevert. Ik ben namelijk op zoek naar iemand die in Noord Holland western les geeft op locatie, dus die bij mij en mijn paard op stal komt. Het gaat vooral om basis western met als belangrijkste doelen: plezier, vrijheid, respect, ontspanning en een goed gebruik van het lichaam. Weet iemand misschien iemand die western les geeft in Noord Holland??

Alvast bedankt *\o/*

Ik geef les op locatie en op mijn paard in Aalsmeer. www.v4h.nl Groetjes Viviane

http://www.v4h.nl/ Dressuur, grondwerk, dubbele lijnen, western, zitles en SURE FOOT
Op mijn paard in Aalsmeer of op lokatie.
https://www.voordekunst.nl/projecten/14 ... ne-masters

Hobbyhorse
Berichten: 1317
Geregistreerd: 18-01-14
Woonplaats: Ja

Re: westernlessen noordholland ervaringen ect!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 20:25

Anick Worp, ook te vinden op FB onder Mag’s Showhorses zit in NH in Wijdenes en komt ook op locatie.

ElskaIsland
Berichten: 388
Geregistreerd: 04-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-19 16:01

Gabon schreef:
mygoldeneye schreef:
Hoi!!

Ik weet dat dit topic inmiddels een kleine 10 jaar oud is, maar ik wil toch kijken of hier een bericht plaatsen wat oplevert. Ik ben namelijk op zoek naar iemand die in Noord Holland western les geeft op locatie, dus die bij mij en mijn paard op stal komt. Het gaat vooral om basis western met als belangrijkste doelen: plezier, vrijheid, respect, ontspanning en een goed gebruik van het lichaam. Weet iemand misschien iemand die western les geeft in Noord Holland??

Alvast bedankt *\o/*

Ik geef les op locatie en op mijn paard in Aalsmeer. http://www.v4h.nl Groetjes Viviane


Ik ben fan!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maddy7777, Nickolay en 41 bezoekers